Stránka 2 z 3

Napsal: 29 dub 2008, 23:13
od Mireck
mas nastaveny port?

Napsal: 29 dub 2008, 23:29
od beli
Jo mam nastavený třeba COM 3 napíše interface OK ale stejne se mne to nespojí. tet nevým z hlavy co to napíše.

Napsal: 30 dub 2008, 05:52
od váha
Hele týká se tento problém i filcky 1,6?Ŕečí mtkoaví problém na filceee kód AAE nebo tak nějak,klapka je nová,udělám základní nastavení,všechno je OK a do dvou týdnu je to zase v hajzlu :roll:

Napsal: 30 dub 2008, 06:55
od Ladas
1pavel píše:
Ladas píše:dobře pomatená když se ti nelíbí vir (noteeth)
a co s tím ?
přehrát soft

Napsal: 30 dub 2008, 08:19
od Mireck
váha píše:Hele týká se tento problém i filcky 1,6?Ŕečí mtkoaví problém na filceee kód AAE nebo tak nějak,klapka je nová,udělám základní nastavení,všechno je OK a do dvou týdnu je to zase v hajzlu :roll:
Tento soft je iba na 1,3 MPI. Felda 1,6 uz ten problem s jednotkou nema.

Nemas prilis napnute plynove lanko? ak nema volu tak obcas otvara klapku a potom to vystraja a neda sa spravit zakladne nastavenie. Dalej pozri ci ti to nesaje niekde falosny vzduch. A co VAG nevypisuje ziednu zavadu?

Napsal: 30 dub 2008, 09:41
od váha
Mireck píše:
váha píše:Hele týká se tento problém i filcky 1,6?Ŕečí mtkoaví problém na filceee kód AAE nebo tak nějak,klapka je nová,udělám základní nastavení,všechno je OK a do dvou týdnu je to zase v hajzlu :roll:
Tento soft je iba na 1,3 MPI. Felda 1,6 uz ten problem s jednotkou nema.

Nemas prilis napnute plynove lanko? ak nema volu tak obcas otvara klapku a potom to vystraja a neda sa spravit zakladne nastavenie. Dalej pozri ci ti to nesaje niekde falosny vzduch. A co VAG nevypisuje ziednu zavadu?
No to je právě to že VAG nic nepíše,jen občas nevěrohodný signál spínače volnoběhu a všiml sem si že občas kecá čidlo teploty...v jednom nejmenovaném místním servise mu řekli vyměnit řj motoru,tak chce vyměnit řj motoru (noteeth)

Napsal: 30 dub 2008, 09:50
od slovacek.milos
Ladas píše:dobře pomatená když se ti nelíbí vir (noteeth)
říkáme tomu zblblá řídící jednotka, když přeskočím tak jsem tu měl BMM jednotku 50 kW základní nastavení a OK celý denOK a ráno konec, motor si dělal co chtěl, za půl roku jsem tu jednotku vytáhl ze šuplíku je na ní napsíno KO a na druhém autě jede bez problému už dva měsíce miloš

Napsal: 01 kvě 2008, 20:58
od Peete
taky MSM taky 100% uspesnost

Napsal: 01 kvě 2008, 21:51
od Mireck
Tie manazeri su stale ten isty soft mal som stiahnute oba z oboch stranok a nazvi instalacky su rozdielne ale stale je to to iste.

Inac aj dneska som s nim cistil jednu feldu a parada vsetko v pohode. Treba iba dodrzat postup co tam vypisuje.

Napsal: 02 kvě 2008, 17:58
od slovacek.milos
Mireck píše:Tie manazeri su stale ten isty soft mal som stiahnute oba z oboch stranok a nazvi instalacky su rozdielne ale stale je to to iste.

Inac aj dneska som s nim cistil jednu feldu a parada vsetko v pohode. Treba iba dodrzat postup co tam vypisuje.
taky se někdy podívej kolik má klapka před čistěním na volnoběh já mám zkušenost že pokud jezdí trvale nad patnáct stupnů při volnoběhu tak ten soft nepomůže a blbne to ještě po delší dobu, ale jak píšu možná dělám něco blbě miloš

Napsal: 02 kvě 2008, 18:52
od Tomas.cz
Vytahuješ pak potom pojistku č 1?

Napsal: 02 kvě 2008, 18:55
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Vytahuješ pak potom pojistku č 1?
ne jen vypnu klíček vím že jednička je od řídící jednotky ale to samé nahradím když ji odpojím a nechám do rána vyspat zapnu a je to to samé miloš

Napsal: 02 kvě 2008, 19:05
od Tomas.cz
Píšou že se má vytáhnout pojistka a pak vypnout zapalování a po chvilce pojistka zasunout.
A vím že obvykle se mi u pojistky zajiskří jak si jednotka veme proud, aby nebyla tou 1čkou napájená trvale :)

Napsal: 02 kvě 2008, 19:11
od Mireck
Ja poistku vyberam a ta 1ka poistka je myslim trvale napajanie ale este sa kuknem.

Napsal: 02 kvě 2008, 19:12
od slovacek.milos
Mireck píše:Ja poistku vyberam a ta 1ka poistka je myslim trvale napajanie ale este sa kuknem.
je