Stránka 2 z 2
Napsal: 25 kvě 2008, 19:46
od berlingo 97
ředím 3l nafta+1oil použitý frit. pokud je víc oil tak se mu mechce startovat ahůř to jede ma motoru 200 000 km. nemám už stach zničeho ale moc to autu nechutnalo tak stávkovalo dávku pomalu zvišuji až začne stavkovat tak dostane na chuť naftu a pak zase oil. já ho to naučím na 120% jak tu někdo psal.

Napsal: 25 kvě 2008, 22:07
od slovacek.milos
berlingo 97 píše:ředím 3l nafta+1oil použitý frit. pokud je víc oil tak se mu mechce startovat ahůř to jede ma motoru 200 000 km. nemám už stach zničeho ale moc to autu nechutnalo tak stávkovalo dávku pomalu zvišuji až začne stavkovat tak dostane na chuť naftu a pak zase oil. já ho to naučím na 120% jak tu někdo psal.

si domakej to frekvenční čistění oleje jestli nemáš problémy s filtrovatelností, jak motor nedostane nažrat tak stávkuje miloš
Napsal: 27 kvě 2008, 19:40
od berlingo 97
slovacek.milos píše:berlingo 97 píše:ředím 3l nafta+1oil použitý frit. pokud je víc oil tak se mu mechce startovat ahůř to jede ma motoru 200 000 km. nemám už stach zničeho ale moc to autu nechutnalo tak stávkovalo dávku pomalu zvišuji až začne stavkovat tak dostane na chuť naftu a pak zase oil. já ho to naučím na 120% jak tu někdo psal.

si domakej to frekvenční čistění oleje jestli nemáš problémy s filtrovatelností, jak motor nedostane nažrat tak stávkuje miloš
dva kýble v jednom prostěradlo a gravitace dělá svoje. oil je čistý zlatavý. Na ta co tam naliju na začatku kdy tam plavou hranolky nebo strouhanka tak pak je to paráda. Sádlo a bordel zůstane v hadře. Jinak už nevým co ještě pro to mužu udělat.

Napsal: 27 kvě 2008, 20:13
od slovacek.milos
berlingo 97 píše:slovacek.milos píše:berlingo 97 píše:ředím 3l nafta+1oil použitý frit. pokud je víc oil tak se mu mechce startovat ahůř to jede ma motoru 200 000 km. nemám už stach zničeho ale moc to autu nechutnalo tak stávkovalo dávku pomalu zvišuji až začne stavkovat tak dostane na chuť naftu a pak zase oil. já ho to naučím na 120% jak tu někdo psal.

si domakej to frekvenční čistění oleje jestli nemáš problémy s filtrovatelností, jak motor nedostane nažrat tak stávkuje miloš
dva kýble v jednom prostěradlo a gravitace dělá svoje. oil je čistý zlatavý. Na ta co tam naliju na začatku kdy tam plavou hranolky nebo strouhanka tak pak je to paráda. Sádlo a bordel zůstane v hadře. Jinak už nevým co ještě pro to mužu udělat.

dovedu si živě představit jsem viděl na vlastní oči jak tak filtrovaly kaly z nafty, na protěradle, ten bordel se lil do pilin a topilo se, já jen že ta frtekvenční filtrace by byla možná zajímavější, ještě k té debatě když beru oil z motorestu to je fakt bordel tam si dám akorát pivo, a po esterifikaci jdou černé čoudy z výfuku a když beru ze střediska, tak ten olej bych se nestyděl nalít do fritáku, a po startu výfuk nevidíš tak i v prvotním produktu je rozdíl miloš
Napsal: 28 kvě 2008, 19:36
od berlingo 97
slovacek.milos píše:berlingo 97 píše:slovacek.milos píše:
si domakej to frekvenční čistění oleje jestli nemáš problémy s filtrovatelností, jak motor nedostane nažrat tak stávkuje miloš
dva kýble v jednom prostěradlo a gravitace dělá svoje. oil je čistý zlatavý. Na ta co tam naliju na začatku kdy tam plavou hranolky nebo strouhanka tak pak je to paráda. Sádlo a bordel zůstane v hadře. Jinak už nevým co ještě pro to mužu udělat.

dovedu si živě představit jsem viděl na vlastní oči jak tak filtrovaly kaly z nafty, na protěradle, ten bordel se lil do pilin a topilo se, já jen že ta frtekvenční filtrace by byla možná zajímavější, ještě k té debatě když beru oil z motorestu to je fakt bordel tam si dám akorát pivo, a po esterifikaci jdou černé čoudy z výfuku a když beru ze střediska, tak ten olej bych se nestyděl nalít do fritáku, a po startu výfuk nevidíš tak i v prvotním produktu je rozdíl miloš
To jo to máš pravdu,ale zase zadarmo je dobrý a hlavně to jede. Naftu mam made in Rusia tak je to taky hustý. Krásná ocelověfialová barva, škoda do toho lejt ten oil.

Napsal: 28 kvě 2008, 22:12
od Koval(CZ)
berlingo 97 píše:slovacek.milos píše:berlingo 97 píše:
dva kýble v jednom prostěradlo a gravitace dělá svoje. oil je čistý zlatavý. Na ta co tam naliju na začatku kdy tam plavou hranolky nebo strouhanka tak pak je to paráda. Sádlo a bordel zůstane v hadře. Jinak už nevým co ještě pro to mužu udělat.

dovedu si živě představit jsem viděl na vlastní oči jak tak filtrovaly kaly z nafty, na protěradle, ten bordel se lil do pilin a topilo se, já jen že ta frtekvenční filtrace by byla možná zajímavější, ještě k té debatě když beru oil z motorestu to je fakt bordel tam si dám akorát pivo, a po esterifikaci jdou černé čoudy z výfuku a když beru ze střediska, tak ten olej bych se nestyděl nalít do fritáku, a po startu výfuk nevidíš tak i v prvotním produktu je rozdíl miloš
To jo to máš pravdu,ale zase zadarmo je dobrý a hlavně to jede. Naftu mam made in Rusia tak je to taky hustý. Krásná ocelověfialová barva, škoda do toho lejt ten oil.

S tím odstředivým čištěním to je dobrý nápad, nechceš nějak podrobně poradit jak si to vyrobit?
Napsal: 01 čer 2008, 00:31
od Kuba
No s tim prostěradlem jako filtr nevim nevim. Moderní motory maj strašně malý tolerance, pokud jde o pohyblivý části vštikovací soustavy. Proto musí hlavní palivový filtr odfiltrovávat i částečky malé několik mikronů. Jestli tohle prostěradlo zvládne, to fakt nevim.

Napsal: 01 čer 2008, 16:49
od slovacek.milos
s tou filtrací to je pořád dokola můžeš filtrovat cokoliv vodu, margarín,olej, filtrem proteče všechno a pak nastanou různé reakce a sedimentace, a máš z toho zase sloučeninu mnohdy nepojízdnou miloš
Napsal: 01 čer 2008, 20:36
od Petr H.
Bylo by tu jisté řešení. Vyhrabejte někde ve stodole traktor ze žárovou hlavou. Vůle ve vstřikovacím zařízení je tak obrovská, že to nepotřebovalo ani filtr, stačilo mosazné sítko. Voda v palivu nevadí pokud jí není víc jak polovic. Na oktanech, cetanech, viskozitě, vyhřevnosti, hustotě nezáleží, podmínkou je jen, že to musí týct a hořet. A co je pozitivní, někde v postarší literarůře mám návod na přestavbu na černouhelný prach. Možná by stačily i na jemno nadrcené piliny. A ještě by se předtím daly za tepla předestilovat a získaný metanol použít do letlampy na nahřívání hlavy.

Napsal: 02 čer 2008, 15:01
od slovacek.milos
Petr H. píše:Bylo by tu jisté řešení. Vyhrabejte někde ve stodole traktor ze žárovou hlavou. Vůle ve vstřikovacím zařízení je tak obrovská, že to nepotřebovalo ani filtr, stačilo mosazné sítko. Voda v palivu nevadí pokud jí není víc jak polovic. Na oktanech, cetanech, viskozitě, vyhřevnosti, hustotě nezáleží, podmínkou je jen, že to musí týct a hořet. A co je pozitivní, někde v postarší literarůře mám návod na přestavbu na černouhelný prach. Možná by stačily i na jemno nadrcené piliny. A ještě by se předtím daly za tepla předestilovat a získaný metanol použít do letlampy na nahřívání hlavy.


tak nám tu napiš tu přestavbu na ten prach jak to fachčí

, a zda to zvládnu sám nebo bude muset jezdit i topič jak na páře a zda přestavba vleze do kufru nebo budu muset jezdit s uhlákem

miloš
Napsal: 02 čer 2008, 21:25
od Petr H.

budeš muset jezdit z uhlákama v kufru. Sype se to ze zásobníku přez klapku samotíží rovnou do sání. Směšovací poměr se reguluje od oka podle toho co se zrovna valí z komína. Nezapoměň, ale na rezervní kanystr na benzín do letlampy, kdyby ti to náhodou někde zheblo a schladlo, aby si mohl znova nahřát hlavu. Jo a musíš si ještě pořídit odnímatelný volant. Pokud to bude motor z landbuldoka tak se roztáčel nasazením volantu na satrvačník a škubnutím.
Pokud by jsi zrovna něměl vhodný motor k dispozici, mohu dodat plány na kotle na dřevoplyn. Dá se v něm spálit kdeco. A nemusíš s sebou vozit uhláky, stačí do kufru hodit pilku a sekerku. Občas zastavíš u lesa a nařežeš a naštípeš špalíky do kotle. A máš to zadarmo!!!

Napsal: 02 čer 2008, 21:41
od slovacek.milos
Petr H. píše:
budeš muset jezdit z uhlákama v kufru. Sype se to ze zásobníku přez klapku samotíží rovnou do sání. Směšovací poměr se reguluje od oka podle toho co se zrovna valí z komína. Nezapoměň, ale na rezervní kanystr na benzín do letlampy, kdyby ti to náhodou někde zheblo a schladlo, aby si mohl znova nahřát hlavu. Jo a musíš si ještě pořídit odnímatelný volant. Pokud to bude motor z landbuldoka tak se roztáčel nasazením volantu na satrvačník a škubnutím.
Pokud by jsi zrovna něměl vhodný motor k dispozici, mohu dodat plány na kotle na dřevoplyn. Dá se v něm spálit kdeco. A nemusíš s sebou vozit uhláky, stačí do kufru hodit pilku a sekerku. Občas zastavíš u lesa a nařežeš a naštípeš špalíky do kotle. A máš to zadarmo!!!

generátor na dřevoplyn sem dodej, se něčemu přiučíme, já nechápu akorát že se ten plyn hnal přes rožhavený rošt a při tom vznikal ten metan a CO, volantem se startoval i DKV, ty příručky to je legrace, třeba máli řidič menšího vzrůstu špatný výhled lze sedadlo řitiče přicpat režnou slámou, miloš