Stránka 2 z 3

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 09 lis 2021, 08:03
od mirek999
A ty ložiska na kolech to opravdu nejsou?

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 09 lis 2021, 20:57
od NOVON
Mirek: Levé je vyměněné, zbytečně beze změny.
Mám za to,že loziska hučí v zatáčce i bez plynu i na neutral,mě to hučí jen při záběru..

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 09 lis 2021, 21:00
od NOVON
Našel jsem toto téma,naprosto stejný projev i problém.Nicmene já uložení motoru mám již taky nové.. Ještě před repasi převodovky.

https://forum.octaviaclub.cz/topic/2533 ... Den%C3%AD/

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 10 lis 2021, 04:00
od mirek999
Co na to říkal ten, co dělal tu převodovku?

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 10 lis 2021, 08:16
od NOVON
Mirek: Taky mluvil o tom uložení převodovky,jenže ten mám nový Lemforder a jak jsem psal,beze změny.
Zkusím ještě druhé-prave ložisko.Jinak fakt už nevím.

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 15 lis 2021, 04:56
od NOVON
Ještě taková úvaha chlopi.Na autě je vyměněný 1 díl výfuku s katalyzátorem.Je to Bosal a konstrukčně je trochu jiný oproti originálu.Original má za přírubou u svodů 2 vlnovce a až za nima se spojuje v 1 trubku.Bosal se prvně spojí v 1 trubku a až pak je 1 vlnovec.Pri srovnání s naším touranem ,(stejný motor) je origo řešení daleko pružnější,kdy po odmontování reakční vzpery se motor zhoupne spodkem dopředu cca 4 cm.Na oktavce,po sundání vzpěry,se zhoupne cca 0,5 cm.Tak mě napadá zda to na té oktě není moc "natvrdo" a ten 1 díl nedovolí v zatáčce,v náklonu,motoru se posunout jak potřebuje a nepřenáší se vibrace do karoserie.A to se nemění nebo nezní jako hučení.

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 16 lis 2021, 20:36
od NOVON
Vyřešeno.
Sundal jsem držák v napravnici prvního dílu výfuku a hučení je pryč.. Problém je malá pružnost vlnovce mezi svody a uchycením k napravnici,na tom neorigo prvním dílu vyfuku.
Mazec co? To by asi nenapadlo jen tak někoho.

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 16 lis 2021, 21:30
od Tomas.cz
Je fakt, že u motorů HTP když se použil nějaký méně pružný noname, nebo krátký vlnovec tak ten výfuk jakoby "chrastí"...

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 13 pro 2021, 20:56
od Huml
njn, neorigo díly, to je jak dlouhá poloosa od SKF, nemá dutou tyčku, ale plnou a ve 2000ot. to pak rezonuje

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 15 pro 2021, 07:40
od roman1648
To jo kluci ale kupujte všechno origo....přijede kámoš s olítanou OI a řeknu mu že to chce origo výfuk za 10tis. poloosu za dalším 8,5tis tak co mi asi řekne.. ;)

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 15 pro 2021, 21:11
od NOVON
Tam u turbo nafty je to fuk zda origo nebo after market,ale u benzinu jsem ještě na aftermarket tichý výfuk nenarazil..

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 16 pro 2021, 09:10
od roman1648
To je pravda no, ale jak jsem psal, ty ceny origo dílů jsou strašný
Zadní díl výfuku na FI HTp Walker,Bosal,Tyll apod. ca. 900,- originál 3600,- ....
Takže když budeš dělat kompletku v druhošce tak přední díl s pletencem 1000,- střední díl 500,- zadní díl 900,- nějaký spony,gumy, tak seš i s prací kolem 3000-3500,-
V originále přední díl s pletencem 11 500,- (wallbash) , střední díl 2200,- a zadní díl 3600,- tak seš na ceně auta se kterým dědula přijel... (rofl)
Já na to zákazníka upozorním ale nikdo si nikdy extra nestěžoval a kdyby jo, ukážu mu ceny originálů a ono ho to přejde...

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 21 pro 2021, 11:49
od martinsidlo
A na naftě rezne výfuk ? 700tis r. 2005 a origo.

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 22 pro 2021, 08:30
od roman1648
No konkrétně na OI,GIV,Toledo 1M atd. jsem jich už pár dělal, na zadním díle uhnije držák,vepředu to uhnije za katem a upadne...

Re: O2 MPI, převodovka.

Napsal: 22 pro 2021, 12:45
od mirek999
Tohle záleží také nejvíce na tom, jaké vzdálenosti se s tím jezdí.