Vstřiky Croma TDid

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

raara píše:
bjukemen píše:...ahoj potrebujem radu kupil som motor 1.9tdid a ako som sa pozeral na tie vstrekovače tak zo spodu su nejaké dierky so zavitom tak chcem vedieť či mi tam niečo chýba alebo čo poprípade dajte foto vstreku...


...nemajú tam byť nahodou prepadové hadičky...
tak přepadové hadičky tam jsou,jestli myslíš tohleObrázek

...no ja to tam nemam čo si teraz počnem da sa to niekde kupiť...nemam tamani tie kovove neviem ako to nazvať tyčky do ktorých sa nastoknu hadičky...

...súrne kúpim až ma niekto na predaj!!!


...tak prepady som už zohnal a boli docela drahe s poštovným takmer 1200 sk
Naposledy upravil(a) bjukemen dne 19 srp 2008, 11:16, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Piezovsřikovače používá Fiat jen u modelu Ducato u motoru 2,2 kterej neni jeho.
Jinak díky za info,měl jsem zato,že tdi Fiat vykoumal. (wallbash)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

pajda píše:Piezovsřikovače používá Fiat jen u modelu Ducato u motoru 2,2 kterej neni jeho.
Jinak díky za info,měl jsem zato,že tdi Fiat vykoumal. (wallbash)
V Ducate je motor 2.2TDCI od Fordu. Ford pouziva vstrekovaci system Delphi, preto je tak citlivy na kvalitu nafty a poruchovy. Inac Ducato dostalo CR druhej generacie, nie tretej! Ducato je dodavka a ta musi driet ako mulica, a koli spolahlivosti sa do dodavok montuju sice starsie, ale uz osvedcene technologie. V osobnych autach pouzivaju tretiu generaciu CR.
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Nemluvim jen o Ducatu.Jenom říkám,že Ducato je jedinej model,kterej má motor s piezovtřikama.Fiatí motory je nepoužívaji.Používaji klasický vytřikovače s cívkou
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...prosím surne potrebujem zistiť typ a čislo vstrekovačov na motor1.9tdid viem že sú Bosh a začína to:KDEL ?? a dalej neviem
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Lubosko105
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 21 čer 2007, 09:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od Lubosko105 »

neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

csala

Příspěvek od Csala »

Lubosko105 píše:neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???
Ja v Crome TDid sytic nemam. Aspon o nom neviem. Mam len rucny plyn. Rucny plyn je koliesko pod volantom vpravo. A cez prevod taha lankom za plynovy pedal.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: csala

Příspěvek od TDI tech »

Csala píše:
Lubosko105 píše:neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???
Ja v Crome TDid sytic nemam. Aspon o nom neviem. Mam len rucny plyn. Rucny plyn je koliesko pod volantom vpravo. A cez prevod taha lankom za plynovy pedal.
Ziaden vznetovy motor (diesel) na svete nema sytic. Sytic maju iba zazihove motory. U diesela sa jedna o tzv. PREDVSTREK t.j. ze za studena posunie uhol vstreku o urceny pocet stuponov na uhlovom diagrame dopredu. Napr. dajme tomu, ze za normalnych okolnosti (pri zohriatom motore) na volnobeu cerpadlo vstrekuje davku nafty 7 stupnov pred hornov uvratov piesta na uhlovom diagrame, no pri studenom motore vstrekuje naftu cerpadlo napr 15 stupnov pred hornov uvratou, t.j. o 8 stupnov skor. To maten efekt ze sa motor lahsie startuje (skor naskoci) a ma pravidelnejsi chod za studena, ale ovela ostrejsi a tvrdsi zvuk.

Croma rucny sitic nema. Sak to neje polnohospodarska technika, ale osobny automobil. Satra croma ma mechanicky ovladany predvstrek cez lanko a bymetalicku sondu("rucny plyn" (noteeth) (noteeth) (noteeth) (LOL) ). Nova Croma ma predvstrek ovladany elektricky podla teploty motora. Je to taka cievka zboku v cerpadle a ide do nej jeden drotik. Po privedeni +12V v nom (v cerpadle) tak cvakne a to posunie uhol vstreku dopredu. Odporucam to prerobyt na vypinac cez 7A poistku od 15stky na spinacke. Ked startujem studeny motor tak zapnem vypinac nastartujem necham motor bezat na predvstrek tak prvu 1-2 min. a potom ho vypnem.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 14 srp 2008, 21:28, celkem upraveno 1 x.
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

bjukemen píše:...prosím surne potrebujem zistiť typ a čislo vstrekovačov na motor1.9tdid viem že sú Bosh a začína to:KDEL ?? a dalej neviem
Tak já tam ma KDEL 65 P 8
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

Lubosko105 píše:neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???
no je to na zvětšení předvstřiku,musí do toho jít +12,aby se to ohřálo,jak to nezapojíš,nebo vypneš,tak budeš jezdit na velký předvstřik,který je na startování,jestli se to prohřeje naftou a posune to předsuvník,to jsem nezkoušel,prostě jak zapnu klíček,tak mě do toho jde +12
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

jojo píše:Prave som hovoril s clovekom co je maniak na Cromy TDI a on mi potvrdil, ze Croma pilotny a hlavny vstrek nevie. Ta druha maksia pruzina tam je iba preto aby vo vyssich otackach utlmila zakmity ihly v dyze.
a jen se chci zeptat šlo by použít takové pilotní vstřikovače,nehodili by se tam třeba z něčeho?
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...pasuju do Cromy vstreky z Octavky???mam možnosť zohnať lacnejšoe octavkove a za origo croma sa mi nechce davať 1800sk za kus!!
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Na tuto otazku ti neviem odpovedat, ale urcite by som do nej dal vstreky PAL

http://www.motorpal.cz/cz/produkty/nahr ... rysky.aspx
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...kolko asi stoja tieto pal ?
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Neviem, ale do sierry 1.8TD som kupil najpv BOSCH made in India po 700SK/ks a asi po 1500km som ich vyhodil a supol do nej PALky po 300SK/ks a auto fachci dodnes.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“