17964 regulace plníciho tlaku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Karl píše:
plysak píše:
Karl píše:Dík skúsim ho vymeniť.
Tenhle problém mám na T4 taky, najel jsem s tím od servisu k servisu přez 35.000km a nikdo mi ještě nedokázal dát uspokojivou odpověď.
Vyměnil jsem už snad úplně všechno a pořád stejný.
Už jsem z toho zoufalej a nevím, do čeho mám praštit,
Kdyby jsi náhodou na něco narazil,tak dej prosím vědět.
Jirka


Všetky čidlá pomenené a vypadá to bez problémov ale proste do toho núdzaku to padne, chalan už s tým pochodil všetky servisy a skončil u mňa, no a asi moje posledné konštatovanie je chyba v ECU.
Napiš, jaké je označení čidla tlaku, které tam máš (číslo 038.....)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
plysak
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 02 čer 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od plysak »

P.TAZZ píše:
plysak píše:
Karl píše:

Všetky čidlá pomenené a vypadá to bez problémov ale proste do toho núdzaku to padne, chalan už s tým pochodil všetky servisy a skončil u mňa, no a asi moje posledné konštatovanie je chyba v ECU.
Asi je to hloupá otázka, ale co je to EC? Jirka
Jasný... :(
Tak já to zkusim,nechat vyměnit... a jestli je to ono, tak mě jebne... (wallbash) (wallbash)
ElectronicControlUnit-neboli řídící jednotka. pchp?
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

reesha píše:
Karl píše:
plysak píše: Tenhle problém mám na T4 taky, najel jsem s tím od servisu k servisu přez 35.000km a nikdo mi ještě nedokázal dát uspokojivou odpověď.
Vyměnil jsem už snad úplně všechno a pořád stejný.
Už jsem z toho zoufalej a nevím, do čeho mám praštit,
Kdyby jsi náhodou na něco narazil,tak dej prosím vědět.
Jirka


Všetky čidlá pomenené a vypadá to bez problémov ale proste do toho núdzaku to padne, chalan už s tým pochodil všetky servisy a skončil u mňa, no a asi moje posledné konštatovanie je chyba v ECU.
Napiš, jaké je označení čidla tlaku, které tam máš (číslo 038.....)
038 906 051 C ale niesom si istý myslíš žeby tam malo ísť iné čidlo ?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Indi píše:Jen taková myšlenka,nemoh by to dělat zanesený nebo spečený kat.(při těch km a čipu)


Tiež som nad tým rozmýšlal ale do otáčok sa to bere. A po prejdutí 100 000 km už by sa to prejavovalo viac a viac. Keby to bol KAt. No som zvedavý čo nato napíše Reesha. Ale dík. Možno, že Vás ešte niečo napadne.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Karl píše:
reesha píše:
Karl píše:

Všetky čidlá pomenené a vypadá to bez problémov ale proste do toho núdzaku to padne, chalan už s tým pochodil všetky servisy a skončil u mňa, no a asi moje posledné konštatovanie je chyba v ECU.
Napiš, jaké je označení čidla tlaku, které tam máš (číslo 038.....)
038 906 051 C ale niesom si istý myslíš žeby tam malo ísť iné čidlo ?
Pokud je tam "C", tak je to ok.

Elektromagnetický ventil (N75) jsi měnil? Pokud je ok, a hadičky jsou správně zapojené, tak mě ještě napadá ten ventil (plechovka) na turbu. Mohla by tam být prasklá membrána. Zatáhne na doraz po nastartování?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

N 75 vymenený, hadičky vymenené, plechovka je dobrá dobre ju aj dotiahne podlak som skúšal aj ústami a držal. Mňa napadá už len sftvérová závada.

Poprípade vedel by si niako odtial vyhodiť z jednotky ten núdzový režim?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Karl píše:N 75 vymenený, hadičky vymenené, plechovka je dobrá dobre ju aj dotiahne podlak som skúšal aj ústami a držal. Mňa napadá už len sftvérová závada.

Poprípade vedel by si niako odtial vyhodiť z jednotky ten núdzový režim?
Jestli máš chip, tak bude asi špatný
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

reesha píše:
Karl píše:N 75 vymenený, hadičky vymenené, plechovka je dobrá dobre ju aj dotiahne podlak som skúšal aj ústami a držal. Mňa napadá už len sftvérová závada.

Poprípade vedel by si niako odtial vyhodiť z jednotky ten núdzový režim?
Jestli máš chip, tak bude asi špatný


Bohužial, či je tam čip neviem povedať lebo auto neni od novoty. Poprípade keby som Ti poslal vypis z pamäti pozrel by si sa nato? A vieš vyhodiť núdzový režim z jednotky, alebo aspoň upraviť ?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Karl píše:
reesha píše:
Karl píše:N 75 vymenený, hadičky vymenené, plechovka je dobrá dobre ju aj dotiahne podlak som skúšal aj ústami a držal. Mňa napadá už len sftvérová závada.

Poprípade vedel by si niako odtial vyhodiť z jednotky ten núdzový režim?
Jestli máš chip, tak bude asi špatný


Bohužial, či je tam čip neviem povedať lebo auto neni od novoty. Poprípade keby som Ti poslal vypis z pamäti pozrel by si sa nato? A vieš vyhodiť núdzový režim z jednotky, alebo aspoň upraviť ?
Můžeš ten soubor poslat, podívám se na něj
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
plysak
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 02 čer 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od plysak »

Reesho,
Do týhle debaty jsem se zapojil taky, mám totiž stejnej problém na
T4 2,5TDi r.v. 1999
Nevím co mám na vagu kontrolovat,tak jsem si dělal LOG zápis ze stopy 10,11 a 15. Ale nic jsem tam nenašel. Mrknul by jsi se mi nato,kyž to pošlu?
Dík, Jirka
plysak
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 02 čer 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: 17964 regulace plníciho tlaku

Příspěvek od plysak »

Karl píše:17964 regulace plníciho tlaku - mez regulace nedosažena jedná sa o Passat 5,5 1,9 TDI PD 96 KW vo VISE to píše ako príčinu v N75 problém je v tom, že pri plynulej jazde okolo 2200 ot to padne do núdzového režimu. Lopatky sú prečistené, myslíte si, že je to tým Solenoidom N75? Vopred dík za rady.
Čau Karle,

Byl jsem už asi u sto padesátýho mechanika a když jsem mu řekl o tom,co mi ten fešák dělá,se na to přez VAG podíval a řekl, že si mám nechat přehrát software na původní, tovární nastavení a že to prej přestane. Takže snad už budu zejtra chytřejší.
Jen se zeptám, když ti ta B5 jela normálně, kouřilo to nejak markantně?
Jirka
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Ahoj, ja som sa k tomu ešte nedostal ale tiež sa tam pokúsim dostať seriový soft. NIe sériovka nedymý skoro vôbec trocha pri štarte a studená a ešte keď ju zošlápneš na podlahu ale to je proste diesel.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
plysak
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 02 čer 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od plysak »

Karl píše:Ahoj, ja som sa k tomu ešte nedostal ale tiež sa tam pokúsim dostať seriový soft. NIe sériovka nedymý skoro vôbec trocha pri štarte a studená a ešte keď ju zošlápneš na podlahu ale to je proste diesel.
Tim když jela normálně, mam na mysli, že nepadla ještě do nouze.
Jinak dneska mi potvrdil další člověk,že to vypadá na tuhle závadu.
Že je přehranej soft ze 102ps na 150ps a turbo zkrátka nestíhá dávat požadovaný množství vzduchu, v poměru k naftě,tak to jednotka hodí nouze...
A to mam vyměněný už definitivně všechno. To mi i jeden MECHANIK řekl,že je tu vývěva. Že dělá nepravidelnej podtlak. A já vůl mu na to skočil... (wallbash)
Ale jak se říká: tonoucí se stébla chytá... :( :( :(
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Takže dnes sme to s Lakeom robili azávada je odstránená :) dúfam, že som to nezakrýkol. Chyba bola Softvérová preste zlý čiptuning.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Chyba 17964

Příspěvek od Johny_RS »

Zdar Pánove.
Potrebujem poradiť.Dnes som len tak robil diagnostiku vozidla a vyhodilo mi chybu 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena. Do nudzaku to nepada,nepostriehol som nejak,že by to horšie tahalo.Stale ako rovnako.Len teraz mam už funkčnu klimu ked mam zapnute AUTO ten kompresor zapnuty tak kapanek slabši výkon ale fpohode ťaha.Mohlo by to mať niečo s tym spoločne.Ako odskušať ten ventil N75,skušal som akčne členy ale nepočul som cvakanie ani mľaskanie (noteeth) Ten druhy čo tam je N 18 či aky to je tak ten pekne cvakal.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“