Stránka 2 z 2

Napsal: 03 led 2008, 11:36
od honzik
Ještě se podívej na TDI graf. Mělo by ti ukazovat mezi ryskama.
Mrkni tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 18745226ad

Startovací dáfku zkus dát na MAX je to ve VAG myslím kanál 5 v nastavení...

Napsal: 03 led 2008, 14:23
od midra
Zaujima ma ci si to nejako poriesil Ten Start prosim daj vediet mam aj ja asi nieco podobne Vdaka

Napsal: 04 led 2008, 16:17
od Paradoxx
midra píše:Zaujima ma ci si to nejako poriesil Ten Start prosim daj vediet mam aj ja asi nieco podobne Vdaka

zatial este nie stale to slabo startuje neviem uz sme vymenili snad vsetko

Napsal: 04 led 2008, 23:32
od TDI tech
Robi to iba za tepla alebo aj za studena?
Najprv zisti ci ti zhavi. To ze kontrolka zasvieti a zhasne este neznamena ze zhavi.
Dalej by som zmeral tlaky vo valcoch. Su to totiz stare motory napucene turbom a vstrekovanim a materialy sa nemec neunuval dimenzovat pre vyssie vykony. Ak nemas tlaky t.j. nameras 15-16 Bar tak najskor podpalilo sedla na vyfukovych ventiloch z dovodu slabo dimenzovaneho materialu hlavy valcov (hlavne ak je hlava made in Turkey, India a pod. Made in Germany su OK a tieto problemy niesu az tak caste). Stara choroba tychto motorov nebudes prvy ani posledny. A este by som skontroloval predstrik.
To su moje osobne skusenosti. Tie prve r.v. 97,98 do 6/99 mali vacsinu dielov made in Germany a chodia dodnes. No a tie novsie su uz z dielov made in China, Turkey, India atd.

Napsal: 04 led 2008, 23:35
od TDI tech
No a samozrejme zisti ci ti nespadava nafta