Spolehlivost TDI PD motorů?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No jenom doufám že nebudou vyrábět cr jako PEUGEOT .Když vidím souseda s novou 406 půl roku starou a ráno startuje půl hodiny ,než vycouvá kopeček od baráku tak mu to 3x chcípne a věčně honí spadlou naftu ,2x měněný vysokotlaký potrubí.Nic moc a tu kultivovanost chodu nějak nemůžu poznat.A co se týče spotřeby tak pořád s tou mojí těžkou mrchou jezdím o litr míň a to už mám pomalu 200k.
A4 8K5
No já jsem zatím se svým 81Kw motorem spokojen.
Najeto 350k km (minimálně
), po 15k km olej 5W40 i vzduchový filtr, nafta Shell V Power a kromě občasného padnutí do nouzáku jede motor jako ďas se spotřebou cca. 5,2-5,3 dle počítače. Váha vzduchu i turbo původní. Na 15k km se mi ztratí asi 1,5L oleje.
Jenom ten zbytek auta se tak nějak pomalu zlehka rozpadá.
Ty trysky jsem ale zatím neměnil. Emise i spotřeba jsou v pohodě a tak mě nenapadlo, že se to musí.
Vlastně jsem na motoru zatím nic neměnil kromě rozvodů, simerinku u vačky a teď mi prosakuje olej pod víkem ventilů.
Kdyby to bylo možné, tak bych si nejraději takovýhle motor zabudoval i do dalšího vozu, trochu ho čipnul a byl by klid.
Najeto 350k km (minimálně

Jenom ten zbytek auta se tak nějak pomalu zlehka rozpadá.

Ty trysky jsem ale zatím neměnil. Emise i spotřeba jsou v pohodě a tak mě nenapadlo, že se to musí.
Vlastně jsem na motoru zatím nic neměnil kromě rozvodů, simerinku u vačky a teď mi prosakuje olej pod víkem ventilů.
Kdyby to bylo možné, tak bych si nejraději takovýhle motor zabudoval i do dalšího vozu, trochu ho čipnul a byl by klid.

Tak jako já si myslím že dost záleží na tom kdo s tím autem (respektive motorem) jezdil před námi...každý motor má svá plus a svá minus takže bych to nějak moc neřešil to rozdělení PD lepší nebo horší..ja osobně PDčko mám a zatím si nemůžu stěžovat..radši to zaklepu
..ale kámoš má zase 85kw a taky mu drží bez problémů..je to fakt asi o tom pravidelném servisu a o tom jak se k tomu člověk postaví a jak jezdí... 


VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
tak je to určitě o přístupu.. kdo servisuje, zahřívá a chová se k tomu normálně tak i to PD drží, ale už jsem jich řešil pěknou řádku s různými problémy.. ale zase jich znám spoustu co už mají najeto hodně a jsou v poho.. takže hlavně koupit kus s málo km a pak se o to starat a nekupovat hlavně auto co jezdilo na longlive.. a jiank třeba v těch craftrech je klasika starý 2.5tdi co býval v T4 a má to C. R. motor má nádherně hladký běh a spotřeba bude super. asi ví proč tam nedali tdi co má T5 což je 5 válcový PD. třeba se dočkáme že začnou dělat rotačky s C.R. to by bylo fajn, ale kvůly emisím a konkurenci k tomu nikdy nedojde a na tyhle motory budeme s láskou vzpomínat.. 

Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05 bře 2008, 21:39
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05 bře 2008, 21:39
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05 bře 2008, 21:39
tak pardonFantik píše:To nebyla reakce na tebe taky se nehádám, teď jsem to nesledoval tak nevim jestli se ještě dělá nebo ne jen vim že ty 8V se dělali s filtrem částic a ty 16V byly bez.


BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm