Stránka 2 z 5
Napsal: 06 kvě 2008, 06:14
od alfik
Co tak vaha vzduchu????
Napsal: 06 kvě 2008, 11:28
od skoda405
ahoj mal som octu 81kw asv a teraz mam toledo ASZ jasne ze je spotreba vacsia ale aj lepsie ide

.No ale 7 litrov je vela to mam tak po meste inak okolo 5,5l dlha trasa.ja by som typoval zle urobene rozvody.kamos mal ten problem na passate po rozvodoch spotreba sla o 2l hore
Napsal: 06 kvě 2008, 13:44
od pasa
Řek bych že to není tak jednoduchý,v první řadě každej motor vyžaduje jinej styl jízdy,taky jsem nadával když jsen šel z O1 81kW na GIV 85kW že to hrozně žere a pak jsem za čas jezdil s přibližnou spotřebou .O1 měla daleko lepší spotřebu ve městě ale na dálky byl lepší GIV.PD je hrozně cilivé na nohu. S A4 96KW jezdím v poho do 6,5 v reálu a to to zrovna nešetřím,se služebním 2litrem je to horší tam se nemůžu vejít pod 7,asi těch 16v je moc.
Napsal: 06 kvě 2008, 14:45
od ThrashTheTrash
MirekX píše:a kdo mu dělal rozvody? určitě kouknout a jestli je tam moc načmáráno fixem, tak přenastavit na přípravek. Kouknout do sání a EGR ventilu, jestli tam nejni moc brajglu. a hlavně změřit skutečnou spotřebu, zda sedí s PP...

a ještě mrkni na čidlo teploty paliva, jestli nekecá
Ok,diky za rady.Ty rozvody delal puvodni majitel od kteryho to bylo kupovany,tak asi je pravdepodobny ze to omrdal a ted to tak žere.Mrknu na ty čidla veškery a pak budem pozorovat tu spotřebu a zjistime zda PP nekecá...diky...
Napsal: 06 kvě 2008, 14:47
od ThrashTheTrash
skoda405 píše:ahoj mal som octu 81kw asv a teraz mam toledo ASZ jasne ze je spotreba vacsia ale aj lepsie ide

.No ale 7 litrov je vela to mam tak po meste inak okolo 5,5l dlha trasa.ja by som typoval zle urobene rozvody.kamos mal ten problem na passate po rozvodoch spotreba sla o 2l hore
No a když ma ted tak velkou spotřebu tak co s tym udělal?znovu rozvody nastavil nebo nechal to tak..?
Napsal: 06 kvě 2008, 16:05
od Tomas.cz
Zkontrolovat jejich nastavení, když se klika zaaretuje přípravkem tak do vačkového kola se musí vejít 6mm trn.
Napsal: 06 kvě 2008, 20:02
od ThrashTheTrash
OK..diky za rady...pořešim ty rozvody a pak uvidime co dal...diky za info...
Napsal: 07 kvě 2008, 08:33
od TomasH
Tomas.cz píše:Zkontrolovat jejich nastavení, když se klika zaaretuje přípravkem tak do vačkového kola se musí vejít 6mm trn.
asi blbý dotaz, jak aretujete kliku v zákl. poloze, bez přípravků. Jak to přesně poznám, třeba doma s heverem a zákl. nářadím

Napsal: 07 kvě 2008, 10:49
od skoda405
ThrashTheTrash píše:skoda405 píše:ahoj mal som octu 81kw asv a teraz mam toledo ASZ jasne ze je spotreba vacsia ale aj lepsie ide

.No ale 7 litrov je vela to mam tak po meste inak okolo 5,5l dlha trasa.ja by som typoval zle urobene rozvody.kamos mal ten problem na passate po rozvodoch spotreba sla o 2l hore
No a když ma ted tak velkou spotřebu tak co s tym udělal?znovu rozvody nastavil nebo nechal to tak..?
Dal to nadstavit znova vies takemu co mal na to pripravky a bolo to gut.
Napsal: 07 kvě 2008, 19:22
od patrick
Otec má Passata AVF a jezdí za 7,5, ale u něj je to asi tím že jezdí většinou po městě.
Napsal: 08 kvě 2008, 14:39
od Wector's
Čuste hoši,já mám Audi A3 2.0 Tdi PD 103Kw 6kvalt a jezdím vpohodě za 6 litru a to jezdím ostřeji,dálku udělám za 4,5 a to jezdím okolo 150-160Kmh

Napsal: 08 kvě 2008, 20:48
od MirekX
taky si myslím, že tvrzení o tom, že PD žere o litr víc než rotačka je blbost, kamarád má teď octu I PD 96 šestikvalt a jezdí zhruba za stejnou spotřebu jako předtím s 81, dálku předpisově klidně za 4,5.
Napsal: 08 kvě 2008, 20:59
od sarkafarka
Mě se to taky nezdá, s motory PD mám něco odjeto, taky s rotačkama a spotřeba je dobrá. Jen tak mimochodem, problémy se vstřiky z PD motoru jsou z 90% pouze způsobené tím, že jsou přehřáté. Jak je budete měnit, pánové, tak zkoukněte chlazení nafty, většina problémů je tam.
Napsal: 08 kvě 2008, 22:08
od Wector's
sarkafarka píše:Mě se to taky nezdá, s motory PD mám něco odjeto, taky s rotačkama a spotřeba je dobrá. Jen tak mimochodem, problémy se vstřiky z PD motoru jsou z 90% pouze způsobené tím, že jsou přehřáté. Jak je budete měnit, pánové, tak zkoukněte chlazení nafty, většina problémů je tam.
Přehřáté?Chladič nafty pokud se nepletu chladi naftu která jde od motoru zpět do nádrže..Jaký může být problém v chladiči?
Napsal: 08 kvě 2008, 22:57
od sarkafarka
Správně, chladič je na zpátečce. Problém bývá na vedení, snížený průtok, atd. Hodně se stává, že to vedení je přiskříplé od nějakého odborníka zvedákem, špatně podložené auto atd. Někdy taky přemostěný chladič. Ten vstřik moc nepotřebuje, stačí o pár stupňů vyšší teplota nafty a už je to načaté.