Octavia II RS TDi CR Cega, DSG. Syčení a ztráta výkonu po zahřátí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

CeeresBob
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 05 bře 2023, 20:06
Odpovědi: 0

Re: Octavia II RS TDi CR Cega, DSG. Ztráta výkonu po zahřátí

Příspěvek od CeeresBob »

Kedar19

Ahoj řeším podobný problém že mi něco syčí u turba, prošel jsem tlakovky, vyměnil těsnění, udělal tlakovou zkoušku trubek a stále nic. Tobě to může třeba dělat chladič zpětného vedení spalin pod turbem, ale pokud jsi říkal že auto řadí až dýl tak to může být tím že nemá tlak z turba páč to někde uchází....

Já už pomalu začínám přemýšlet nad tím že to budu muset celé vykuchat (nápravnice, DPF, turbo, chladič spalin) a kouknout na to sací potrubí, ale to je takovej vomrd (wallbash)
Kedar19
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 úno 2023, 01:44
Odpovědi: 0

Re: Octavia II RS TDi CR Cega, DSG. Ztráta výkonu po zahřátí

Příspěvek od Kedar19 »

CeeresBob píše: 10 bře 2023, 18:55 Kedar19

Ahoj řeším podobný problém že mi něco syčí u turba, prošel jsem tlakovky, vyměnil těsnění, udělal tlakovou zkoušku trubek a stále nic. Tobě to může třeba dělat chladič zpětného vedení spalin pod turbem, ale pokud jsi říkal že auto řadí až dýl tak to může být tím že nemá tlak z turba páč to někde uchází....

Já už pomalu začínám přemýšlet nad tím že to budu muset celé vykuchat (nápravnice, DPF, turbo, chladič spalin) a kouknout na to sací potrubí, ale to je takovej vomrd (wallbash)
Čau, začinám si myslet, že u mě to bude mit spojitost s tandemovým čerpadlem. V poslední době mam i měkké brzdy.
CeeresBob
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 05 bře 2023, 20:06
Odpovědi: 0

Re: Octavia II RS TDi CR Cega, DSG. Ztráta výkonu po zahřátí

Příspěvek od CeeresBob »

Tak zkus za jízdy na tvrdo 4x šlápnout na brzdu, pokud ztvrdne jak vocas tak je vývěva asi v háji, pokud ne a bude stále brzdit tak hledej jinde
Kedar19
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 úno 2023, 01:44
Odpovědi: 0

Re: Octavia II RS TDi CR Cega, DSG. Ztráta výkonu po zahřátí

Příspěvek od Kedar19 »

CeeresBob píše: 11 bře 2023, 20:26 Tak zkus za jízdy na tvrdo 4x šlápnout na brzdu, pokud ztvrdne jak vocas tak je vývěva asi v háji, pokud ne a bude stále brzdit tak hledej jinde
Zkoušel jsem. Už mě z toho jde celkem odj.bat. Včera byly brzdy měkké a propadaly se. Při druhém šlápnutí tvrdé jak kamen. Turbo mělo díry po přeřazení. Dnes ráno to samé. Pak jedu s autem večer a všechno v pořádku. Už ztrácím nervy a pokud to bude ještě chvíli pokračovat tak to letí do stromu.
CeeresBob
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 05 bře 2023, 20:06
Odpovědi: 0

Re: Octavia II RS TDi CR Cega, DSG. Ztráta výkonu po zahřátí

Příspěvek od CeeresBob »

Hoď sem log kanal 003,010,011 kopec 3 kvalt....

pokud ti brzdy tvrdou tak muže byt jen tesneni na tandemu v haji a tim padem i turbo.... strom nic nevyřeší
CeeresBob
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 05 bře 2023, 20:06
Odpovědi: 0

Re: Octavia II RS TDi CR Cega, DSG. Ztráta výkonu po zahřátí

Příspěvek od CeeresBob »

Přetěsnil bych tandemové čerpadlo (levnejší varianta než ho měnit)
Kedar19
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 úno 2023, 01:44
Odpovědi: 0

Re: Octavia II RS TDi CR Cega, DSG. Ztráta výkonu po zahřátí

Příspěvek od Kedar19 »

Vyzkouším
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20141
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Octavia II RS TDi CR Cega, DSG. Ztráta výkonu po zahřátí

Příspěvek od roman1648 »

CEGA má tandemové čerpadlo ??
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 26 úno 2014, 13:02
Odpovědi: 0

Re: Octavia II RS TDi CR Cega, DSG. Ztráta výkonu po zahřátí

Příspěvek od valekf »

Mozna si to pletou s vakuovou pumpou (LOL)
Kedar19
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 úno 2023, 01:44
Odpovědi: 0

Re: Octavia II RS TDi CR Cega, DSG. Ztráta výkonu po zahřátí

Příspěvek od Kedar19 »

Zdar bando. Tak brzdy už se zdají být v pořádku. V servisu je 2x odvzdušnili a je to ok. Tlaková zkouška hadic co vedou do turba taky v pořádku, takže netěsnost která by způsobovala syčení vyloučili. Plnící tlaky turba taky ok. (Ovšem jsem od mechanika nedostal normální odpověď, za jakých podmínek.. nekdy to totiz syči víc, nekdy miň)
Každopádně.. čím víc se autu nakládá a často jdu více na brzdy, tím více to začne syčet/nasávat a turbo začne dělat zvuky jako kdyby melo blow off.
Brzdy neměknou ani netvrdnou, takže vyvěvou to asi nebude. Taktéž při tomto jevu, kdy turbo syčí řadí DSG celkem zmateně. Buď kope kvalty nahoru celkem rychle a nebo podrží D1 az do 3000ot. Ikdyž mam nohu na plynu jen lehce. Navíc to řazení neni úplně plynule.
Na dálnici můžu mít klidně plyn na podlaze a tlačit tomu co to dá a když pak třeba zastavím u pumpy a popojiždím, tak to ani zdaleka nesyčí tak jako když se dokola rozjíždím a brzdím. Už me opravdu nic nenapadá.

Všechny možnosti se prostě navzájem vylučují. kdyby byla špatná vývěva, tak by špatně fungovaly i brzdy. Kdyby to náhodou opravdu foukalo přes nejakou hadici ikdyž se kontrolovaly, tak by to foukalo porad stejne a nemenila by se intenzita od stylu jizdy (brzda plyn). U egru a chladiče spalin by se to dle meho nazoru taktez nemenilo dle stylu jizdy. To samé si myslím i o IC. Navíc auto nedymí a ani nějak nepozoruju zvýšenou spotrebu.
Taky mě napadl vlnovec, ale očouzený nikde neni…
Na neutrál samozřejmě neslyším nic. Od pravého kola jde neco, co pripomina syčení, ale to spíš bude od nějaké kladky. Za jizdy je to opravdu zvuk nafukováni a vyfukováni vzduchu.

S tím autem denně jezdím a ikdyž po příjezdu domu to syčí/fouká/nasáva (fakt nevim jak presne to specifikovat) jako kráva, tak na druhý den je to opět takove ševelení/nasávaní které je sice hlasitějsi, nez by melo byt, ale nic hrozneho. Tedy do doby než se to ohřeje a nezačne se tomu zase více šlapat.

Pokud se tohle někdy vyřeší, tak o tom napišu román, protože ani mechanici neví nic.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“