Passat B6 2009 2.0TDI CBAB 103kw trasenie/trhanie motora

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tade
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 12 pro 2022, 23:34
Odpovědi: 0

Re: Passat B6 2009 2.0TDI CBAB 103kw trasenie/trhanie motora

Příspěvek od tade »

Leonardleonard píše: 19 pro 2024, 16:27
tade píše: 28 čer 2023, 09:34 Čaute,
Jedná sa o auto spomenuté v nadpise na aute bola robená hlava pretože tlakovalo vodu. Po poskladaní motoru sa prejavuje nasledovná chyba, pri zimnom motore ak auto nejde na plný plyn je to ešte v poriadku ale akonáhle sa ide ostrejšou jazdou motor začne triasť cukať niekde okolo 3 tisíc otáčok keď je motor zohriatý robí to už pri jemnejšom stlačení plynu. Vypisovalo chybu vysokého tlaku na rampe vymenilo sa: regulátor tlaku na čerpadle regulátor tlaku na rampe. Boli v ňom na skúšku repasované vstreky z funkčného motora taktiež na skúšku aj rampa. Bez zmeny. Robí na tom kamarát mechanik a už nevie čo s tým. Auto bolo aj u druhého mechanika kde vymenili sanie. Auto sa vrátilo naspäť bez zmeny a vraj sú v palivovom systéme piliny. Teraz už vypisuje iba túto chybu:
000665 - regulace plníciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Kontrolka závad ZAP
Otacky: 2047 /min
Rychlost: 103.0 km/h
Vykon/klapka: 89.0%
Tlak: 2346.0 mbar
Tlak: 1295.4 mbar
Lambda: 100.2%
Lambda: 99.4%
Chybu ukáže iba keď dám plný plyn začne trhať motorom ako keby nemal naftu, následne auto prestane akcelerovať prestane trhať motorom a auto hodí do núdzaku. Celé toto trvá 10 sekúnd cca.
Odchylky na vstrekoch: 0.05mg/str 0.05mg/str 0.31mg/str -0.47mg/str.

Neskôr priložím logy z turba a z tlakov na raily.
Ďakujem za každú pomoc.



Hallo ste tu prosim pômožte mi
Problém bol v prepade naspať do filtra bol iný.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“