Zanášející se škrticí klapka 2.0 TDI CR CFFB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Re: Zanášející se škrticí klapka 2.0 TDI CR CFFB
Díky. Přehrání SW je v řešení. Myslíte, že má smysl to případně řešit i na tom Passatu, když tam takové problémy nejsou?
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Re: Zanášející se škrticí klapka 2.0 TDI CR CFFB
Tak downgrade na Superbu hotov na verzi 5385. Jede to objektivně lépe, tak uvidíme. Takže mě teď fakt vrtá hlavou, zda to realizovat i u Passatu...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Re: Zanášející se škrticí klapka 2.0 TDI CR CFFB
Bylo by možné třeba přes SZ zaslat kdo úpravu dělal, kamarád má Tourana a prakticky ten samý problém, děkuji
.
-
the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Re: Zanášející se škrticí klapka 2.0 TDI CR CFFB
Dělal to známý ze známosti, tak to úplně bez jeho svolení nechci šířit. Ale na VW fóru jsou výborné reference na firmu
https://motorpower.cz/
Je to jen o přehrání FW starší verzí. Je k tomu potřeba speciální vybaveni a samozřejmě soubor s firmware. Dá se udělat záloha. Takže pokud by to nešlapalo jak má, dá se to vrátit zpět. Jestli to vyřeší ty problémy zatím fakt nevíme. Jelo se s tím pár km. Ale objektivně to prostě jede líp. Podotýkám, že se nedělal žádný chiptuning. Jen downgrade na tovární verzi před DG.
https://motorpower.cz/
Je to jen o přehrání FW starší verzí. Je k tomu potřeba speciální vybaveni a samozřejmě soubor s firmware. Dá se udělat záloha. Takže pokud by to nešlapalo jak má, dá se to vrátit zpět. Jestli to vyřeší ty problémy zatím fakt nevíme. Jelo se s tím pár km. Ale objektivně to prostě jede líp. Podotýkám, že se nedělal žádný chiptuning. Jen downgrade na tovární verzi před DG.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Re: Zanášející se škrticí klapka 2.0 TDI CR CFFB
Díky za nasměrování, vidím že to nabízejí.