Stránka 2 z 2
Napsal: 29 led 2008, 00:03
od chiptuning
sharik4x4 píše:Nechci se hádat předsedo,ale těhle passatů 03 s motorem 96kw jsem přivezl cca.25 kousků a vyčísto nešlo pouze u jednoho,jinak všechny jsem zjistil bez problémů Vagem 704.Problémy jsou až u 05 starý model,nebo když to má 2,5TDI-tam to také nejde.Jinak praci čest.

malinko nesouhlasim naopak u vsech 2,5 tdi km jsou akorat nejdou precist vag com,vycti si eprom a uvidis/napr supervin,ecu tool nebo podobnym/

kdybys nevedel kde jsou tak tady
vypis z a6 180ps 2,5tdi

Napsal: 29 led 2008, 16:34
od Lukas001
chiptuning píše:sharik4x4 píše:Nechci se hádat předsedo,ale těhle passatů 03 s motorem 96kw jsem přivezl cca.25 kousků a vyčísto nešlo pouze u jednoho,jinak všechny jsem zjistil bez problémů Vagem 704.Problémy jsou až u 05 starý model,nebo když to má 2,5TDI-tam to také nejde.Jinak praci čest.

malinko nesouhlasim naopak u vsech 2,5 tdi km jsou akorat nejdou precist vag com,vycti si eprom a uvidis/napr supervin,ecu tool nebo podobnym/

kdybys nevedel kde jsou tak tady
vypis z a6 180ps 2,5tdi

Správně, jen mít ten správnej vercajk, s vidlema de akorát přehazovat hnůj

Napsal: 31 led 2008, 23:31
od Ladas
Jde zjistit i co na jakým autě bylo děláno a v kolika km a jestli to šlo na záruku nebo si to zákazník platil sám i z německa jen musí š znát lidi co jsou ochotný makat jimak bývá to uloženo i v motoru už u oktávie 01 takže kdo přepisuje jen budíky brzo bude dělat i motorovky protože lidi budou prudit...