Stránka 2 z 5

Napsal: 16 dub 2008, 13:52
od pasa
No jenom doufám že nebudou vyrábět cr jako PEUGEOT .Když vidím souseda s novou 406 půl roku starou a ráno startuje půl hodiny ,než vycouvá kopeček od baráku tak mu to 3x chcípne a věčně honí spadlou naftu ,2x měněný vysokotlaký potrubí.Nic moc a tu kultivovanost chodu nějak nemůžu poznat.A co se týče spotřeby tak pořád s tou mojí těžkou mrchou jezdím o litr míň a to už mám pomalu 200k.

Napsal: 16 dub 2008, 15:28
od Richi
No já jsem zatím se svým 81Kw motorem spokojen.
Najeto 350k km (minimálně :) ), po 15k km olej 5W40 i vzduchový filtr, nafta Shell V Power a kromě občasného padnutí do nouzáku jede motor jako ďas se spotřebou cca. 5,2-5,3 dle počítače. Váha vzduchu i turbo původní. Na 15k km se mi ztratí asi 1,5L oleje.
Jenom ten zbytek auta se tak nějak pomalu zlehka rozpadá. :)

Ty trysky jsem ale zatím neměnil. Emise i spotřeba jsou v pohodě a tak mě nenapadlo, že se to musí.
Vlastně jsem na motoru zatím nic neměnil kromě rozvodů, simerinku u vačky a teď mi prosakuje olej pod víkem ventilů.
Kdyby to bylo možné, tak bych si nejraději takovýhle motor zabudoval i do dalšího vozu, trochu ho čipnul a byl by klid. (LOL)

Napsal: 16 dub 2008, 17:18
od Schöny#7
Tak jako já si myslím že dost záleží na tom kdo s tím autem (respektive motorem) jezdil před námi...každý motor má svá plus a svá minus takže bych to nějak moc neřešil to rozdělení PD lepší nebo horší..ja osobně PDčko mám a zatím si nemůžu stěžovat..radši to zaklepu :roll: ..ale kámoš má zase 85kw a taky mu drží bez problémů..je to fakt asi o tom pravidelném servisu a o tom jak se k tomu člověk postaví a jak jezdí... :roll:

Napsal: 16 dub 2008, 19:17
od go.vojta
tak je to určitě o přístupu.. kdo servisuje, zahřívá a chová se k tomu normálně tak i to PD drží, ale už jsem jich řešil pěknou řádku s různými problémy.. ale zase jich znám spoustu co už mají najeto hodně a jsou v poho.. takže hlavně koupit kus s málo km a pak se o to starat a nekupovat hlavně auto co jezdilo na longlive.. a jiank třeba v těch craftrech je klasika starý 2.5tdi co býval v T4 a má to C. R. motor má nádherně hladký běh a spotřeba bude super. asi ví proč tam nedali tdi co má T5 což je 5 válcový PD. třeba se dočkáme že začnou dělat rotačky s C.R. to by bylo fajn, ale kvůly emisím a konkurenci k tomu nikdy nedojde a na tyhle motory budeme s láskou vzpomínat.. :)

Napsal: 16 dub 2008, 19:25
od misoVW
go.vojta píše: třeba se dočkáme že začnou dělat rotačky s C.R. to by bylo fajn, ale kvůly emisím a konkurenci k tomu nikdy nedojde a na tyhle motory budeme s láskou vzpomínat.. :)
Toho sa nedockame nikdy, pretoze uz by to nebol Common-Rail :D

Napsal: 16 dub 2008, 19:31
od misoVW
Ako som uz pisal predtym, vzdy pri takejto podobnej teme aj tak zvitazi TDI rotacka 81kW. (rofl)

Napsal: 16 dub 2008, 20:05
od TomíkBobík
Jen takovej malej dotaz: 2,0TDI PD kolik má ventilů? 77kw má 8V a 103kw 16V?
Díky...

Napsal: 16 dub 2008, 20:11
od Huml
2,0 TDI se dělají jak 8V tak 16V

Napsal: 16 dub 2008, 20:22
od TomíkBobík
Huml píše:2,0 TDI se dělají jak 8V tak 16V
to ano, ale v jaké výkonové variantě 8 a 16V? Je to 77 a 103kw?

Napsal: 16 dub 2008, 20:23
od cupra
Huml píše:2,0 TDI se dělají jak 8V tak 16V
myslim ze 8 ventil sa uz nedelá... :)

Napsal: 16 dub 2008, 20:24
od Fantik
2.0TDI 8 i 16V jsou 103kW ;)

Napsal: 16 dub 2008, 20:53
od TomíkBobík
Fantik píše:2.0TDI 8 i 16V jsou 103kW ;)
Takže některá octáva jede líp a druhá hůř? Tam šlo hlavně o cenu?

Napsal: 16 dub 2008, 20:59
od cupra
Fantik píše:2.0TDI 8 i 16V jsou 103kW ;)
ja sa nehadam ze nejsou :) ale ze uz sa nevyrabaju dakdy v 2004 sa robili ;)

Napsal: 16 dub 2008, 21:05
od Fantik
To nebyla reakce na tebe taky se nehádám, teď jsem to nesledoval tak nevim jestli se ještě dělá nebo ne jen vim že ty 8V se dělali s filtrem částic a ty 16V byly bez.

Napsal: 16 dub 2008, 21:09
od cupra
Fantik píše:To nebyla reakce na tebe taky se nehádám, teď jsem to nesledoval tak nevim jestli se ještě dělá nebo ne jen vim že ty 8V se dělali s filtrem částic a ty 16V byly bez.
tak pardon :) ja viem len ze tie 8V mali vetsie trysky s ktorymi sa da zvysit vykon na 1,9 TDI PD a mali v serii 100 KW(hoci niekde pisu aj 103) ;)