Stránka 2 z 2

Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru

Napsal: 10 úno 2023, 09:58
od tiguan2
Presne, vyplod techniky
To je jako kdyz stavis barak, tak se s tebe taky stane zednik
U auta ktery ma motor PD tak skoro mechanik

Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru

Napsal: 10 úno 2023, 20:47
od Marek001
Ano ten motor je OK. Jasné, nie je to rotačka ale v porovnaní s tým čo sa vyrába posledných 5-10 rokov je úplne v pohode. GO každých 150-200k je blbosť, sú to staré vergle a nikto nevie čo má koľko km. Výmena hydier a gumičiek na vstrekoch nie je GO.

Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru

Napsal: 10 úno 2023, 20:48
od Jarda S.
ty hydra to bude pomalu s každýma rozvodama :(

Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru

Napsal: 10 úno 2023, 21:22
od Marek001
Aj to je možné :) Ja teda nie som žiadny zástanca TDI PD a je jasné že čím novší typ tým to bolo horšie, ale vidím to v kontexte s tým čo sa vyrába dnes. Investícia niekoľko 100 EUR a pár hodín práce s tým že to zas vydrží 150-200k mi nepríde tak zlá v porovnaní s inými prúsermi (aj) iných značiek.

Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru

Napsal: 10 úno 2023, 21:24
od Jelens
Musíš občas udělat olej v motoru a hlavně tam dávat olej co tam ma být a ne od kámoše za 500 kč 5l :lol2:

Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru

Napsal: 10 úno 2023, 21:59
od Jirka.
To co VW vyrábí posledních 5-10 let je naprosto jinej level než nějaký BLS. Třeba 110kw 140kw nafty jsou naprosto bezproblémový motory, nejčastěji na tom zlobí clonka na vodní pumpě, což je řešitelný včetně nových rozvodů za pár tisíc. Jinak na tom dělám prakticky jen rozvody do zblbnutí. Občas žhavičky, výjimečně vodní cooler, překousaný hadičky od kuny, nebo nastavovač vačky kvůli blbým startům a ve 400t řemínek na olejové čerpadlo. Kdyby takhle fungovalo PD s DPF tak by si majitele mohli pískat.
Všeobecně nejspolehlivější byly CR motory v dvojkovej oktávkách a B6/7 Passatech. Tam člověk občas vyměnil EGR a třeba DPF je schopný bez problémů najet 500-600tkm pokud to nějakej blbec neprohnal dieselgate.
A říkat o investici 100 euro je docela mimo, jen semletá vačka je v originále za 17000, dpf za 50000, chladič spalin za 9000. vyvložkování hlavy je taky rána. Ano můžeš tam dát vačku za 5000, ale budeš ji co 20tkm měnit, DPF vykuchat atd, ale pak ty auta vypadaj jak vypadaj.

Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru

Napsal: 11 úno 2023, 06:45
od Marek001
Treba sa naučiť čítať s porozumením. Ja som nepísal o investícii 100 EUR ale niekoľko 100 EUR čo je trochu rozdiel :) Takisto som nehovoril že neskoršie CR sú horšie, skôr som mal na mysli niektoré TSI a iné značky mimo VW.

Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru

Napsal: 11 úno 2023, 14:13
od Jirka.
Ano některý značky mimo koncern, popřípadě TSI jsou hrůza. Nicméně z koncernových naft patří BLS k těm nejhorším.

Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru

Napsal: 11 úno 2023, 21:21
od Jarda S.
Jirka. píše: 10 úno 2023, 21:59 vyvložkování hlavy je taky rána.
repas hlavy býval za 6500-7000 komplet včetně vložkování (noteeth)

Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru

Napsal: 11 úno 2023, 22:30
od Jirka.
Jarda S. píše: 11 úno 2023, 21:21
repas hlavy býval za 6500-7000 komplet včetně vložkování (noteeth)
No to je sice fajn, ale bud si to pak musíš celý udělat sám(plus připočítat rozvody, těsnění, ideálně nový hydra, nový těsnění na vstřiky atd) nebo to nechat na servisu a to seš v tom 30-40000 ani nemrkneš (LOL)