Práce rakouských tunerů

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Klokan
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 19 lis 2006, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Klokan »

Tomasvw píše: preco by nemohli upravene auta jazdit ?
1)je to takmer nezistitelne
2)nieje to ziaden problem, pokial firma ktora to robi ma na to tüv
Rakouska legislativa to vidi jinak a lide tam k ni take maji jiny pristup, nez u nas. Zrejme duvod proc se spousta nasich lidi divi, ze je s jejich "vytunenyma karama" poslou Rakusaci "curik" nach hause s tucnou pokutou.
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

Mas sice pravdu s tym pristupom, lenze u nich funguje tüv. Na kazdu upravu ktoru na aute urobia maju certifikat, urobia skusobnu jazdu a kein problem. To sa tyka aj chiptuningu. Dokonca teraz tu bol volakde prispevok ze po chiptuningu bol novy vykon aj tocivy moment zapisany do TP.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kamarád má dotaženýho Sharana z Německa s úpravou ABT a je tam od nich zapsaný nový výkon do TP.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“