denní svícení GOLF 4

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

cosby píše:Kura hoši!!!!proč krabičky za 500 a výš,když se dá použit jeden!!!!!drát,nic nerozebírat a práce na 10 minut!!!!!!!!

Tady je návod----na konektoru světel je po zapnutí klíče +12V.Už nevím z hlavy číslo pinu,ale myslím 6 nebo 8-volná pozice.Strříte tam drát s pinem a překlemujete ho na světelný drát-zase z hlavy nevím a to je vše.Dělal jsem to na "X" aut a bez problému.
No dyk to tak nějak píšu. :) 30 přepojím na 15 a radši dám diodu aby se to nikam nevracelo. ;)
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

nemusíš 30 na 15 ale jak jsem psal.
Jinak je to dení svícení,takže večer musíš zapnout vypínač,nebo pokud to překlemuješ jinak,nemusíš nic
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

To vá pak svítí hnet po zapnutí klíčku :? co by nato xenony.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

toby66kw píše:To vá pak svítí hnet po zapnutí klíčku :? co by nato xenony.
A co je s nima.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

No prece při startu zhasnou apak zase rožnou,a to nemají radi .
Teda ty moje ne kdyš to tak parkrát udelám,jeden při druhém sepnutí stávkuje.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

toby66kw píše:No prece při startu zhasnou apak zase rožnou,a to nemají radi .
Teda ty moje ne kdyš to tak parkrát udelám,jeden při druhém sepnutí stávkuje.
Pak jedině to zapojit tak aby při startu nezhasínaly, pokud se tím ničí.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

MAX píše:
toby66kw píše:No prece při startu zhasnou apak zase rožnou,a to nemají radi .
Teda ty moje ne kdyš to tak parkrát udelám,jeden při druhém sepnutí stávkuje.
Pak jedině to zapojit tak aby při startu nezhasínaly, pokud se tím ničí.
Nebo je sepnout pomocí relé až po startu.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

cosby píše:nemusíš 30 na 15 ale jak jsem psal.
Jinak je to dení svícení,takže večer musíš zapnout vypínač,nebo pokud to překlemuješ jinak,nemusíš nic
Jde mi o to abych se o světla nemusel starat vůbec. Zkoušel jsem více způsobů, ale bez 30 na vypínači světel se mi to líbí nejvíc. Nejradši bych svítil přes den mlhovkama, ale to by orgáni nepochopily.
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

Bugs.Bunny píše:... Nejradši bych svítil přes den mlhovkama, ale to by orgáni nepochopily.
Proč mlhovkama, aby si šetřil xenony ?
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

MAX píše:
Bugs.Bunny píše:... Nejradši bych svítil přes den mlhovkama, ale to by orgáni nepochopily.
Proč mlhovkama, aby si šetřil xenony ?
Tak tak. H3 jsou přeci jen levnější. Některá novější koncern auta to už tak mají z výroby jako možné nastavení.
Beck5
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 09 črc 2007, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Beck5 »

Bugs.Bunny píše:
MAX píše:
Bugs.Bunny píše:... Nejradši bych svítil přes den mlhovkama, ale to by orgáni nepochopily.
Proč mlhovkama, aby si šetřil xenony ?
Tak tak. H3 jsou přeci jen levnější. Některá novější koncern auta to už tak mají z výroby jako možné nastavení.

Prosim ta mozes poslat schemu na to zapojenie
Audi A3 (8V) 2.0 TDi 110 kW, DSG
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Beck5 píše:
Bugs.Bunny píše:
MAX píše: Proč mlhovkama, aby si šetřil xenony ?
Tak tak. H3 jsou přeci jen levnější. Některá novější koncern auta to už tak mají z výroby jako možné nastavení.

Prosim ta mozes poslat schemu na to zapojenie
Tomu se ani nedá říkat schema :-D Barvy káblů si ted nějak nevybavuju. Přeruš 30 a přes diodu připoj na 15.
xxxmisko
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 19 říj 2007, 16:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od xxxmisko »

cosby píše:Kura hoši!!!!proč krabičky za 500 a výš,když se dá použit jeden!!!!!drát,nic nerozebírat a práce na 10 minut!!!!!!!!

Tady je návod----na konektoru světel je po zapnutí klíče +12V.Už nevím z hlavy číslo pinu,ale myslím 6 nebo 8-volná pozice.Strříte tam drát s pinem a překlemujete ho na světelný drát-zase z hlavy nevím a to je vše.Dělal jsem to na "X" aut a bez problému.
A xenony budu blikat ako stroboskopy.... (LOL)
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

xxxmisko píše:
A xenony budu blikat ako stroboskopy.... (LOL)
nevíš o čem mluviš :)
VW T5 GP 103 KW long
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

origo relátko za cca 1000,- se svazkem a máš klid a xe ti jdou až po nastartování a nic nekurvíš ;) mlhovky nejso good řešení navíc v DE a AT máš za nebellampen 20Eur pokuty když na to zapomeneš a trefíš na aktivistu :x hlavní světla jim nevadí ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“