lubomt píše:blikat zhavení????no me kdyz to zdechlo na dalnici protoze prepad nestacil davat naftu ke kosi tak mi zhaveni teda neblikalo a zavzdusneny to bylostopro.Jak je to mozny????kaad píše:Tento problém mám se svým syncrem
Inač vsetci ste nejako zabudli,ze passat 4-KOLKA /to je jedno ci synchro alebo 4-motion/ ma nie dve nadrze ale tri. Uz som to tu pisal viackrat,ze z lavej casti nadrze to ide do pravej a potom do VRCHNEJ nadrze odkial to ide do motora. Byvaju tam na 90% vadne plavaky-snimac hladiny nafty,ta strieborna ploska okoby posuvny potenciometer sa zoderie a potom to ukzuje kadejako,pomoze iba vymena snimaca vysky hladiny nafty,nic ine.Takze problem cerpadla byva ojedinely,je to tak ze rucicka ukazuje ze este mas naftu a zrazu ti zacne blikat za jazdy zhavenie /system zisti ze je vzduch v nafte/a prejdes tak maximalne na jemny plyn 10km....
Jinak z vrchni nadrze to do motoru jit prece nemuze kdyt saci kos je v pravy pulce ne?![]()
Ted co mi maka cerpadlo tak po nastartovani tam mam treba bez carky plnou a po chvilce mi to klesne na pul nadrzeJak to mate vy?
POMOC!! NÁDRŽ(palivoměr) PASSAT B5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
patrik.kloucek píše:Syncro mely uzaverku treba T4 sanita,4 motion je jen takova parodie u 4 golfa je Haldex spojka a ta ti pripne zadek a na snehu ti treba hrabe jedno prední a jedno zadní kolo,uzaverku diferaku nemaj u tech nejnovejsích Pasatu dokaže Pres ABS to kolo pribrzdit a prenest ten moment na to druhý kolo aby brali jakoby vsecky ctyři. Vyjedes s tím v zime trochu vic ale nepoznas prokluz a smyk vcas,když se to prohrabne a pak mas co delat abys to udržel na silnici. Akorat s 2,8 V6 to ma lepsí odpich,protože si to skoro ani nehrabne, jinak to je asi vsecko a tím vyhoda 4 Motion koncí. T4 96 2,5tdi syncro to je pohon 4*4 od roku 2000 už uzaverku taky nemaj.lubomt píše:blikat zhavení????no me kdyz to zdechlo na dalnici protoze prepad nestacil davat naftu ke kosi tak mi zhaveni teda neblikalo a zavzdusneny to bylostopro.Jak je to mozny????kaad píše:Tento problém mám se svým syncrem
Inač vsetci ste nejako zabudli,ze passat 4-KOLKA /to je jedno ci synchro alebo 4-motion/ ma nie dve nadrze ale tri. Uz som to tu pisal viackrat,ze z lavej casti nadrze to ide do pravej a potom do VRCHNEJ nadrze odkial to ide do motora. Byvaju tam na 90% vadne plavaky-snimac hladiny nafty,ta strieborna ploska okoby posuvny potenciometer sa zoderie a potom to ukzuje kadejako,pomoze iba vymena snimaca vysky hladiny nafty,nic ine.Takze problem cerpadla byva ojedinely,je to tak ze rucicka ukazuje ze este mas naftu a zrazu ti zacne blikat za jazdy zhavenie /system zisti ze je vzduch v nafte/a prejdes tak maximalne na jemny plyn 10km....
Jinak z vrchni nadrze to do motoru jit prece nemuze kdyt saci kos je v pravy pulce ne?![]()
Ted co mi maka cerpadlo tak po nastartovani tam mam treba bez carky plnou a po chvilce mi to klesne na pul nadrzeJak to mate vy?
Zdeněk M píše:podle mne se pasaty delaly do 98,5 roku s haldex, a od 98,5 do 2000 a dále s torsenem(stálý pohon 4x4) ,a na označení 4motion a syncro vůbec nezáleželo protože to má být jen obchodní označení.záleželo jen na roku výroby, pletu se snad?patrik.kloucek píše:Syncro mely uzaverku treba T4 sanita,4 motion je jen takova parodie u 4 golfa je Haldex spojka a ta ti pripne zadek a na snehu ti treba hrabe jedno prední a jedno zadní kolo,uzaverku diferaku nemaj u tech nejnovejsích Pasatu dokaže Pres ABS to kolo pribrzdit a prenest ten moment na to druhý kolo aby brali jakoby vsecky ctyři. Vyjedes s tím v zime trochu vic ale nepoznas prokluz a smyk vcas,když se to prohrabne a pak mas co delat abys to udržel na silnici. Akorat s 2,8 V6 to ma lepsí odpich,protože si to skoro ani nehrabne, jinak to je asi vsecko a tím vyhoda 4 Motion koncí. T4 96 2,5tdi syncro to je pohon 4*4 od roku 2000 už uzaverku taky nemaj.lubomt píše: blikat zhavení????no me kdyz to zdechlo na dalnici protoze prepad nestacil davat naftu ke kosi tak mi zhaveni teda neblikalo a zavzdusneny to bylostopro.Jak je to mozny????
Jinak z vrchni nadrze to do motoru jit prece nemuze kdyt saci kos je v pravy pulce ne?![]()
Ted co mi maka cerpadlo tak po nastartovani tam mam treba bez carky plnou a po chvilce mi to klesne na pul nadrzeJak to mate vy?
4motion 4ever
NO SMOKE - NO FUN
NO SMOKE - NO FUN
-
SupermanXXX
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
4-motion som mal uz na passate 12/1999. Plavaky som netvrdil ze su tri,su iba v spodnych nadrziach 2kaad píše:Jo já taky tvrdím, že syncro a 4motion je jedno a to samé. Nevím proč to někdo stále rozděluje. 4motion označení se začalo používat tuším od 2001. Lubomt tu nádrž bych vzal. Ale já mám totiž V6 2,8 syncro v benzinu a tam bude asi jiné čerpadlo.lubomt píše:Ak by niekto chcel,mam na predaj komplet nadrz s funkcnymi,neblbnucimi plavakmi.kaad píše:Tento problém mám se svým syncrem už víc než rok. Ukazuje to čtvrt nádrže a dojde šťáva. Největší bordel to dělá tak kolem půlky nádrže. Ručka lítá nahoru, dolu pořád to píská až bych to někdy vyrval z palubovky ven. Na vrakáču jsem to sháněl marně a u VW přesně jak píše Patrik Klouček. 6000 Kč. Tak vozím v kufru kanystr. Už jsem to tady kdysi taky řešil a zjistil jsem, že tento problém má fakt hodně těchto aut. To se teda inženýři vycajchnovali!!! Krkem bych jim zakroutil za takový zdrbaný systém. Pdle mně nádrž u syncra u 4motionu je úplně stejná.
Inač vsetci ste nejako zabudli,ze passat 4-KOLKA /to je jedno ci synchro alebo 4-motion/ ma nie dve nadrze ale tri. Uz som to tu pisal viackrat,ze z lavej casti nadrze to ide do pravej a potom do VRCHNEJ nadrze odkial to ide do motora. Byvaju tam na 90% vadne plavaky-snimac hladiny nafty,ta strieborna ploska okoby posuvny potenciometer sa zoderie a potom to ukzuje kadejako,pomoze iba vymena snimaca vysky hladiny nafty,nic ine.Takze problem cerpadla byva ojedinely,je to tak ze rucicka ukazuje ze este mas naftu a zrazu ti zacne blikat za jazdy zhavenie /system zisti ze je vzduch v nafte/a prejdes tak maximalne na jemny plyn 10km....
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Zdeněk M píše:Zdenek,sa zobud z toho sna !!! Uz to tu bolo pisane nespocetne krat,nepis nic ked nevies,potom mylis ostatnych zelenych... Haldex na B5 a B5+ nikdy nebolo !!! Tam je pohon 4x4 stale a natvrdo,akurat ze dokaze viac sily posuvat dopredu alebo dozadu /moze sa v urcitych pripadoch stat skoro prednokolka alebo zadnokolka/, je tam torsen, takze ziadne dopinanie sa nedeje !!!! A EDS to ma normalne aj r.99,mal som takeho passata, vid minifoto. V zakrutach v urcitych situaciach to bolo citit a do kopca to ide po blate a snehu neskutocne dobre... Prejde to vsade pokial sa pokial nie je sneh vyssi ako podlaha, ked sa vyhupne na podlahu na sneh a zostanu kolesa visiet vo vzduchu, tak mas vazny problrm,lebo osobak ta nevytrhne ani s rozbehom a dzip len tak-tak. Ked moja priatelka naposledy v zakrute sla na lade rovno a zostali sme na bruchu,napomohli ani policajti s autom a lanom,ani 6chodci a hasicsky dzip mal dost problem ma vytrhbut,bez rozbehu s passatom ani nehol a musel ma doslovne vytrhbut... Ale to je uz ina temapatrik.kloucek píše:Syncro mely uzaverku treba T4 sanita,4 motion je jen takova parodie u 4 golfa je Haldex spojka a ta ti pripne zadek a na snehu ti treba hrabe jedno prední a jedno zadní kolo,uzaverku diferaku nemaj u tech nejnovejsích Pasatu dokaže Pres ABS to kolo pribrzdit a prenest ten moment na to druhý kolo aby brali jakoby vsecky ctyři. Vyjedes s tím v zime trochu vic ale nepoznas prokluz a smyk vcas,když se to prohrabne a pak mas co delat abys to udržel na silnici. Akorat s 2,8 V6 to ma lepsí odpich,protože si to skoro ani nehrabne, jinak to je asi vsecko a tím vyhoda 4 Motion koncí. T4 96 2,5tdi syncro to je pohon 4*4 od roku 2000 už uzaverku taky nemaj.lubomt píše: blikat zhavení????no me kdyz to zdechlo na dalnici protoze prepad nestacil davat naftu ke kosi tak mi zhaveni teda neblikalo a zavzdusneny to bylostopro.Jak je to mozny????
Jinak z vrchni nadrze to do motoru jit prece nemuze kdyt saci kos je v pravy pulce ne?![]()
Ted co mi maka cerpadlo tak po nastartovani tam mam treba bez carky plnou a po chvilce mi to klesne na pul nadrzeJak to mate vy?
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
oba plavakykudus píše:to isteee je aj moj probleeem..
mam a4 1.9 PD 85kw
aaaa kdyz uz je rucicka pri polke nadrze tak začne štekať a piiskať ze je maalo nafty.
niekedy to ukazuje ze je trosku pod polkou, a potom po chviilce jazdení cca 15-20 min sa to posune a ukazuje to o troxu viice.
co by som tam mal vymenit?
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
docela draha sranda...nekalou levnejsi alternativu neznas:????ptam se proto ze mi to zdechlo o vikendu na krizovatce protoze mi dosla naftalubomt píše:oba plavakykudus píše:to isteee je aj moj probleeem..
mam a4 1.9 PD 85kw
aaaa kdyz uz je rucicka pri polke nadrze tak začne štekať a piiskať ze je maalo nafty.
niekedy to ukazuje ze je trosku pod polkou, a potom po chviilce jazdení cca 15-20 min sa to posune a ukazuje to o troxu viice.
co by som tam mal vymenit?
kolko stoja cca oba plavaaky?
a inac skuusali ste niekto natankovat uplne fullku?
mne to ukazuje asi o skoro stvrtku viac
a ked iba raz otocim klucikom tak rucicka zacina nieco pred rezervou..
nemalo by sa dat na vagu vycentrovat ukazovatel? ci jak sa tomu nadaaava... nenapada ma ted spraavne slovo..
a inac skuusali ste niekto natankovat uplne fullku?
mne to ukazuje asi o skoro stvrtku viac
a ked iba raz otocim klucikom tak rucicka zacina nieco pred rezervou..
nemalo by sa dat na vagu vycentrovat ukazovatel? ci jak sa tomu nadaaava... nenapada ma ted spraavne slovo..
lubomt píše:To znám,i traktor má co dělat,ale když mu pomůžeš tak už to je v pohoZdeněk M píše:Zdenek,sa zobud z toho sna !!! Uz to tu bolo pisane nespocetne krat,nepis nic ked nevies,potom mylis ostatnych zelenych... Haldex na B5 a B5+ nikdy nebolo !!! Tam je pohon 4x4 stale a natvrdo,akurat ze dokaze viac sily posuvat dopredu alebo dozadu /moze sa v urcitych pripadoch stat skoro prednokolka alebo zadnokolka/, je tam torsen, takze ziadne dopinanie sa nedeje !!!! A EDS to ma normalne aj r.99,mal som takeho passata, vid minifoto. V zakrutach v urcitych situaciach to bolo citit a do kopca to ide po blate a snehu neskutocne dobre... Prejde to vsade pokial sa pokial nie je sneh vyssi ako podlaha, ked sa vyhupne na podlahu na sneh a zostanu kolesa visiet vo vzduchu, tak mas vazny problrm,lebo osobak ta nevytrhne ani s rozbehom a dzip len tak-tak. Ked moja priatelka naposledy v zakrute sla na lade rovno a zostali sme na bruchu,napomohli ani policajti s autom a lanom,ani 6chodci a hasicsky dzip mal dost problem ma vytrhbut,bez rozbehu s passatom ani nehol a musel ma doslovne vytrhbut... Ale to je uz ina temapatrik.kloucek píše: Syncro mely uzaverku treba T4 sanita,4 motion je jen takova parodie u 4 golfa je Haldex spojka a ta ti pripne zadek a na snehu ti treba hrabe jedno prední a jedno zadní kolo,uzaverku diferaku nemaj u tech nejnovejsích Pasatu dokaže Pres ABS to kolo pribrzdit a prenest ten moment na to druhý kolo aby brali jakoby vsecky ctyři. Vyjedes s tím v zime trochu vic ale nepoznas prokluz a smyk vcas,když se to prohrabne a pak mas co delat abys to udržel na silnici. Akorat s 2,8 V6 to ma lepsí odpich,protože si to skoro ani nehrabne, jinak to je asi vsecko a tím vyhoda 4 Motion koncí. T4 96 2,5tdi syncro to je pohon 4*4 od roku 2000 už uzaverku taky nemaj.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
lubomt píše:oba plavakykudus píše:to isteee je aj moj probleeem..
mam a4 1.9 PD 85kw
aaaa kdyz uz je rucicka pri polke nadrze tak začne štekať a piiskať ze je maalo nafty.
niekedy to ukazuje ze je trosku pod polkou, a potom po chviilce jazdení cca 15-20 min sa to posune a ukazuje to o troxu viice.
co by som tam mal vymenit?
pocuj ... nemas ty nahodou modre parkovacky?
Ja ??? nie,nemam,to akoze sa pytas mna alebo kudus-a? Nemam ani na aute ani nepredavam...kudus píše:lubomt píše:oba plavakykudus píše:to isteee je aj moj probleeem..
mam a4 1.9 PD 85kw
aaaa kdyz uz je rucicka pri polke nadrze tak začne štekať a piiskať ze je maalo nafty.
niekedy to ukazuje ze je trosku pod polkou, a potom po chviilce jazdení cca 15-20 min sa to posune a ukazuje to o troxu viice.
co by som tam mal vymenit?
pocuj ... nemas ty nahodou modre parkovacky?
Chlapi,ved tu nevyplakavajte,uz som dal do sekcie predam/kupim ze predam celu nadrz s plavakmi,tak ja uz neviem ci to chcete zadara alebo aby vam niekto este doplatil...!!!
Stale sa tu stazujete ze draha zalezitost ale hladat sa nikomu nechce a clovek Vam to tu strka doslova pod nos za par korun. Neponukam to tu,lebo to tu nepatri... Ale kto da 5.000Sk nech si ju berie celu
Naposledy upravil(a) lubomt dne 01 črc 2008, 18:35, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
A nepomoze ti ziadne centrovanie ukazovatela,ved si dajte povedat,uz som to tu pisal x-krat. Su zodrate postriebrene plosky potenciometrov a to sa neda opravit. jedine ze by ste boli taki frajeri ze by ste tam to striebro naparili naspäť. Alebo skuste strcit ten potenciometer do vyvojky,ta obsahuje striebro,mozno pomozekudus píše:kolko stoja cca oba plavaaky?
a inac skuusali ste niekto natankovat uplne fullku?
mne to ukazuje asi o skoro stvrtku viac
a ked iba raz otocim klucikom tak rucicka zacina nieco pred rezervou..
nemalo by sa dat na vagu vycentrovat ukazovatel? ci jak sa tomu nadaaava... nenapada ma ted spraavne slovo..
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
