Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Ahoj,
diky a tyka se to i vsech motoru CRT*, tedy CRTC,CRTE,CRTD ?
Tomas
diky a tyka se to i vsech motoru CRT*, tedy CRTC,CRTE,CRTD ?
Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci

Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Myslim ze ano
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Dik to nepotesi, protoze auto je od MTM a pokud prehraji mapy, tak je MTM jen samolepka 

A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci

Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Dobrej tuner by s tím neměl mít problém.
Oct asv 2000, DieselPower
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4288
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
otázkou je jestli už to neudělali oni v rámci úpravy softu

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Ahoj,
jj prave zitra se prave chci kouknout na merene hodnoty, trochu se to pozdrzelo, tak vyuzivam casu na pripravu
A proto mne zajimalo jak to poznat a jake musi byt podminky, jestli to muzu merit na studnem motoru nebo pouze zahratem ?
A diesel power forum je pro uceni se nejlepsi, diky nemu si sam vse delam na moji babicce a porad slouzi
Tomas
jj prave zitra se prave chci kouknout na merene hodnoty, trochu se to pozdrzelo, tak vyuzivam casu na pripravu

A proto mne zajimalo jak to poznat a jake musi byt podminky, jestli to muzu merit na studnem motoru nebo pouze zahratem ?

A diesel power forum je pro uceni se nejlepsi, diky nemu si sam vse delam na moji babicce a porad slouzi

Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci

Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Ahoj,
o jaky tlak oleje se jedna pri volnobehu mi VCDS dalo 2018hpa = 2Bary, ale podobne se chova AWX a AKN motor a take ma atmosferu 0,9Baru. Ja si spis myslim, ze zadirani na klice zpusobi start stop system, protoze ti vytece oleje a pak se vydiraji salky. Muze mi nekdo potvrdit, ze to Qecko nemelo aktivni startop system ? Byl vypnutej , protoze pri kazdem startu se zas zapne.
Zkusim jeste zmerit olej pri 2000 rpm. A napsat hodnoty.
diky za nazory
Tomas
o jaky tlak oleje se jedna pri volnobehu mi VCDS dalo 2018hpa = 2Bary, ale podobne se chova AWX a AKN motor a take ma atmosferu 0,9Baru. Ja si spis myslim, ze zadirani na klice zpusobi start stop system, protoze ti vytece oleje a pak se vydiraji salky. Muze mi nekdo potvrdit, ze to Qecko nemelo aktivni startop system ? Byl vypnutej , protoze pri kazdem startu se zas zapne.
Zkusim jeste zmerit olej pri 2000 rpm. A napsat hodnoty.
diky za nazory

Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci

Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Tak se ten krám zase vrátil. Jede to normálně ale svítí kontrolka motoru viz:
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Objednací číslo řídící jednoky: 4M0 907 401 HW: 059 907 309 B
Systém a/nebo verze: 3,0TDI EDC17 H45 0005
Kódování: 2A2A4032036E050334180000000000000000000000000000
Číslo dílny: WSC 31414 790 00001
ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0114M0907401 001009 (AU73)
ROD: EV_ECM30TDI0114M0907401.rod
VCID: 6694477FA8E0D18A957-8032
5 závad nalezeno.
9560 - Snímač 2 NOx; řada válců 1; napájení
P220B 00 [237] - elektrická závada
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 290594 km
Datum: 2024.01.09
Čas: 10:12:17
Otáčky motoru: 1093.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 42 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 68 °C
Teplota nasávaného vzduchu: -2 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 15.020 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Snímač NOx 2: koncentrace NOx: 0 ppm
Com r Lam Lin Rec Cat2 Ds: 0.0000
Snímač 2 NOx: napájecí napětí: 0 mV
Požadovaná hodnota topné teploty snímače NOx 2-Bits 0-7: 0
Com st N Ox Vld Cat2 Ds-Bits 0-7: 0
Exh st Lam Stat No Cat2 Ds-Bits 0-7: 0
Snímač 4 teploty výfukových plynů: 180.0 °C
9880 - Vyhřívání snímače 2 NOx; řada válců 1
P22A7 00 [237] - neplatný signál
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 290618 km
Datum: 2024.01.09
Čas: 10:25:34
Otáčky motoru: 1874.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 76.5 %
Rychlost vozidla: 138 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 97 °C
Teplota nasávaného vzduchu: -1 °C
Tlak okolního vzduchu: 990 mbar
Napětí svorky 30: 15.100 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Snímač NOx 2: koncentrace NOx: 0 ppm
Com r Lam Lin Rec Cat2 Ds: 0.0000
Snímač 2 NOx: napájecí napětí: 0 mV
Požadovaná hodnota topné teploty snímače NOx 2-Bits 0-7: 0
Com st N Ox Vld Cat2 Ds-Bits 0-7: 0
Exh st Lam Stat No Cat2 Ds-Bits 0-7: 1
Snímač 4 teploty výfukových plynů: 383.4 °C
28395 - Snímač 2 NOx; řada válců 1
P225B 00 [175] - kalibrace chybná
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 290589 km
Datum: 2024.01.09
Čas: 09:55:22
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 38 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 6 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 11.580 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Stav motoru: COENG_READY
Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
25423 - Snímac/hybridní CAN
U0029 00 [175] - bez komunikace
[Vehicle Communication Bus APerformance]
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 5
Kilometry: 290439 km
Datum: 2024.01.06
Čas: 09:19:58
Otáčky motoru: 1981.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 72.9 %
Rychlost vozidla: 146 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 96 °C
Teplota nasávaného vzduchu: -8 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 15.040 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Omezení: plynový pedál: 323.7 Nm
Zařazený rychlostní stupeň-Bits 0-7: 8
28992 - Snímač NOx 2
U029E 00 [175] - bez komunikace
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 5
Kilometry: 290534 km
Datum: 2024.01.09
Čas: 06:28:49
Otáčky motoru: 1977.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 72.2 %
Rychlost vozidla: 146 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 96 °C
Teplota nasávaného vzduchu: -8 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 15.160 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Omezení: plynový pedál: 323.7 Nm
Zařazený rychlostní stupeň-Bits 0-7: 8
Readiness: 1 5 0 0 0
To vypadá jak kdyby tam bylo nějaké zvířátko. Přijel teď tma jak v měše, venku zima jak na motorce, tak jsem to moc neprohlížel, mám dojem že jsem na něj někde nahlížel jak jsem měnil ten motor, tak půjdu první po kabelu, no uvidím, moc se mi to nezdá.
Někdo nějaké zkušenosti? Odchází ty snímače? Já to nikdy neřešil....
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Objednací číslo řídící jednoky: 4M0 907 401 HW: 059 907 309 B
Systém a/nebo verze: 3,0TDI EDC17 H45 0005
Kódování: 2A2A4032036E050334180000000000000000000000000000
Číslo dílny: WSC 31414 790 00001
ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0114M0907401 001009 (AU73)
ROD: EV_ECM30TDI0114M0907401.rod
VCID: 6694477FA8E0D18A957-8032
5 závad nalezeno.
9560 - Snímač 2 NOx; řada válců 1; napájení
P220B 00 [237] - elektrická závada
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 290594 km
Datum: 2024.01.09
Čas: 10:12:17
Otáčky motoru: 1093.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 42 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 68 °C
Teplota nasávaného vzduchu: -2 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 15.020 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Snímač NOx 2: koncentrace NOx: 0 ppm
Com r Lam Lin Rec Cat2 Ds: 0.0000
Snímač 2 NOx: napájecí napětí: 0 mV
Požadovaná hodnota topné teploty snímače NOx 2-Bits 0-7: 0
Com st N Ox Vld Cat2 Ds-Bits 0-7: 0
Exh st Lam Stat No Cat2 Ds-Bits 0-7: 0
Snímač 4 teploty výfukových plynů: 180.0 °C
9880 - Vyhřívání snímače 2 NOx; řada válců 1
P22A7 00 [237] - neplatný signál
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 290618 km
Datum: 2024.01.09
Čas: 10:25:34
Otáčky motoru: 1874.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 76.5 %
Rychlost vozidla: 138 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 97 °C
Teplota nasávaného vzduchu: -1 °C
Tlak okolního vzduchu: 990 mbar
Napětí svorky 30: 15.100 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Snímač NOx 2: koncentrace NOx: 0 ppm
Com r Lam Lin Rec Cat2 Ds: 0.0000
Snímač 2 NOx: napájecí napětí: 0 mV
Požadovaná hodnota topné teploty snímače NOx 2-Bits 0-7: 0
Com st N Ox Vld Cat2 Ds-Bits 0-7: 0
Exh st Lam Stat No Cat2 Ds-Bits 0-7: 1
Snímač 4 teploty výfukových plynů: 383.4 °C
28395 - Snímač 2 NOx; řada válců 1
P225B 00 [175] - kalibrace chybná
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 290589 km
Datum: 2024.01.09
Čas: 09:55:22
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 38 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 6 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 11.580 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Stav motoru: COENG_READY
Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
25423 - Snímac/hybridní CAN
U0029 00 [175] - bez komunikace
[Vehicle Communication Bus APerformance]
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 5
Kilometry: 290439 km
Datum: 2024.01.06
Čas: 09:19:58
Otáčky motoru: 1981.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 72.9 %
Rychlost vozidla: 146 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 96 °C
Teplota nasávaného vzduchu: -8 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 15.040 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Omezení: plynový pedál: 323.7 Nm
Zařazený rychlostní stupeň-Bits 0-7: 8
28992 - Snímač NOx 2
U029E 00 [175] - bez komunikace
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 5
Kilometry: 290534 km
Datum: 2024.01.09
Čas: 06:28:49
Otáčky motoru: 1977.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 72.2 %
Rychlost vozidla: 146 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 96 °C
Teplota nasávaného vzduchu: -8 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 15.160 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Omezení: plynový pedál: 323.7 Nm
Zařazený rychlostní stupeň-Bits 0-7: 8
Readiness: 1 5 0 0 0
To vypadá jak kdyby tam bylo nějaké zvířátko. Přijel teď tma jak v měše, venku zima jak na motorce, tak jsem to moc neprohlížel, mám dojem že jsem na něj někde nahlížel jak jsem měnil ten motor, tak půjdu první po kabelu, no uvidím, moc se mi to nezdá.
Někdo nějaké zkušenosti? Odchází ty snímače? Já to nikdy neřešil....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Tak kabeláž ke snímači ze všech stran ok. Nový stojí snad 25tis, tady moje bádání končí, už je to objednané do audi ať si to zákazníkovi řeknou sami kolik to bude stát
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Párkrát jsme to měnili na různých autech ať už koncern VW nebo frantící ale vždycky byl problém v sondě jako takové a ne v té krabičce, jen se to musí precizně přeletovat
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Odpoledne s tím byl tady v bosch servisu, jsou celkem dobří na elektriku, majitel je celkem kapacita, prej ten snímač stojí okolo 7, ještě volal nějakému maníkovi někde z Vysočiny, ten mu výrazně doporučoval že mu to za desítku odstraní, že je to silně nespolehlivé zařízení a ikdyž vymění komplet ten vehement i s jednotkou, tak že to stejně za čas půjde do kytek a že to nikdo nekontroluje atd...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Ahoj,Tomas6 píše: ↑11 led 2024, 19:20 Odpoledne s tím byl tady v bosch servisu, jsou celkem dobří na elektriku, majitel je celkem kapacita, prej ten snímač stojí okolo 7, ještě volal nějakému maníkovi někde z Vysočiny, ten mu výrazně doporučoval že mu to za desítku odstraní, že je to silně nespolehlivé zařízení a ikdyž vymění komplet ten vehement i s jednotkou, tak že to stejně za čas půjde do kytek a že to nikdo nekontroluje atd...
nedavno jsem neco podobneho videl jak resili na ross-tech foru, radili tam kluci z USA, ze se maji vyprat cidla v roztoku hydroxidu sodneho = coz v soli ?

Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci

Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Tome, jeste bych se te rad zeptal na neco ohledne DPF. Vyskocila na mne hlaska chyba pohonu, zlute auticko s vykricnikem.Tomas6 píše: ↑11 led 2024, 19:20 Odpoledne s tím byl tady v bosch servisu, jsou celkem dobří na elektriku, majitel je celkem kapacita, prej ten snímač stojí okolo 7, ještě volal nějakému maníkovi někde z Vysočiny, ten mu výrazně doporučoval že mu to za desítku odstraní, že je to silně nespolehlivé zařízení a ikdyž vymění komplet ten vehement i s jednotkou, tak že to stejně za čas půjde do kytek a že to nikdo nekontroluje atd...
A v RJ motoru jsem mel :
188 - Filtr naftových cástic - zanesení sazemi príliš vysoké
P2463 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pameti
info o závade:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 198299 km
Datum: 2024.01.11
Cas: 18:31:32
Otáčky motoru: 1090.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 83.5 %
Rychlost vozidla: 31 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 67 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 1 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 15.080 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
P Flt Ld fac Ash Cor: 0.9940
Rozdíl tlaků částicového filtru: 67 hPa
Exh t Adap T Oxi Cat Ds: 172.8 °C
Exh t Adap TP Flt Ds: 201.5 °C
Aktuální režim 2-Bits 0-7: 0
Aktuální režim 2-Bits 0-7: 0
Aktuální režim 2-Bits 0-7: 16
Aktuální režim 2-Bits 0-7: 0
5189 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002 00 [039] - efektivita na spodni mezi
Nepotvrzeno - Testováno od smazání pameti
info o závade:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 198299 km
Datum: 2024.01.11
Cas: 18:31:32
Otáčky motoru: 1090.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 83.5 %
Rychlost vozidla: 31 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 67 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 1 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 15.080 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Vnější teplota: -2.5 °C
Filtr částic: ofset rozdílového tlaku: 0 hPa
Filtr částic: naměřená hmotnost sazí: 39.78 g
Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí: 25.10 g
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 816221 m
Filtr částic: servisní regenerace: podmínky přerušení-Bits 0-7: 0
Filtr částic: servisní regenerace: podmínky přerušení-Bits 0-7: 0
A sel jsem do nouzaku, max 40-50km/h , tak jsem udelal na parkovisti servisni regeneraci pres VCDS a pak hle auticko zmizelo, ale objevila se ikona DPF filtru, ale nouzak zmizel RJ motoru jsem vymazal a zadne chyby jsem nenasel - tak jsem udelal podle knizky 15 minutovou jizdu od 50-70km/h a zmizela i DPF ikona. Jen jsem dnes nacetl hodnoty DPF a zajimave je, ze za cca 20km cesty uz mam 6g , je to ok chovani ?
IDE00432 Filtr částic: doba od poslední regenerace 82996 s
IDE00433 Filtr částic: objem sazí v oleji 0.01 l
IDE00434 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí 11.48 g
IDE00435 Filtr částic: naměřená hmotnost sazí 6.48 g
IDE00436 Filtr částic: kilometry od poslední regenerace 842573 m
Taky mne zarazi, ta hodnota od posledni regenerace casova i vzdalenost, to se nezapocitava, kdyz delam servisni regeneraci a ne automaticky RJ za provozu ?
Diky za nazor a nachytreni.
Zajimave je, ale
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci

Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Tak to vypada, ze ne: nejdrazsi bylo ubytovani v nemecku

A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci

Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Ahoj,
A to opravdu lze, nechat mapu od MTM a jen zmenit tlak oleje ?
Diky za odpoved
Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
