Stránka 2 z 2

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Napsal: 13 kvě 2025, 15:01
od Pája 19
Tak pokud jednotka tahá za mínusy, tak proč si plus nepůjčit někde jinde...

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Napsal: 13 kvě 2025, 15:19
od OťasTDi
Protože Pájo to musí mít nějaký důvod, že by ten plus byl odstřelený a kdyby náhodou byl fakt zkrat v tom svazku, nebo přímo v N239 , tak si tím může vytvořit ještě další problém

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Napsal: 13 kvě 2025, 15:58
od Pája 19
Stabík s pojistkou za pár korun? Ale radši někdo sežene a koupí jednotku, přizpůsobí, čipne, zapojí a dopadne to stejně jako ta předchozí...

Jasně že bych tam netahal plus od startéru lanem jako ruka. 🙂😉

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Napsal: 13 kvě 2025, 21:47
od Jirka 352
OťasTDi píše: 13 kvě 2025, 08:31 Tak výsledek z ELSY...všechny tyhle bazmeky mají společný plus spínanou pojistkou 10A na pozici 34 z boku palubovky.

Pojistka praská u O1 ASV většinou z důvodu zkratu ventilku podtlaku zhášecí klapky. Nejčastěji se prodře svazek co jde ze zadu motoru k tomu ventilku zhášecí klapky (je součástí EGR). On tam je uchycený, může být upadlý a nebo bude nutné rozbandážovat svazek k němu a prověřit, zda není ve zkratu. ŘJ ovládá ty ventilky mínusem, čili podle potřeby do nich pouští nikoliv plus, ale kostry. Zkus to prověřit a dej vědět
Moc díky za info, tak pojistka "34 " je OK , Proměřil jsem pro jistotu všechny pojistky vše OK, takže je asi problem v ŘJ motoru

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Napsal: 14 kvě 2025, 04:50
od OťasTDi
Ok, tak dej pak vědět jak jsi dopadl