Motor po cca 2600 litrů RO bez předehřevu

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
ozi
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 26 úno 2007, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ozi »

slovacek.milos píše:
ozi píše:to milos

ak spominas nejaky olej co sa prilieva do paliva a la M2T a ten ma zarucit mazanie prveho kruzku je to somarina, palivo je privadzane do zohriateho vzduchu cize okamzite hori, ak by to bolo ako pises Ty ze sa dokonale nespali (ta zmes palivo a ten superturbo olej alebo ako to pises) tak by mohol vzniknut pravy opak, to co by sa nespalilo by skoncilo na stenach spalovacieho priestoru (valca) a ZHORSOVALO by mazanie, cize to by uz Pavel rozoberal motor kvoli zapecenym kruzkom...cize akykolvek super hyper olej, ktory ma mazat kruzky v diesli, je kravina, tam nejde ziadna mastna zmes, to jedine ze by si ten olej vstrekoval do sacieho potrubia a tak nejako by sa dostaval na steny valca...inak je to cira blbost

to milos 2

možná je to kravina, to jsou jen moje zkušenosti používal jsem hodně turboplus a přešel na to superturbo M7ADSIV 15W40, 8 let, už ti to neřeknu přesně ani se mi to nechce hledat, z těch deklarovaných předností tam bylo zajištění mazání prvního pístního kroužku v extrémních podmínkách, odolnost vyšším spalovacím teplotám, zajištění zimního startu v plné viskozitě do -26, že se nic neusadí, vhodný pro smíšený provoz, míchatelný, nic jiného neleju od sekačky po tatru a žádný problém, do dieselů co se týče paliva leju kde co a žádný problém,
pokud děláš do oprav tak nešmíruje že hned nejsi jak prasátko, motory čisté, čisto i v bečkách od oleje, čisto je i v MPi klapkách, ve filtr boxech, miloš

pozeral som si specifikaciu toho oleja, je to klasicky motorovy takze predosly odstavec je bezpredmetny :)....k tomu oleju zo sustruhu, kedze sa nemusi dobre rozprasovat tak ti nepomoze ziaden olej, moze byt aj z NASA, ak je to motor z priamym vstrekom skoncis ako KUK (podrobnosti na fore) ktory si dal vymenit trysky za tie DIESELPOWER RACE myslim s vacsimi otvormi, tie uz nerozprasovali tak dobre a nemazalo to ako ma na stene valca a pripalil kruzky ( a to jazdil na rastlinu, nie nejaky sustruh olej), takze si myslim ze tam by mu nepomohol ani M7ADSIV lebo tam sa pod extremnymi podmienkami mysli hlavne teplota a nie zmiesanie z rastlinnym olejom
no znie to zazracne, mozno ho skusim :)
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

to Pavel: A co máš prosím tě za autí?
nemám žádné auto na naftu
Uživatelský avatar
ozi
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 26 úno 2007, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ozi »

kartmen píše:to Pavel: A co máš prosím tě za autí?
skusim odpovedat ja, co si pamatam pavel pisal ze ma 5 valec MB 250 D alebo TD, uz to tu raz pisal v teme " motor po 1200 flaskach RO, pohoda" alebo tak nejako sa to volalo
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

nene už jsem si polepšil, tohle je MB 300TD turbo, takže přeplňovaný šestiválec. ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Starej poctivej Mercedes je k nezaplacení...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Starej poctivej Mercedes je k nezaplacení...
je ale sežere tě žraloky i piána pod deset nešly, pětiválec i 14, ale kočár to je a di kuftu vlezl sud s naftou miloš
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň a okolí

Příspěvek od wiguf »

no tak já mam 250D teďko nově, 5-tivál a spotřeba 6 litrů friťáku na 100km. Takže spokojenost :D
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

to wiguf: No tak tohle je zase blbost. 250 D když se hodně šetří bere kolem sedmi.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

slovacek.milos píše:
Tomas.cz píše:Starej poctivej Mercedes je k nezaplacení...
je ale sežere tě žraloky i piána pod deset nešly, pětiválec i 14, ale kočár to je a di kuftu vlezl sud s naftou miloš
Mě teda jejich 2.4D 55kw brala kolem 8mi což šlo :)
ToLa
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 19 bře 2007, 09:24
Odpovědi: 0
Bydliště: zásada

Příspěvek od ToLa »

wiguf píše:no tak já mam 250D teďko nově, 5-tivál a spotřeba 6 litrů friťáku na 100km. Takže spokojenost :D
Mam to same v kombiku, ale pod 6l se dostanu na dalnici (ale musim na ni doletet, ne jet po okreskach) a nesmim jet vice jak 90kmh a jeste schovanej za kamoinem aby na me nefoukalo :-D
Jinak mam dlouhodobou cca 8l, takže 6 je opravdu nereálný i s motorem v sebelepšim stavu při kombinovaný spotřebě...
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň a okolí

Příspěvek od wiguf »

btw je to 190, takže lehčí, ale fakt je to okolo 6, max 7 pokud se na to nešlape, pokud se chci někam fofrem dostat tak jsou tuty čísla samozřejmě zavádějící.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
ToLa
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 19 bře 2007, 09:24
Odpovědi: 0
Bydliště: zásada

Příspěvek od ToLa »

wiguf píše:btw je to 190, takže lehčí, ale fakt je to okolo 6, max 7 pokud se na to nešlape, pokud se chci někam fofrem dostat tak jsou tuty čísla samozřejmě zavádějící.
Jo tak to mozny bude 190ka je lehci celkem o dost a i menší, takže menší odpor...
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“