Stránka 2 z 2

Napsal: 25 úno 2008, 16:09
od Rybízek
sice toto tema nějak utichlo ale mě by přeci jen zajímalo jak tedy ty motory nastavene na 0 fungují a zda je možne aby měl motor resp setrvák variantu jak s 0 tak s ryskou

Napsal: 25 úno 2008, 16:42
od rroobboo
no tak na toto ti mozem odpovedat velmi rychlo bo mal som tu cest ze som mal rozvody nastaven na rysku a aj na nulu... :)
mam 1.9 TDI AFN
a mam taky pocit ze to auto ficalo tak aj tak len v servise mi povedlai ze ked to bolo na ryske tak im nesiel nastavit predvstrek teraz je to na nule a vsteko by malo byt OK tak neviem (offtopic)

ked boli na ryske najazdil som asi 6tisi km a teraz po prenastaveni mam tak okolo 500.... a stale OK a neviem mozno je to blbost ale zda sa mi ze to ide lepsie... ale opakujem to uz som mozno zmagoreny z tolkeho prenastavovania

Napsal: 25 úno 2008, 18:59
od slovacek.milos
Rybízek píše:sice toto tema nějak utichlo ale mě by přeci jen zajímalo jak tedy ty motory nastavene na 0 fungují a zda je možne aby měl motor resp setrvák variantu jak s 0 tak s ryskou

pokud se ti jedná o motor a ne o konkretní případ tak je to běžné na starých motorech nula je nula prostě HU a ryska je počátek vstřiku miloš

Napsal: 19 úno 2013, 11:03
od lukas.novot
je to trochu od tématu ale furt mi to vrtá hlavou. Když budu měnit spojku i se setrvákem, může se stát že kontrolní ryska nebude pak ukazovat při výměne rozvodů 0 ? :)

Napsal: 19 úno 2013, 11:32
od slovacek.milos
lukas.novot píše:je to trochu od tématu ale furt mi to vrtá hlavou. Když budu měnit spojku i se setrvákem, může se stát že kontrolní ryska nebude pak ukazovat při výměne rozvodů 0 ? :)
a co máš za šrot

si vynuluj motor a ten setrvák po demontáži namontuj podle starého a máš dovrtáno ;)

Napsal: 19 úno 2013, 17:28
od LatschQ
Ahoj,ako to je potom na PD-čku ked ryska na zotrvaku je posunuta o 3-4mm pred hornou uvratou oproti original pripravku... ?