Napsal: 30 led 2008, 09:45
100ps zere presne tolko oleja ako 75 ps. vsetko je tro len o starostlivosti
ked nechceš 100 konovku,tak daj do svojej ladene zvody,odstran kat,sprav studene sanie,davaj racing shell benzin a s tym chipom čo tam maš by si mohol mat 80 hp(popripade prechipovat)a mas aj 85...alebo fukni 16 ventilovu hlavu daj ostre vačky a mas nad 110 hp,a nie niake poje.... vrtulky...MikiJojo píše:100koni vela, 60koni malo,taky stred by bol optimalny80hp to je zhruba 60kw a to by som snat stym elektrickym ventilatorom mohol dosiahnut!?BH motor píše:neries to zouto cestou. 1,4 snima podtlak v sani a ked zacnes plnit aj 0,1 baru tak zmenis pomery a system bude chudobny. Kup si 100 konovu 1,4 lecnejsie ti to vyjde ako dajake kravinyMikiJojo píše: mne staci aj malo,niesom az taky nenazrany co sa tyka vykonu.Mam seat ibizu 1.4i a ma to v zaklade 44kw,je tam chip takze teraz to moze mat tak 50kw.keby k tomu pribudlo este par kobyliek bol by som spokojny.Snazim sa totiz jazdit tak aby to moc nezralo,i ked sa mi niekedy posmykne noha a trochu sa vybujacim.![]()
A ak my to bude trochu lepsie tahat zo spodu budem spokojny,som zvyknuty jazit na diesly a ten mal od spodu trochu lepsi tah,tak keby sa to aspon trochu priblizilo tomu tahu budem len happy.
oktanoveho čisla nie cetanoveho,to je u naftyjipi píše:kúp si prípravok na zvýšenie cetanoveho čisla a tankunj v-power, alebo si zožen kerosin - letecký benzín - chvýlu pojde jak raketa
Stingray píše:prehod si 16V hlavu, nove vacky s nastav. rozvodovymi kolesami, vacsie ventily, upravene kanaly, kovane piesty, ojnice, upravena kluka, 4klapkove sanie, ladene zvody........z 1.4 pri tejto uprave dostanes tak 210koni
ak starostlivostou myslis prekruzkovanie alebo dolievanie 1l oleja kazdych 3000km tak suhlasim ...BH motor píše:100ps zere presne tolko oleja ako 75 ps. vsetko je tro len o starostlivosti
To asi nebude normalni ze jomajjco píše: ak starostlivostou myslis prekruzkovanie alebo dolievanie 1l oleja kazdych 3000km tak suhlasim ...
ale ja mam 8v nie 16vTomas.cz píše:Jo, ale ten benzín má v sacím potrubím čidlo podtlaku a když tam bude přetlak tak to bude ochuzovat směs.
Prostě do 1.4-16v to nejde a pochybuju že ten větráč s halabala tvarem lopatek dá tolik vzduchu co motor potřebuje ba i něco navíc.
Navící kdyby si měl přeplňovat elektromotorem na 12voltů tak aby to bylo efektivní musel bys mít v autě druhý alternátor na to jaký by to mělo odběr
daj si povedat,je to blbost...skus radsej zvody zohnat tie by mali pridat 10 percent vykonu...MikiJojo píše:ale ja mam 8v nie 16vTomas.cz píše:Jo, ale ten benzín má v sacím potrubím čidlo podtlaku a když tam bude přetlak tak to bude ochuzovat směs.
Prostě do 1.4-16v to nejde a pochybuju že ten větráč s halabala tvarem lopatek dá tolik vzduchu co motor potřebuje ba i něco navíc.
Navící kdyby si měl přeplňovat elektromotorem na 12voltů tak aby to bylo efektivní musel bys mít v autě druhý alternátor na to jaký by to mělo odběr
Nebude to fungovat.MikiJojo píše:100koni vela, 60koni malo,taky stred by bol optimalny80hp to je zhruba 60kw a to by som snat stym elektrickym ventilatorom mohol dosiahnut!?BH motor píše:neries to zouto cestou. 1,4 snima podtlak v sani a ked zacnes plnit aj 0,1 baru tak zmenis pomery a system bude chudobny. Kup si 100 konovu 1,4 lecnejsie ti to vyjde ako dajake kravinyMikiJojo píše: mne staci aj malo,niesom az taky nenazrany co sa tyka vykonu.Mam seat ibizu 1.4i a ma to v zaklade 44kw,je tam chip takze teraz to moze mat tak 50kw.keby k tomu pribudlo este par kobyliek bol by som spokojny.Snazim sa totiz jazdit tak aby to moc nezralo,i ked sa mi niekedy posmykne noha a trochu sa vybujacim.![]()
A ak my to bude trochu lepsie tahat zo spodu budem spokojny,som zvyknuty jazit na diesly a ten mal od spodu trochu lepsi tah,tak keby sa to aspon trochu priblizilo tomu tahu budem len happy.