souhlasim mb vlastni muj otec a nahradni dily nejsou nijak zvlast drahe. Samozrejme nejezdit primo do mercedes servisu... tam prijedes a hned jses o 10 000 chudsi . Na jednonarz. syst. bych zvolil mb.. jinak bych do toho nesel... napr. 124 se da sehnat za slusny peniz... 60 000- 120 000 krasnou.. urcite bych si ji ale nechal dovezt z Nemecka
Ty žhavící svíčky před čerpadlem jsem už taky zkoušel,ale měl jsem problém v tom že když přišla nějaká bublina z nádrže tak se ta svíčka rozpálila a olej se na ní začal napalovat.Bylo slyšet jak to občas zasyčelo.
(k té tvé soutěži "co je špatně na obrázku"-zpátečku máš od vstřiků a ne z čerpadla.) Uhod jsem to?
to Fazer: no vidíš, ale ta se nepočítá ta je úplně drobná : ), ale je tam jedna která by kazila funkci celýho systému, nebo by spíš něco dřív nebo pozdějc zničila, ale to už je hodně velká indície : )
wiguf píše:MB forever...
jo a v tom mym schémátku mam drobnou chybu, schválně jestli na ni přijdete : )
každopádně pokud ti to pomocný podávací čerpadlo běží pořád tak bych tam udělal nějakej baypas jinak ti to vyškube hadice nebo poničí to pomocný čerpadlo.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
2 dvorky: máš bod, v tom to právě je, že takhle by se to malý čerpadýlko zadřelo, ten vývod zpátečky musí jít až za to pomocný čerpadlo, ten výměnník je až následek tutoho problému
Malý filtřík bych nahradil klasickou skleničkou se sítkem. Dá se to kdykoli vyčistit a je do toho pěkně vidět z venku.
Zpátečka by měla mít odvzdušňovák, nebo aspoň možnost pustit jí na chvíli přímo do nádrže, ať se tam vybublá, když to někde nasaje vzduch. U tolika spojů to bude dost možné.
Výměníky bych dal dva, ještě jeden těsně před vstřik. čerpadlo.
Podle mě by tohle schéma za jízdy mohlo fungovat, ale problémy budou při startu. Studený olej v čerpadle a ve vstřikách bude dělat problémy...
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Hodne zalezi a typu auta se kterym to chces podniknout moje 205 ka je neznicitelna ze zacatku jsem mel dve nadrze ted jezdim uz pouze na jednu asi cca 100 tkm s olejem mam najeto asi 150 tkm a auto ma najeto 410 tkm
na zimu to chce mit predevsim dobre zhavici svicky ,jezdim na surovy cisty olej a kdyz prituhne tak jezdim tak 80% olej a 20% nafty bez problemu.Na druhou stranu pokud ujedete dene 20km nema cenu olej pouzivat auto se neohreje a olej ma tu neprijemnou vlastnost ze jak se k nemu dostane vzduch zacne lepit a zaschne v motoru tam kde nema co delat a pak se spatne startuje az auta postartu vyletne oblak dymu jako z avie a predokladam ze veci jako motorovi olej potazmo hydrostely trpi nemluve o cerpadle.