Stránka 2 z 44
Napsal: 29 led 2008, 11:32
od liboro
Hobby píše:Zaslepení ventilu má za následek přepnutí ŘJ do havarijního režimu.ŘJ octavia má 5 stupňů havarijních režimů z hoho až 4 signalizuje blikání žhavení.ŘJ si za jízdy zkouší EGR ventil(po zapnutí pokles hmotnosti vzduchu)a v případě že nefunguje EGR jak má sníží výkon.EGR ventilu jde snížit funkci přes VAG asi o 15 procent pomocí loginu 12233.Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85 procent funkce EGR.Havarijní stupně jsou popsány v ESI nebo servisní knize Škoda originál.V knize Jak na to je nehledejte.
Zkus prosím tě opravit ty hodnoty.
Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě
32768 a jde zvýšit na hodnotu
32768 což je asi 85?
Napsal: 29 led 2008, 12:19
od Hobby
Napsal: 29 led 2008, 12:47
od Hobby
Pomocí loginu 12233 se dostaňte přes VAG na kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř
Napsal: 29 led 2008, 21:00
od peca
no ja nevim ,,jezdim s tim dva dny ,a davam tomu ,a jezdim taky uplně pianko ,,zkoušim všechno možne ...a zatim žadna chyba ,každy den to napichuju ,,a nic nehlasi golf IV 98 tdi 66kw AGR
Napsal: 30 led 2008, 20:13
od miš
peca píše:no ja nevim ,,jezdim s tim dva dny ,a davam tomu ,a jezdim taky uplně pianko ,,zkoušim všechno možne ...a zatim žadna chyba ,každy den to napichuju ,,a nic nehlasi golf IV 98 tdi 66kw AGR
Mě to taky nehlásí nic, O1 AHF 2000...
ALE to co na mě vypadlo při demontáži EGR ventilu a odhalení pohledu na sací "parohy" mě málem trefilo... Neměl jsem srdce to nezaslepit
Typoval bych to tak na půl kila z "parohů"...
Napsal: 30 led 2008, 20:14
od miš
Jo najeto cca 101 tkm

Napsal: 30 led 2008, 20:48
od 1pavel
Já tam měl taky vrstvu 5-8 mm na zaslepení se chystám , jen bude čas .
egr
Napsal: 30 bře 2008, 17:11
od schonus
Elektricky omezeno, lepsi nadech odspodu, volnejsi chod motoru ... a hlavne nizsi spotreba o 0,2L!
Proste supr!
Napsal: 30 bře 2008, 18:21
od 1pavel
už mám zaslepeno jede to od spodu líp
Napsal: 30 bře 2008, 18:47
od rici.houba
miš píše:Jo najeto cca 101 tkm

...no,to je teda dobrej hnůj

,asi to taky zaslepim,......

zaslepení EGR
Napsal: 07 dub 2008, 14:32
od fuzzyi
Mám na Vás nekolik dotazů.
Auto začalo blbnout, po tom co jsem to tu v tématech pročetl vypadá to na zanesené sání (při výkonu spadnou otáčky a auto nejede více jak 3000 ot než vypnu zapalování, celkově je docela líné).
Auto poputuje do autorizovaného servisu, kde předpokládám že sání vyčistí. Nechtěl bych ale tento proces po nějaké době opět opakovat, proto bych rád EGR zaslepil.
Škoda Octavie 1,9 TDI 66kW r.v.2002,
Teď k otázkám..
kde na můj motor seženu záslepku?
budu muset i upravovat vagem nebo projde bez chyb?
Popřípadě je někdo na moravě někdo kdo by pomohl..
díky moc za rady a já se jen modlím ať mě to vyčistění ve Škodovce nestojí majlant..

Napsal: 07 dub 2008, 15:27
od misoVW
Ahoj, zaslepku nezozenes, musis si ju vyrobit. Obkreslis na plech povodne tesnenie, vyvrtas diery a vystrihnes(alebo vybrusis- podla hrubky plechu). Doporucuje sa plech o sile cca 4mm
Napsal: 07 dub 2008, 17:14
od Havlos GTDI
Záslepku seženeš tady v bazaru!!! a je jich tam dost!!

Napsal: 07 dub 2008, 17:15
od Tomasvw
kupis to v bazare, musis pohladat nove to predavali myslim dvaja ludia stalo to tušim 240korun
Napsal: 07 dub 2008, 17:27
od Havlos GTDI
FUZZYI máš SZ