Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od passion »

ROMEK píše: 26 zář 2023, 08:12 na PD určite povolíš trubky na vstrekovačoch :lol2:
Jasné, prepáčte. Nevšimol som si že je to ešte PD.
Maroš 2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 zář 2021, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od Maroš 2 »

Tak dnes načteno a píše to chybu P0321 Vstupní obvod snímače otáček motoru-nesprávný signál,přerušovaný.
Je to divné,kdyby to bylo čidlo otáček vačkové hřídele tak to chápu,že při výměně hlavy bylo dole, mohlo se sním něco stát,ale že zrovna to co sníma otačky klikovky na,které jsem ani nesáhl.
No nic zítra to přeším a uvidíme. Zatím se mějte a děkuju za rady.
Maroš 2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 zář 2021, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od Maroš 2 »

Kluci tak čidlo je venku,sundal jsem chladič oleje a cele těleso olej. filtru,pak už tam byl konečně dobrý přístup.
Odpojil zasuvku a povolil čtverkou imbusem,no přístup nic moc ale je venku.
Chci se jen zeptat prý se ma ještě měnit nějaký kroužek na klikovce a i gufero pod setrvačníkem,máte s tím někdo zkušenosti?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“