2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Příspěvek od geo »

Tak to pak tomu protokolu nerozumím ukážou ti tlak před čištěním s velkým protitlakem kterej tam yeda nemohl být kdyz to jezdilo a po čištění je znovu velkej a ještě ktomu s menším průtokem?
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Příspěvek od MarfyE34 »

No taky z toho nejsem moudrej. Zítra tam jedu znovu, jelikož tam něco asi špatně utáhli a začal jít smrad z ventilátoru topení když zastavím třeba na semaforech. Možná nějaké těsnění.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
roli4rally
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 05 črc 2025, 22:42
Odpovědi: 0

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Příspěvek od roli4rally »

Mám podobný problém, čo sa dialo ďalej? Diky pekne za odpoveď 🙂🤔

edit: už som našiel ďalšie tvoje príspevky v iných témach, prečítal ich 😅 a ako s regeneraciami? Niečo nové? 😅🙈
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Příspěvek od nemo »

Také by mne zajímalo jak to dopadlo.Také mám podobný problém.
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Příspěvek od MarfyE34 »

Čau, sorry, že píšu až teď. No zjistili jsme s Milanem Votavou , že v autě byl nějaký mladý software. Zřejmě na poslední návštěvě v autorizáku v SRN, tam Němcovi nahráli nějaký nesmyslný moderní soft a od té doby auto zlobilo, moje teorie. Vyměnil jsem půlku drahých sraček na motoru a zřejmě úplně zbytečně, po nahrátí origo softu z roku cca 2015, se auto sakra zlepšilo. Volnoběh super, chod motoru se celkově uklidnil a řekl bych i ztišil. Regenerace se postupně zlepšovali , nejdřív 200 km , pak 300 km a měl jsem i rekord 450 km mezi regeneracemi ale to jsem otočil Jihlavu a zpět po dálnici. Měl jsem radost, že je asi vyřešeno. No není , včera vyjedu z myčky a po pár metrech se rozsvítila kontrolka motoru ( kuře ) na VAG to napsalo chybu viz. obr. dole.

Takže DPF problémy jsou zpět , tato chyba dle AI znamená buď opět čidlo tlaku DPF ( obě jsem dával nové origo VW včetně zákl. nastavení před pár měsíci) nebo jeho kabeláž, nebo ŘJ nebo cokoliv.... jsem zase tam kde jsem byl :x Posraný 2.0 TDI !!! Celkem mě to už nebaví , 1 km v tomto autě je dražší než v Bugatti Veyron ! :o
Přílohy
20250711_145903.jpg
20250711_145903.jpg (3.84 MiB) Zobrazeno 67 x
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Příspěvek od Tomas.cz »

A ta spodní chyba jestli dobře čtu P0341?
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Příspěvek od MarfyE34 »

To mě pomalu ale jistě odchází nastavovač vačkové hřídele. Občas to špatně startuje , zatím jen třeba 1x za 2 měsíce. Vše nasvědčuje , že je to ovládání nastavování vačky , solenoid. Mám ještě ten starý poruchový typ , VW udělalo pak facelift dílu za lepší. Skládá se ze dvou dílů , origo oba dva bratru 10 000 kč plus práce :roll: Tak čekám a šetřím , ale potřebuju udělat olej v DSG (blíží se 240 000 km) a hlavně musím už konečně vyřešit ten okruh sraček kolem DPF . No vyšlo by levněji koupit novou Dacii (noteeth)
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“