Stránka 2 z 2
Napsal: 19 kvě 2021, 16:48
od Rayx
Pokud to tak máš, tak OK, už jen změřit ten tandem a přes průhledky omrknout bubliny.
Napsal: 23 kvě 2021, 13:17
od x.gon
Tak v průhledných hadicich se zjistilo že padá nafta v přívodu mezi filtrem a tandemem. A taky když je čumák auta z kopce. Když je do kopce tak to neudělá.. Ale stejně teda nevim v podstatě nic. Dokud asi nedělám víko hlavy že?
Napsal: 12 čer 2021, 14:10
od x.gon
Chlapi jdu pro radu, auto začalo ještě ktomu po zahřátí brutálně kouřit (bílí), olej neubiva ani nepribiva. Sundal jsem víko a zjistil že jsou vydřený hydrostely a trosku hruba Vacka která je tam pár tisíc km. Kde hledat problém? Vacka je tam nějaka aftermarket italská, a hydrostely už nevím značku.(ale to asi nebude příčina kouření) Dal sem zjistil ze je prasklej cooler, a podfukoval jeden vstrik, nicméně na gumickach není nic vidět. TEĎ babo rad, dát nový hydra a udělat vstriky nebo radsi sundat hlavu. Tlaky sem nemeril bohužel..
Napsal: 12 čer 2021, 14:15
od x.gon
Napsal: 12 čer 2021, 16:46
od jericho-3
Tohle co vidíš je v podstatě "normální", ještě nějakou chvíli a byla by díra v hydru a vše, co s tím souvisí. Chce posoudit, co dál, zda to udělat pořádně, nebo jen prodloužit "agonii" , dát tam pár starších hyder a vačku s lágry pod ponkem,a jezdit dál až to lehne ůplně....Jde o prachy a ostatní stav vozu.

Napsal: 12 čer 2021, 16:59
od x.gon
Tak auto je právě zachovalý až na ten motor... A proč to nevydrželo ani 15tis.km. Teď řeším co stim teda..
Napsal: 13 čer 2021, 10:07
od jericho-3
Vyndej hydra zkus vzít za ventily, zda se mrdlají, možná by stálo zato ten motor protočit jak to takhle máš bez vačky dokola, dát tam zpátky vstřiky , dát tam pětku a zkusit otáčet zvedlým kolem a poslouchat a pokud to bude opravdu problém s kolem kolem dokola zatočit , tak jsou ventily- tlaky dobré, trochu to utíkat bude a bude to syčet, jak tlak utíká..Pokud bude chvilku úbytek odporu , tak to někde utíká víc a tam je chyba..Nebo naopak přes žhavičku tam pustit tlak vzduchu, kliku aretovat a poslouchat. Taky jde o to, zda jsou tam záslepky a dobře to mazalo, jinak bych to udělal, jak se psalo. Jinak tam spadneš možná až za 4O litrů minimálně.. pokud to zadáš..

Napsal: 13 čer 2021, 19:33
od x.gon
Do valcu jsem foukal u všech mě přišlo že to fouká dolů, stejně. Nedokážu posoudit jestli je to ok. Nic méně když dám vstriky, zihate nové podlozky? Šrouby nový určitě dám.
Napsal: 14 čer 2021, 06:32
od pavlin2
Podložky nežíhám, jen řádně namažu olejem okroužky a jemným smirkem strhnu hrany v šachtě
Napsal: 14 čer 2021, 07:35
od roman1648
Ta hlava je už vložkovaná pokud to na těch fotkách vidím správně ?
Hulit to může právě kvůli těm hydraulikám
Vstřiky bych dal na kontrolu
Pokud se ti vačka nezdá,vyměnit,naposled jsem dával na Touarega vačku INA a šlape to dobře,dával jsem i Kolbenschmidt a taky dobrý
Ty vačkový šály jsou hafo vydřený,mohl tama utíkat tlak oleje a proto ty hydra se vydřely,dále kontrola záslepek jestli nejsou vypadaný
Hydra dej černý INA č. 420 0209 10
Napsal: 15 čer 2021, 18:33
od x.gon
Dohledal jsem že tam je ta Vacka FRECCIA. Má stou značkou někdo zkušenost? Asi tam dám tu INU a bude snad klid.
Napsal: 15 čer 2021, 19:13
od roman1648
Ta druhoska je vždy sázka do leterie no...to jsem nemontovsl tak nevím ono je dneska mrda výrobců ale ne vše funguje
Napsal: 21 čer 2021, 19:59
od x.gon
Tak jsem dal novou vacku s hydrama (Ina) a repasovaný vstriky a zatím to jede i startuje.