Kde je problém Eberspächer d3wz

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

RichardK píše:Tak to jsi měl asi víc štěstí než já. :x
Čerpadlo se připojuje mezi 3a4 jen u starších verzí myslím že je to dáno rokem. U T4 asi do roku 1999. viz. německé stránky SGA.
S tou svíčkou to zkusím.
Po zapojení mi však výstup pro čerpadlo nepulzuje drží stabilních 8,5V a ani ventilátor se nerostočí.
Zkoušel jsem to i osciloskopem,takže bude asi chyba v té destičce.
Možná dělám něco špatně?

Dík za rady.

Richard K.
Jestli to máš dobře zapojený, každopádně by mělo před startem dojít k
profouknutí čerstvím vzduchem i když topení následně z nějakého důvodu
nechytne. Dával jsem do fóra zapojení pinů, zkus to najít. Pokud není
špatné dmychadlo, může to být ř.j. a nová je cca 8-9000kč.
Pak to nemá cenu řešit. Ale diagnostika pouze v ser. Ebersp.
Za připojení chtějí 400-600kč. Třeba by stačilo vymazat chyby.
Sharan ASZ
Octavia AGR
gambac
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 pro 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od gambac »

Tak to zapojení pinů tady hledám už asi 2 hodiny a bez ůspěchu.Mám pouze toto: 1....+12V
2...kostra
6 a7....+12V pak prý bufík jede.
3 a4....pulzní čerpadlo.
Nevím jestli je to ale pravda.
Ještě budu hledat,nic jinýho mi asi nezbyde.
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

gambac píše:Tak to zapojení pinů tady hledám už asi 2 hodiny a bez ůspěchu.Mám pouze toto: 1....+12V
2...kostra
6 a7....+12V pak prý bufík jede.
3 a4....pulzní čerpadlo.
Nevím jestli je to ale pravda.
Ještě budu hledat,nic jinýho mi asi nezbyde.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#36406
Sharan ASZ
Octavia AGR
gambac
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 pro 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od gambac »

Tak už mi to šlape.S VAGem se mi topení konečně spojilo (musí být nastartovaný motor) a napsalo to asi 5krát chybu hoření a pak se zablokovalo.Po smazání chyb bufík naskočil a zatím jede.Mimochodem měl jsem vadnou svíčku a nahnilý drát u konektoru topení.
Děkuji za pomoc
FantomHol
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 srp 2006, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od FantomHol »

To Bodyvlk: Můžeš mi prosím poslat taky ty přílohy na jfk.autosos@seznam.cz Moc dík
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

[quote="daniel.987

Jestli to máš dobře zapojený, každopádně by mělo před startem dojít k
profouknutí čerstvím vzduchem i když topení následně z nějakého důvodu
nechytne. Dával jsem do fóra zapojení pinů, zkus to najít. Pokud není
špatné dmychadlo, může to být ř.j. a nová je cca 8-9000kč.
Pak to nemá cenu řešit. Ale diagnostika pouze v ser. Ebersp.
Za připojení chtějí 400-600kč. Třeba by stačilo vymazat chyby.[/quote]

Teď jsme opravovali bufik, co má brácha v octávce, je to ze starýho sharana D3W a byl upadlej drát k paliv. čerpadlu a bufik se neprofouknul, ani se nehnul. po opravě konektoru k čerpadýlku nafty maká..

U novějších sharanů D5W určitě nejdřív diagnostiku, může to být opravdu jen zablokované, po 5x stejné závadě (nenaskočení, přehřátí) se odstaví a zablokuje, jde to smazat vagem a jde udělat i test akč. členů - ventilátor, palivové čerpadlo :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
pecák
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 úno 2010, 21:53
Odpovědi: 0

Eberspächer d3wz

Příspěvek od pecák »

také mi D3W v T4 z r. 2000 nejde. Několik nepodařených zážehů díky špatné svíčce a pak už nic Ani po jejím vyměnění za novou se topení ani nepokusilo o zážeh. Vše jsem prověřil, čerpadlo po připojení na živou z konektoru v topení chodí, ventilátor běží, čidlo reaguje, svíčka nová - funkční. Bude to asi tou elektrnikou. Neví někdo o odborníkovi z okolí Mělníka? nejbližšího jsem sehnal v Libochovicích (wallbash)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

a el. oběhové čerpadlo vody je funkční? , řekl bych , že si ho na T4 taky bufík testuje
pecák
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 úno 2010, 21:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od pecák »

To prověřím, dám mu šťávu. Díky za tip
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Eberspächer d3wz

Příspěvek od sharik4x4 »

pecák píše:také mi D3W v T4 z r. 2000 nejde. Několik nepodařených zážehů díky špatné svíčce a pak už nic Ani po jejím vyměnění za novou se topení ani nepokusilo o zážeh. Vše jsem prověřil, čerpadlo po připojení na živou z konektoru v topení chodí, ventilátor běží, čidlo reaguje, svíčka nová - funkční. Bude to asi tou elektrnikou. Neví někdo o odborníkovi z okolí Mělníka? nejbližšího jsem sehnal v Libochovicích (wallbash)
Teď jsem to dělal na svém T4 a měnil jsem to sítko s těsněním.Pokud ti to kouří a nechytne tak je to tím.Jinak jsem tak 25km od Mělníka.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Pro všechny. Není tady napsán servis v Čechách. Moc se omlouvám a sypu si popel na hlavu.
Zkuste www.cimboraservis.cz z Vysokého Mýta. Svéráz, ale umí to.
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Že by ten D3W byl tak chytrý a testoval si vodní čerpadlo, myslím si, že ne. Ale vyzkoušej to. Tip je to dobrej.
pecák
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 úno 2010, 21:53
Odpovědi: 0

Re: Eberspächer d3wz

Příspěvek od pecák »

sharik4x4 píše:
pecák píše:také mi D3W v T4 z r. 2000 nejde. Několik nepodařených zážehů díky špatné svíčce a pak už nic Ani po jejím vyměnění za novou se topení ani nepokusilo o zážeh. Vše jsem prověřil, čerpadlo po připojení na živou z konektoru v topení chodí, ventilátor běží, čidlo reaguje, svíčka nová - funkční. Bude to asi tou elektrnikou. Neví někdo o odborníkovi z okolí Mělníka? nejbližšího jsem sehnal v Libochovicích (wallbash)
Teď jsem to dělal na svém T4 a měnil jsem to sítko s těsněním.Pokud ti to kouří a nechytne tak je to tím.Jinak jsem tak 25km od Mělníka.
Nekouří, on ani nefouká. pošli mi tč na SZ, rád pokecám se skorokrajanem
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

než ho namontuji do auta , tak ho mám 100% odzkoušené na zkuš. zařízení , takže pokud náhodou nefunguje, tak je problém na autě , a je potřeba hledat problém, co čidlo teploty , nejsou uhnilé dráty?
pecák
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 úno 2010, 21:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od pecák »

pafka píše:než ho namontuji do auta , tak ho mám 100% odzkoušené na zkuš. zařízení , takže pokud náhodou nefunguje, tak je problém na autě , a je potřeba hledat problém, co čidlo teploty , nejsou uhnilé dráty?
kdo a kde ti to zkouší?
upozornění na čidla teploty jsem očekával již při návrhu zkontrolovat el. oběh. čerpadlo :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“