Passat 1.9TDi nastavení rozvodů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no tak na toto ti mozem odpovedat velmi rychlo bo mal som tu cest ze som mal rozvody nastaven na rysku a aj na nulu...
mam 1.9 TDI AFN
a mam taky pocit ze to auto ficalo tak aj tak len v servise mi povedlai ze ked to bolo na ryske tak im nesiel nastavit predvstrek teraz je to na nule a vsteko by malo byt OK tak neviem
ked boli na ryske najazdil som asi 6tisi km a teraz po prenastaveni mam tak okolo 500.... a stale OK a neviem mozno je to blbost ale zda sa mi ze to ide lepsie... ale opakujem to uz som mozno zmagoreny z tolkeho prenastavovania

mam 1.9 TDI AFN
a mam taky pocit ze to auto ficalo tak aj tak len v servise mi povedlai ze ked to bolo na ryske tak im nesiel nastavit predvstrek teraz je to na nule a vsteko by malo byt OK tak neviem

ked boli na ryske najazdil som asi 6tisi km a teraz po prenastaveni mam tak okolo 500.... a stale OK a neviem mozno je to blbost ale zda sa mi ze to ide lepsie... ale opakujem to uz som mozno zmagoreny z tolkeho prenastavovania
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Rybízek píše:sice toto tema nějak utichlo ale mě by přeci jen zajímalo jak tedy ty motory nastavene na 0 fungují a zda je možne aby měl motor resp setrvák variantu jak s 0 tak s ryskou
pokud se ti jedná o motor a ne o konkretní případ tak je to běžné na starých motorech nula je nula prostě HU a ryska je počátek vstřiku miloš
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 98
- Registrován: 22 led 2010, 12:13
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0