kaad píše:Možná si teť hodně vás proti sobě poštvu, ale nemůžu souhlasit s vašemi názory. Koupil jsem světla na pašíka Angel eyes od firmy Automotive cca za 7000. Pasují přesně, fachčí jak el. tak ruční seřizování a svítí perfektně. Udělal jsem jen podstatnou chybu v tom, že nejprve jsem si koupil KIT sadu H7, protože v origo světlech jsem H7 měl. Jenže ty nový byly určeny pro H1. Použil jsem tedy svou KITsadu do těch světel a to mělo za následek černou díru před autem přesně jak to popisuje koldarbk.
Koupil jsem další sadu tentotkrát KITH1 a jeto zcela bez problémů. Takže nic jinýho v tom není jen to, že tam má žárovky, která tam nepatří. Seřízený je mám na regloskopu kresba jedničková a o oslňování nemůže být ani řeči. Je to všechno o správné montáži a sřízení. Kdejaký idiot s obyč. neseřízenýma halogenama oslňuje daleko víc. A ještě jedna důležitá poznámka. Nejpřirozenější světlo je nějakých 4800K. Dá se ještě těch 6000, ale výš už je to na prd.
Fachčí ti el. regulace pnohodnotně? Myslím tím i automaticky při náklonu auta? Asi né co.
kaad píše:Možná si teť hodně vás proti sobě poštvu, ale nemůžu souhlasit s vašemi názory. Koupil jsem světla na pašíka Angel eyes od firmy Automotive cca za 7000. Pasují přesně, fachčí jak el. tak ruční seřizování a svítí perfektně. Udělal jsem jen podstatnou chybu v tom, že nejprve jsem si koupil KIT sadu H7, protože v origo světlech jsem H7 měl. Jenže ty nový byly určeny pro H1. Použil jsem tedy svou KITsadu do těch světel a to mělo za následek černou díru před autem přesně jak to popisuje koldarbk.
Koupil jsem další sadu tentotkrát KITH1 a jeto zcela bez problémů. Takže nic jinýho v tom není jen to, že tam má žárovky, která tam nepatří. Seřízený je mám na regloskopu kresba jedničková a o oslňování nemůže být ani řeči. Je to všechno o správné montáži a sřízení. Kdejaký idiot s obyč. neseřízenýma halogenama oslňuje daleko víc. A ještě jedna důležitá poznámka. Nejpřirozenější světlo je nějakých 4800K. Dá se ještě těch 6000, ale výš už je to na prd.
Tak to jsi lucker že se ti to podařilo zkloubit ten taiwan že je i vidět jinak to je všechno shit jako vždy...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak vám všem děkuji , ale mám stejný názor s Kaadem. Světla svítí s halogeny pěkně, jen jsem možná sáhnul po těch jiných xenonech. Jsou to úplně nové orig xenony OSRAM, osazované do Octavia II. Pokud to nějak nedoženu ohniskem, nebo nějak, tak je budu muset prodat někomu s jinými světly. Nevíte za kolik se dají prodat?Koupil jsem je za 6000kč Tak dík a čůůůs.
kaad píše:Možná si teť hodně vás proti sobě poštvu, ale nemůžu souhlasit s vašemi názory. Koupil jsem světla na pašíka Angel eyes od firmy Automotive cca za 7000. Pasují přesně, fachčí jak el. tak ruční seřizování a svítí perfektně. Udělal jsem jen podstatnou chybu v tom, že nejprve jsem si koupil KIT sadu H7, protože v origo světlech jsem H7 měl. Jenže ty nový byly určeny pro H1. Použil jsem tedy svou KITsadu do těch světel a to mělo za následek černou díru před autem přesně jak to popisuje koldarbk.
Koupil jsem další sadu tentotkrát KITH1 a jeto zcela bez problémů. Takže nic jinýho v tom není jen to, že tam má žárovky, která tam nepatří. Seřízený je mám na regloskopu kresba jedničková a o oslňování nemůže být ani řeči. Je to všechno o správné montáži a sřízení. Kdejaký idiot s obyč. neseřízenýma halogenama oslňuje daleko víc. A ještě jedna důležitá poznámka. Nejpřirozenější světlo je nějakých 4800K. Dá se ještě těch 6000, ale výš už je to na prd.
Fachčí ti el. regulace pnohodnotně? Myslím tím i automaticky při náklonu auta? Asi né co.
jen pozor na ANGEL od FUN TUNING. jsou to FK automotive, svítí to na pič. i s obyš žárovkama, chtěl jsem to reklamovat, hádali se se mnou a nakonec že to nelze vyřešit, bo já to koupil od FUN TUNING a již pár měsíců to je AZ KONSTRUC. jenom určo přehodili název fy. a jsem v pr. popřál jsem jim brzký krach a na tuningu jim nechám podpálit stánek.tak se mějte
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
kamos kupil tiez nejake za 10000sk tiez cina ale mali cocky a vazne dobre svietili no ale vydel som aj polske a vazne oslepovali a vobec nesvietili na cestu
kaad píše:Možná si teť hodně vás proti sobě poštvu, ale nemůžu souhlasit s vašemi názory. Koupil jsem světla na pašíka Angel eyes od firmy Automotive cca za 7000. Pasují přesně, fachčí jak el. tak ruční seřizování a svítí perfektně. Udělal jsem jen podstatnou chybu v tom, že nejprve jsem si koupil KIT sadu H7, protože v origo světlech jsem H7 měl. Jenže ty nový byly určeny pro H1. Použil jsem tedy svou KITsadu do těch světel a to mělo za následek černou díru před autem přesně jak to popisuje koldarbk.
Koupil jsem další sadu tentotkrát KITH1 a jeto zcela bez problémů. Takže nic jinýho v tom není jen to, že tam má žárovky, která tam nepatří. Seřízený je mám na regloskopu kresba jedničková a o oslňování nemůže být ani řeči. Je to všechno o správné montáži a sřízení. Kdejaký idiot s obyč. neseřízenýma halogenama oslňuje daleko víc. A ještě jedna důležitá poznámka. Nejpřirozenější světlo je nějakých 4800K. Dá se ještě těch 6000, ale výš už je to na prd.
Fachčí ti el. regulace pnohodnotně? Myslím tím i automaticky při náklonu auta? Asi né co.
Mám to na B5 a ta autom. regulaci nemá.
Origo xenony naklápění má vždycky regulaci jen ne ty lega co lidi překopávaj
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Slavkov píše:jj, origo xenony mají vždy aut. regulaci (snímače)
Tak to teda ne! Automat. regulace byla tuším od 2002 nahoru. A passaty starších ročníků měly elektr. ovládanou z místa řidiče ikdyž xenony měly. Už jsem jich tu pár měl a ani jeden z nich neměl automatickou reg. Proč bych si to zbytečně komplikoval když tahle mi úplně stačí a předpisům vyhovuje. Ale kdo ví možná do budoucna. Pokud mně fachčí elektrická navím proč by najela automatická. Stačí dokoupit snímače.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Nekecám ale zrovna dnes jsem na ně narazil a krátce jsem o nich zauvažoval http://www.aukro.cz/item321234062_seat_ ... ayes_.html pak jsem si řekl proč měnit své helly které svítí velice dobře a jsem s nimi spokojen za tohle co sice bude vypadat skvěle ale za 5000ka to už zase tak skvěle vypadat nebude ikdyby to svítilo stejně. Tak jsem na to hodil bobek Je mi líto lidí kteří žijou dyzajnem a musí čelit těmhle překrásným sračkám které nám sem žlutáci posílají.
kaad píše:Možná si teť hodně vás proti sobě poštvu, ale nemůžu souhlasit s vašemi názory. Koupil jsem světla na pašíka Angel eyes od firmy Automotive cca za 7000. Pasují přesně, fachčí jak el. tak ruční seřizování a svítí perfektně. Udělal jsem jen podstatnou chybu v tom, že nejprve jsem si koupil KIT sadu H7, protože v origo světlech jsem H7 měl. Jenže ty nový byly určeny pro H1. Použil jsem tedy svou KITsadu do těch světel a to mělo za následek černou díru před autem přesně jak to popisuje koldarbk.
Koupil jsem další sadu tentotkrát KITH1 a jeto zcela bez problémů. Takže nic jinýho v tom není jen to, že tam má žárovky, která tam nepatří. Seřízený je mám na regloskopu kresba jedničková a o oslňování nemůže být ani řeči. Je to všechno o správné montáži a sřízení. Kdejaký idiot s obyč. neseřízenýma halogenama oslňuje daleko víc. A ještě jedna důležitá poznámka. Nejpřirozenější světlo je nějakých 4800K. Dá se ještě těch 6000, ale výš už je to na prd.
treba takovy fabky, u tech neni rozdil jestli tam maj potkavaci nebo dalkovy, ty oslnujou stale