Stránka 2 z 2

Napsal: 22 úno 2008, 20:44
od autonaolej
Stan1 píše:
pajda píše:A co že je to za auto?
Renault 25TD
Měl jsem R 21 2,2 TD a dělalo to to samé závada opotřebené vstřiky nebo špatný tlak na vstřikách .

Napsal: 23 úno 2008, 00:29
od Stan1
autonaolej píše:
Stan1 píše:
pajda píše:A co že je to za auto?
Renault 25TD
Měl jsem R 21 2,2 TD a dělalo to to samé závada opotřebené vstřiky nebo špatný tlak na vstřikách .
Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřiky

Napsal: 23 úno 2008, 10:40
od autonaolej
Stan1 píše:
autonaolej píše:
Stan1 píše: Renault 25TD
Měl jsem R 21 2,2 TD a dělalo to to samé závada opotřebené vstřiky nebo špatný tlak na vstřikách .
Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřiky
Zkus první vstřiky je to jednoduší na diagnostiku závady vyhoď je ven napoj na ně zkošečku tlaků o uvydíš
na obr. máš nastavení jak pro bosch tak roto

Napsal: 23 úno 2008, 10:53
od Stan1
autonaolej píše:
Stan1 píše:
autonaolej píše: Měl jsem R 21 2,2 TD a dělalo to to samé závada opotřebené vstřiky nebo špatný tlak na vstřikách .
Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřiky
Zkus první vstřiky je to jednoduší na diagnostiku závady vyhoď je ven napoj na ně zkošečku tlaků o uvydíš
na obr. máš nastavení jak pro bosch tak roto
Na jakym obrázku?

Napsal: 23 úno 2008, 12:45
od autonaolej
Stan1 píše:
autonaolej píše:
Stan1 píše: Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřiky
Zkus první vstřiky je to jednoduší na diagnostiku závady vyhoď je ven napoj na ně zkošečku tlaků o uvydíš
na obr. máš nastavení jak pro bosch tak roto
Na jakym obrázku?
asi jej to nevzalo zkusim znovu

Napsal: 23 úno 2008, 12:50
od autonaolej
Stan1 píše:
autonaolej píše:
Stan1 píše: Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřiky
Zkus první vstřiky je to jednoduší na diagnostiku závady vyhoď je ven napoj na ně zkošečku tlaků o uvydíš
na obr. máš nastavení jak pro bosch tak roto
Na jakym obrázku?
Obrázek

Napsal: 24 úno 2008, 14:19
od KUK
Světlý kouř jde vždy, když motor běží delší dobu na volnoběh. Už se to tu někde psalo. Já taky když stojím dlouho na červenou a pak se rozjedu tak za mnou je bílo. Normálně mi to ne kouří, není to dobrý a je lepší při delším volnoběhu přepínat na naftu.

Napsal: 05 bře 2008, 17:27
od Mára.a4
mám to samé co píše kuk když to rozjedu na jedničku a zařadím tak vyletí bilej pak už jen černej

Napsal: 06 bře 2008, 11:06
od Pavel
Změřte si kompresní tlaky, mě to dělalo taky a byli v pytli pístní kroužky. (překroužkovaný polskými šmejdy)

Napsal: 06 bře 2008, 12:10
od Stribrnej79
Bílý kouř znamená vždy špatné spalování....mimo prasklé hlávky atd...Když jedu na RO tak mi také funí na volnoběh bíle...na naftu pak čistě, bez zabarvení. Z toho vyplývá, že jsou slabší vstřiky...a RO je už pro ně problémovější....U komurkáče to nevadí, ale u přímého vstřiku hrozí i propálení pístu....Když se"vyčisti"většinou se opět znovu zanesou a nebo zapečou....Radši vyměnit..... (hm)

Napsal: 06 bře 2008, 20:59
od radluk
(LOL)

Napsal: 09 bře 2008, 18:51
od dvorky1
mně to taky bíle kouří při delším volnoběhu, je to asi daný tou hustotou paliva. Jinak mi to teď přestalo i startovat, takjsem odhadoval na žhavičky a tak jsem je chtěl omrknout ( nejrychlejší je vyšroubovat vstřiky a zapnout klíček a v otvorech jde vidět jak se vnitřek komůrky pěkně rozsvicí do červena od žhavičky. Problém byl ale v tom otvoru pod vstřikovačem. byl celej zanesenej karbonem, že místo otvoru zhruba 6 mm tam byl otvor tak na špendlíkovou hlavičku. Odškrábl jsem karbon a hned to líp chytá a ten bílej kouř taky ustal :-). Takže je to určitě něco společnýho se vstřikovanou směsí paliva :D

Napsal: 09 bře 2008, 20:29
od radluk
dvorky1
kdyz se tam na tech zaruvzdornych podlozkach udela mala dira, tak proste paprsek meni vstrikovaci geometrii, ne tak dobre se rozprasuje pod stanovenym uhlem, atd, muze se "slevat" do hutneho paprsku, ktery nedokonale shori, atd, je toho strasne moc

Napsal: 10 bře 2008, 07:37
od dvorky1
to radluk tak tak
:punk: :worthy: