2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF
Tak to pak tomu protokolu nerozumím ukážou ti tlak před čištěním s velkým protitlakem kterej tam yeda nemohl být kdyz to jezdilo a po čištění je znovu velkej a ještě ktomu s menším průtokem?
Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF
No taky z toho nejsem moudrej. Zítra tam jedu znovu, jelikož tam něco asi špatně utáhli a začal jít smrad z ventilátoru topení když zastavím třeba na semaforech. Možná nějaké těsnění.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05 črc 2025, 22:42
Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF
Mám podobný problém, čo sa dialo ďalej? Diky pekne za odpoveď 

edit: už som našiel ďalšie tvoje príspevky v iných témach, prečítal ich
a ako s regeneraciami? Niečo nové? 

edit: už som našiel ďalšie tvoje príspevky v iných témach, prečítal ich
Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF
Také by mne zajímalo jak to dopadlo.Také mám podobný problém.
Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF
Čau, sorry, že píšu až teď. No zjistili jsme s Milanem Votavou , že v autě byl nějaký mladý software. Zřejmě na poslední návštěvě v autorizáku v SRN, tam Němcovi nahráli nějaký nesmyslný moderní soft a od té doby auto zlobilo, moje teorie. Vyměnil jsem půlku drahých sraček na motoru a zřejmě úplně zbytečně, po nahrátí origo softu z roku cca 2015, se auto sakra zlepšilo. Volnoběh super, chod motoru se celkově uklidnil a řekl bych i ztišil. Regenerace se postupně zlepšovali , nejdřív 200 km , pak 300 km a měl jsem i rekord 450 km mezi regeneracemi ale to jsem otočil Jihlavu a zpět po dálnici. Měl jsem radost, že je asi vyřešeno. No není , včera vyjedu z myčky a po pár metrech se rozsvítila kontrolka motoru ( kuře ) na VAG to napsalo chybu viz. obr. dole.
Takže DPF problémy jsou zpět , tato chyba dle AI znamená buď opět čidlo tlaku DPF ( obě jsem dával nové origo VW včetně zákl. nastavení před pár měsíci) nebo jeho kabeláž, nebo ŘJ nebo cokoliv.... jsem zase tam kde jsem byl
Posraný 2.0 TDI !!! Celkem mě to už nebaví , 1 km v tomto autě je dražší než v Bugatti Veyron ! 
Takže DPF problémy jsou zpět , tato chyba dle AI znamená buď opět čidlo tlaku DPF ( obě jsem dával nové origo VW včetně zákl. nastavení před pár měsíci) nebo jeho kabeláž, nebo ŘJ nebo cokoliv.... jsem zase tam kde jsem byl


- Přílohy
-
- 20250711_145903.jpg (3.84 MiB) Zobrazeno 67 x
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF
A ta spodní chyba jestli dobře čtu P0341?
Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF
To mě pomalu ale jistě odchází nastavovač vačkové hřídele. Občas to špatně startuje , zatím jen třeba 1x za 2 měsíce. Vše nasvědčuje , že je to ovládání nastavování vačky , solenoid. Mám ještě ten starý poruchový typ , VW udělalo pak facelift dílu za lepší. Skládá se ze dvou dílů , origo oba dva bratru 10 000 kč plus práce
Tak čekám a šetřím , ale potřebuju udělat olej v DSG (blíží se 240 000 km) a hlavně musím už konečně vyřešit ten okruh sraček kolem DPF . No vyšlo by levněji koupit novou Dacii 


Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
