Tomas6 píše: ↑11 led 2024, 19:20
Odpoledne s tím byl tady v bosch servisu, jsou celkem dobří na elektriku, majitel je celkem kapacita, prej ten snímač stojí okolo 7, ještě volal nějakému maníkovi někde z Vysočiny, ten mu výrazně doporučoval že mu to za desítku odstraní, že je to silně nespolehlivé zařízení a ikdyž vymění komplet ten vehement i s jednotkou, tak že to stejně za čas půjde do kytek a že to nikdo nekontroluje atd...
Tome, jeste bych se te rad zeptal na neco ohledne DPF. Vyskocila na mne hlaska chyba pohonu, zlute auticko s vykricnikem.
A v RJ motoru jsem mel :
188 - Filtr naftových cástic - zanesení sazemi príliš vysoké
P2463 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pameti
info o závade:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 198299 km
Datum: 2024.01.11
Cas: 18:31:32
Otáčky motoru: 1090.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 83.5 %
Rychlost vozidla: 31 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 67 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 1 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 15.080 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
P Flt Ld fac Ash Cor: 0.9940
Rozdíl tlaků částicového filtru: 67 hPa
Exh t Adap T Oxi Cat Ds: 172.8 °C
Exh t Adap TP Flt Ds: 201.5 °C
Aktuální režim 2-Bits 0-7: 0
Aktuální režim 2-Bits 0-7: 0
Aktuální režim 2-Bits 0-7: 16
Aktuální režim 2-Bits 0-7: 0
5189 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002 00 [039] - efektivita na spodni mezi
Nepotvrzeno - Testováno od smazání pameti
info o závade:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 198299 km
Datum: 2024.01.11
Cas: 18:31:32
Otáčky motoru: 1090.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 83.5 %
Rychlost vozidla: 31 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 67 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 1 °C
Tlak okolního vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 15.080 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Vnější teplota: -2.5 °C
Filtr částic: ofset rozdílového tlaku: 0 hPa
Filtr částic: naměřená hmotnost sazí: 39.78 g
Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí: 25.10 g
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 816221 m
Filtr částic: servisní regenerace: podmínky přerušení-Bits 0-7: 0
Filtr částic: servisní regenerace: podmínky přerušení-Bits 0-7: 0
A sel jsem do nouzaku, max 40-50km/h , tak jsem udelal na parkovisti servisni regeneraci pres VCDS a pak hle auticko zmizelo, ale objevila se ikona DPF filtru, ale nouzak zmizel RJ motoru jsem vymazal a zadne chyby jsem nenasel - tak jsem udelal podle knizky 15 minutovou jizdu od 50-70km/h a zmizela i DPF ikona. Jen jsem dnes nacetl hodnoty DPF a zajimave je, ze za cca 20km cesty uz mam 6g , je to ok chovani ?
IDE00432 Filtr částic: doba od poslední regenerace 82996 s
IDE00433 Filtr částic: objem sazí v oleji 0.01 l
IDE00434 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí 11.48 g
IDE00435 Filtr částic: naměřená hmotnost sazí 6.48 g
IDE00436 Filtr částic: kilometry od poslední regenerace 842573 m
Taky mne zarazi, ta hodnota od posledni regenerace casova i vzdalenost, to se nezapocitava, kdyz delam servisni regeneraci a ne automaticky RJ za provozu ?
Diky za nazor a nachytreni.
Zajimave je, ale