tloušťka spojkové lamely

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono koncern je vždy na hraně, jakoukoli součástku uvidíš, musíš ji preventivně vyměnit. Spojku koncern tradičně neumí, proto ta prevence, jakákoliv malá odchylka nebo nevhodná firma potopí celou spojku, . Na druhou stranu, to co funguje, a nahradí se, může zapříčinit příští nefunkci..Ale přeobložení u dobré firmy nemusí nic ohrozit, už jen proto, že ohnutý talíř lamely neobloží a když u lamely nejsou pružiny jde jen o kus železa.. :)
nepropadat panice...
0ndro
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 24 srp 2018, 17:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od 0ndro »

Už je rozhodnuté, spojku dám novú nech to mám nakomplet :) .
Páni ale teraz potrebujem poradiť ,som znova v "úzkych" . Mením gufero klukového hriadeľa, to ktoré sa nachádza pod zotrvačníkom. Staré som vybral, nasadil som nové, trocha pred nasadením premazal a krásne sa mi ho podarilo naklepať na miesto. Otázka znie, ako hlboko ho mám zatlačiť ? Nakoľko nie som automechanik robím to prvý krát a keď som ho mal vonku, zabudol som sa pozrieť či to má nejaký doraz, pokiaľ to gufero zapadne dnu.
dúfam že som to napísal zrozumitelne
prikladám fotky, teraz ho mám asi tak pol milimetra za rovinou toho hliníkového krytu
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14442
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já myslím že to bude akorát.

Jenom se zeptám, kde se dalo sehnat samotné gufero, všude se mi nabící celý hliníkový domeček a to ještě s ptfe guferem.

Děkuji
0ndro
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 24 srp 2018, 17:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od 0ndro »

objednal som to klasicky cez stránku autodielov ako "tesniaci krúžok kľukového hriadeľa Elring 342.093 " na strane prevodovky, rotácia do ľava
Nájde sa ešte nejaký odborník ktorý uzná že je to gufero tak akorát ? Chcem si byť istý skôr ako to poskladám, a nakoľko nemám moc skúseností a niekoho kto by mi poradil, som odkázaný na vás machri :) .Asi si založím novú tému, aby som nezasypal toto vlákno o spojke.
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Pokud tam bylo klasický gufero s pružinou, tak je naopak vhodný aby to nový bylo v jiný pozici (co konstrukce dovolí) než to původní.
Tak aby břit neběžel v drážce na klice po původním guferu.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“