Stránka 2 z 3
Napsal: 02 kvě 2008, 07:28
od jordee_23
Chris píše:v spotrebe je nejaky rozdiel ci je to zanedbatelne ?
spotreba je cca rovnaka +- nejake deci pri rovnakom stile jazdenia na oboch :O)
ked budes dodrziavat rychlosti nejak do 5l a cim viac tomu budes davat tak pojde hore ...raz som mal 6.9 ... dialnica do popradu co je dokopca a 170 stale ... ponahlal som sa na svadbu ... inak priemer 5.8 .. mesto 20% dialnica 50% 140-150 mimo 30% 100-140km/hod
takze uplna parada ;O) ..
Napsal: 03 kvě 2008, 23:42
od Chris
este neake poznatky?
Napsal: 04 kvě 2008, 19:08
od Huml
řekl bych, že ASV je lepší už jen z toho důvodu, že se na něj všechno o hodně líp sežene, kolečka na klice nepadaj, čerpadlo seženeš za babku, atd.

Napsal: 05 kvě 2008, 13:04
od jordee_23
Huml píše:řekl bych, že ASV je lepší už jen z toho důvodu, že se na něj všechno o hodně líp sežene, kolečka na klice nepadaj, čerpadlo seženeš za babku, atd.

huml vie co vravi ... ma skusenosti ... a ako som pisal podla mna je to naj TDI s rotacnym cerpadlom .. jedno mame v rodine

... keby ze su love ... tak urcite idem po tomto motore ... a hned tam dam PP764 a nic neriesim ... aspon xvilku :O)
Napsal: 05 kvě 2008, 15:40
od TomasH
jordee_23 píše:Huml píše:řekl bych, že ASV je lepší už jen z toho důvodu, že se na něj všechno o hodně líp sežene, kolečka na klice nepadaj, čerpadlo seženeš za babku, atd.

huml vie co vravi ... ma skusenosti ... a ako som pisal podla mna je to naj TDI s rotacnym cerpadlom .. jedno mame v rodine

... keby ze su love ... tak urcite idem po tomto motore ... a hned tam dam PP764 a nic neriesim ... aspon xvilku :O)
když ste u tech trysek, já tam měl na ASV hozené Sprinty764, chcu se zeptat kdo to porvnál na toto motoru, rozdíl mezi Sprint764 a PP764???
Napsal: 05 kvě 2008, 17:57
od patrik.kloucek
Huml píše:řekl bych, že ASV je lepší už jen z toho důvodu, že se na něj všechno o hodně líp sežene, kolečka na klice nepadaj, čerpadlo seženeš za babku, atd.

To Huml:a propo prosim te co si myslis o AVG?Myslim srovnani ASV,AFN.

Napsal: 05 kvě 2008, 20:43
od Huml
AVG je stejný jak AFN
Napsal: 07 kvě 2008, 08:42
od jordee_23
TomasH píše:jordee_23 píše:Huml píše:řekl bych, že ASV je lepší už jen z toho důvodu, že se na něj všechno o hodně líp sežene, kolečka na klice nepadaj, čerpadlo seženeš za babku, atd.

huml vie co vravi ... ma skusenosti ... a ako som pisal podla mna je to naj TDI s rotacnym cerpadlom .. jedno mame v rodine

... keby ze su love ... tak urcite idem po tomto motore ... a hned tam dam PP764 a nic neriesim ... aspon xvilku :O)
když ste u tech trysek, já tam měl na ASV hozené Sprinty764, chcu se zeptat kdo to porvnál na toto motoru, rozdíl mezi Sprint764 a PP764???
tak tie PP764 su pre tento motor ak nexces zatial chipovat ...naj volba ... je to este rozdiel oproti sprintom .... a ten rozdiel citit ....
s PP764 ide O1 ASV podla mna lepsie ako O1 96kw v serii

Napsal: 07 kvě 2008, 08:49
od Marek77
Neříkej mi, že jen výměna trysek udělá na výkonu tolik...............!!! Vím, že to umí hodně, ale tolik to přece hodit nemůže.
Napsal: 07 kvě 2008, 09:11
od jordee_23
Marek77 píše:Neříkej mi, že jen výměna trysek udělá na výkonu tolik...............!!! Vím, že to umí hodně, ale tolik to přece hodit nemůže.
O1 96 PD seria ma 96 kw a 310Nm
O1 ASV + PP764 cca 95 kw a 280-290 Nm moj odhad ( z 0 na 100 to obi za nejakych 9.2s a to je kombi

... keby som sa nevozil , a nie som sam tak to netvrdim

...
mne sa teda osobne viac vidi to ASV a hodit tam PP ... to nekomentujem spotrebu a tie dalsie veci .. rotacka je rotacka ..ale to ty vies
inak uz v AFN sprinty urobia celkom dost ...(na urcitu dobu)
zrychlenie je pod 10 sekund

a to je varos tiez .. pred mal nejakych 11.5 sek
tot me osobne dojmi
a to mam moznost skusat aj ARL v GIV no ..tam nieco nebavi dobre ...nejde to ako by malo ... ale zatial nie je cas

Napsal: 07 kvě 2008, 10:40
od Marek77
jordee_23 píše:O1 ASV + PP764 cca 95 kw a 280-290 Nm moj odhad ( z 0 na 100 to obi za nejakych 9.2s a to je kombi
A jak je to s kouřivostí? Nemám totiž rád, když diesel kouří.
Napsal: 07 kvě 2008, 12:39
od jordee_23
Marek77 píše:jordee_23 píše:O1 ASV + PP764 cca 95 kw a 280-290 Nm moj odhad ( z 0 na 100 to obi za nejakych 9.2s a to je kombi
A jak je to s kouřivostí? Nemám totiž rád, když diesel kouří.
tak totalne leto este nie je ...zatial boli teploty okolo 25C max a uplne v pohode ... ja rozdiel nejak nevidim ... a to kamos ma SDI s upravou SW a to uz trocha huli ...pri slapani dost hodne

nie tak ako tu ako priklad ukazoval huml co dokazu race-i v golfu s 10mm hlavou

... tie PP v tom ASV proste dobra volba
ja lutujem ze som si nedal PP do AFN ...

ale len sprinty ...no brachovi sme dali uz PP ... a nelutuje to ... za tie peniaze je to fakt skvele zvezenie .....
Napsal: 07 kvě 2008, 19:18
od TomíkBobík
Fakt ty PP mají takový vliv na výkon?? Za kolik se dají pořídit?
Napsal: 07 kvě 2008, 19:43
od toby66kw
Jorde skus dat odpor 500ohm mezi pin 2 a 3 na čerpadle, ják dyš
ho tam dám tak ALH začne teprve kouřit ale jede o moc lip.
Nemyslym na furt jenom pokus,jak pak dopadne brat.
Napsal: 07 kvě 2008, 21:19
od tomáš karbus
ta hlučnost asv je dána již jinými limity na emise a tudíž i rozdílem ve vstřikovací trysce a otvíracích tlacích ( i když u prvních asv byl ještě spodek 190)
