Stránka 2 z 3
Napsal: 05 kvě 2006, 13:20
od Stingray
frantacech píše:Marko píše:Kornout píše:
Akorát mi není jasná ta míra, to je výška pístu? Pokud ano, tak čím větší obsah, tak tím nižší píst a nižší kompresní poměr? NE?

ide o rozmery - 83.5mm je vrtanie, je nutné prevrtať blok motora na tento rozmer, na želanie k tomu dodávajú medenné tesnenie a kompresný pomer do 16.8:1
Prosim ten, jake jsou moznosti pistu na 2.5TDi V6? Kde se to da koupit a kolik to tak stoji?
tu už ide o upravenú spalovaciu omega komoru a dá sa to zvačšiť len na 2.6 kompresný pomer je na 17.5:1
na cenu sa nepýtajte.....je to kompletka, piesty, tesnenie pod hlavu, kružky, čapy......
V porovnaní za cenu novej seriovej sady to zase nie je taká veľká investícia....
Napsal: 05 kvě 2006, 13:47
od frantacech
Marko píše:frantacech píše:Marko píše:
ide o rozmery - 83.5mm je vrtanie, je nutné prevrtať blok motora na tento rozmer, na želanie k tomu dodávajú medenné tesnenie a kompresný pomer do 16.8:1
Prosim ten, jake jsou moznosti pistu na 2.5TDi V6? Kde se to da koupit a kolik to tak stoji?
tu už ide o upravenú spalovaciu omega komoru a dá sa to zvačšiť len na 2.6 kompresný pomer je na 17.5:1
na cenu sa nepýtajte.....je to kompletka, piesty, tesnenie pod hlavu, kružky, čapy......
V porovnaní za cenu novej seriovej sady to zase nie je taká veľká investícia....
A kolik to teda vyjde, kde to roste?
Kompletka znamena dostanu dily nebo dodam motor a dostanu zpet upraveny? Cena?
Napsal: 05 kvě 2006, 13:50
od Stingray
frantacech píše:Marko píše:frantacech píše:
Prosim ten, jake jsou moznosti pistu na 2.5TDi V6? Kde se to da koupit a kolik to tak stoji?
tu už ide o upravenú spalovaciu omega komoru a dá sa to zvačšiť len na 2.6 kompresný pomer je na 17.5:1
na cenu sa nepýtajte.....je to kompletka, piesty, tesnenie pod hlavu, kružky, čapy......
V porovnaní za cenu novej seriovej sady to zase nie je taká veľká investícia....
A kolik to teda vyjde, kde to roste?
Kompletka znamena dostanu dily nebo dodam motor a dostanu zpet upraveny? Cena?
čo to má byť.......staviaš niečo na bežne jazdenie alebo??
Napsal: 06 kvě 2006, 15:14
od marea HLX
Německá technika opět zklamala

,ale tady byl aspoň důvod,kamošovi na Passatu 1,6TD tekl 4 píst po pár desítkách tisíc km a na zcela seriovým motoru. No jo náskok díky technice a podobný kecy

Napsal: 06 kvě 2006, 17:11
od Alex
FIAT =
Fehler
In
Allen
Teilen

Napsal: 07 kvě 2006, 09:01
od go.vojta
Tak at si sparavý vstřik a nic mu nepoteče

jinak 1.6 jsou velcí držáci.. a bejt tebou se jako majitel fiata vůbec neozívám

Napsal: 07 kvě 2006, 10:04
od Bóďa
Já měl trysky nový, seřízený- málo platný.

Napsal: 07 kvě 2006, 10:16
od tdi2000
mal si tam tryski a chip?vykon? moze sa to stat aj pri beznej jazde?!
Napsal: 07 kvě 2006, 10:43
od go.vojta
No ale v případě bodi šlo o něco jinýho.

tolik nafty a tlaku už ty písty z 1Z a prvních AHU prostě nezvládli.. taky chci konovat 1Z a budu měnit písty za pd, abych nedopadl stejně..
Napsal: 07 kvě 2006, 11:29
od Bóďa
Tak nějak.
Race 520, "načipovaná" mechanika ( 11mm ), 1,9 baru a necelých 5000ot...
A stačily mi k tomu pouhé 3 kilometry dálnice.

Napsal: 07 kvě 2006, 12:21
od chucky
boda :: 1,9 baru? a co mas za turbo? gt ze 150ps?
Napsal: 14 kvě 2006, 21:38
od Kornout
Tak dnes jsem se konečně dohrabal k tomu v.č. motoru, samozřejmě jak jsem předpokládal, je to na H...o! Začína 051!!! Kuwa, takže výměna pístů to jistí

Napsal: 14 kvě 2006, 22:11
od go.vojta
Vítej v klubu

Napsal: 18 kvě 2006, 12:53
od váha
zdar,jak poznám zda mám v AHU motoru ještě písty z 1Z?Mám b5 rv.97/98

Napsal: 18 kvě 2006, 12:58
od Andre
Zjisti číslo motoru... pod 101807 je to špatný