Stránka 2 z 2
Napsal: 18 dub 2008, 17:09
od machy1118
tak to jsem zvědav co mi bude v autě dělat gt3076r
Napsal: 19 dub 2008, 11:34
od BH motor
V klude. pojde ti to od 5000 otacok

Napsal: 19 dub 2008, 16:24
od machy1118
proto přemejšlím ještě nad jednou věcí, ale tu tady radši zatím psát nebudu
Napsal: 19 dub 2008, 18:44
od Stingray
ak by si siel do GT3076R z dvojstupou skrinou a urobili by sa ladene zvody a nove 4 klapkove sanie, k tomu vacky a ventily na maxilalku 9500otacok, k tomu nove kovane superlahke vystuzene piesty, Hčkove ojnice z odlahcenym hornym okom ojnice a vyzstuha bloku a spec loziska dalo by sa s tym jazdit velmi slusne.....vykon cez 400hp samozrejme este musis riesit riadiacu jednotku
Napsal: 19 dub 2008, 19:17
od machy1118
laděné svody budou, sání zatím asi nee, vstřiky 600 - 800ccm, výfukové ventily plněné sodíkem, tvrdší pružiny, otáčky do 8000 takže vačky podle toho, kované písty i ojnice + samozdřejmě lepší kruhy a šály
atd. atd. atd.....
Napsal: 19 dub 2008, 21:50
od Stingray
to sa vzdy nasmejem comu vsetkemu ludia hovoria ladene zvody........a co za tu bastlerinu pytaju.......tak ako aj z piestami ak myslis na wossnera tak to je 100rokov za opicami ten jeho dizajn, spracovanie a pouzita technologia.......to radsej drahsi a kvalitnejsi zaroven technologicky prepracovany piest z UK alebo US ako wossner.......robim teraz specialku na Fabia cup je to specialka odlahcena z vystuhami a pritom ma dostatocnu plochu na bocne vedenie piesta.......1.8T by som bez vystuhy bloku motora ani neriesil vsetko nad 300koni uz je risk.......GT30R ma pri dvojstupe skrinu 0.78 co je velmi slusne ak si zoberies ze jednotka 0.64 je dobra od 3200otacok naviac ma dvojka lepsie nabehove data ako 0.64 ak pouzije realne pulzne naladene zvody tak to je uz o inom
Napsal: 20 dub 2008, 06:52
od machy1118
Napsal: 20 dub 2008, 20:23
od dist01
a nic jinyho jsi neměnil ? zkuste jsem dat nějaky odkazi na komponenty z čeho by se dala pozkládat 1.8T (nebo vaše doporučení)