1.9TDI ASZ 96KW Spotřeba 7,2L na 100km..Je to normální?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Co tak vaha vzduchu????
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

ahoj mal som octu 81kw asv a teraz mam toledo ASZ jasne ze je spotreba vacsia ale aj lepsie ide :D .No ale 7 litrov je vela to mam tak po meste inak okolo 5,5l dlha trasa.ja by som typoval zle urobene rozvody.kamos mal ten problem na passate po rozvodoch spotreba sla o 2l hore
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Řek bych že to není tak jednoduchý,v první řadě každej motor vyžaduje jinej styl jízdy,taky jsem nadával když jsen šel z O1 81kW na GIV 85kW že to hrozně žere a pak jsem za čas jezdil s přibližnou spotřebou .O1 měla daleko lepší spotřebu ve městě ale na dálky byl lepší GIV.PD je hrozně cilivé na nohu. S A4 96KW jezdím v poho do 6,5 v reálu a to to zrovna nešetřím,se služebním 2litrem je to horší tam se nemůžu vejít pod 7,asi těch 16v je moc.
A4 8K5
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

MirekX píše:a kdo mu dělal rozvody? určitě kouknout a jestli je tam moc načmáráno fixem, tak přenastavit na přípravek. Kouknout do sání a EGR ventilu, jestli tam nejni moc brajglu. a hlavně změřit skutečnou spotřebu, zda sedí s PP... :) a ještě mrkni na čidlo teploty paliva, jestli nekecá
Ok,diky za rady.Ty rozvody delal puvodni majitel od kteryho to bylo kupovany,tak asi je pravdepodobny ze to omrdal a ted to tak žere.Mrknu na ty čidla veškery a pak budem pozorovat tu spotřebu a zjistime zda PP nekecá...diky...
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

skoda405 píše:ahoj mal som octu 81kw asv a teraz mam toledo ASZ jasne ze je spotreba vacsia ale aj lepsie ide :D .No ale 7 litrov je vela to mam tak po meste inak okolo 5,5l dlha trasa.ja by som typoval zle urobene rozvody.kamos mal ten problem na passate po rozvodoch spotreba sla o 2l hore
No a když ma ted tak velkou spotřebu tak co s tym udělal?znovu rozvody nastavil nebo nechal to tak..?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14455
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkontrolovat jejich nastavení, když se klika zaaretuje přípravkem tak do vačkového kola se musí vejít 6mm trn.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

OK..diky za rady...pořešim ty rozvody a pak uvidime co dal...diky za info...
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Tomas.cz píše:Zkontrolovat jejich nastavení, když se klika zaaretuje přípravkem tak do vačkového kola se musí vejít 6mm trn.
asi blbý dotaz, jak aretujete kliku v zákl. poloze, bez přípravků. Jak to přesně poznám, třeba doma s heverem a zákl. nářadím :? :D
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

ThrashTheTrash píše:
skoda405 píše:ahoj mal som octu 81kw asv a teraz mam toledo ASZ jasne ze je spotreba vacsia ale aj lepsie ide :D .No ale 7 litrov je vela to mam tak po meste inak okolo 5,5l dlha trasa.ja by som typoval zle urobene rozvody.kamos mal ten problem na passate po rozvodoch spotreba sla o 2l hore
No a když ma ted tak velkou spotřebu tak co s tym udělal?znovu rozvody nastavil nebo nechal to tak..?
Dal to nadstavit znova vies takemu co mal na to pripravky a bolo to gut.
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
patrick
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 21 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: J. Morava

Příspěvek od patrick »

Otec má Passata AVF a jezdí za 7,5, ale u něj je to asi tím že jezdí většinou po městě.
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

Čuste hoši,já mám Audi A3 2.0 Tdi PD 103Kw 6kvalt a jezdím vpohodě za 6 litru a to jezdím ostřeji,dálku udělám za 4,5 a to jezdím okolo 150-160Kmh :D
...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

taky si myslím, že tvrzení o tom, že PD žere o litr víc než rotačka je blbost, kamarád má teď octu I PD 96 šestikvalt a jezdí zhruba za stejnou spotřebu jako předtím s 81, dálku předpisově klidně za 4,5.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
sarkafarka
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 19 říj 2007, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od sarkafarka »

Mě se to taky nezdá, s motory PD mám něco odjeto, taky s rotačkama a spotřeba je dobrá. Jen tak mimochodem, problémy se vstřiky z PD motoru jsou z 90% pouze způsobené tím, že jsou přehřáté. Jak je budete měnit, pánové, tak zkoukněte chlazení nafty, většina problémů je tam.
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

sarkafarka píše:Mě se to taky nezdá, s motory PD mám něco odjeto, taky s rotačkama a spotřeba je dobrá. Jen tak mimochodem, problémy se vstřiky z PD motoru jsou z 90% pouze způsobené tím, že jsou přehřáté. Jak je budete měnit, pánové, tak zkoukněte chlazení nafty, většina problémů je tam.
Přehřáté?Chladič nafty pokud se nepletu chladi naftu která jde od motoru zpět do nádrže..Jaký může být problém v chladiči?
...
sarkafarka
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 19 říj 2007, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od sarkafarka »

Správně, chladič je na zpátečce. Problém bývá na vedení, snížený průtok, atd. Hodně se stává, že to vedení je přiskříplé od nějakého odborníka zvedákem, špatně podložené auto atd. Někdy taky přemostěný chladič. Ten vstřik moc nepotřebuje, stačí o pár stupňů vyšší teplota nafty a už je to načaté.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“