Stránka 2 z 6

Napsal: 11 srp 2008, 10:09
od bjukemen
raara píše:
bjukemen píše:...ahoj potrebujem radu kupil som motor 1.9tdid a ako som sa pozeral na tie vstrekovače tak zo spodu su nejaké dierky so zavitom tak chcem vedieť či mi tam niečo chýba alebo čo poprípade dajte foto vstreku...


...nemajú tam byť nahodou prepadové hadičky...
tak přepadové hadičky tam jsou,jestli myslíš tohleObrázek

...no ja to tam nemam čo si teraz počnem da sa to niekde kupiť...nemam tamani tie kovove neviem ako to nazvať tyčky do ktorých sa nastoknu hadičky...

...súrne kúpim až ma niekto na predaj!!!


...tak prepady som už zohnal a boli docela drahe s poštovným takmer 1200 sk

Napsal: 11 srp 2008, 19:23
od pajda
Piezovsřikovače používá Fiat jen u modelu Ducato u motoru 2,2 kterej neni jeho.
Jinak díky za info,měl jsem zato,že tdi Fiat vykoumal. (wallbash)

Napsal: 11 srp 2008, 21:49
od TDI tech
pajda píše:Piezovsřikovače používá Fiat jen u modelu Ducato u motoru 2,2 kterej neni jeho.
Jinak díky za info,měl jsem zato,že tdi Fiat vykoumal. (wallbash)
V Ducate je motor 2.2TDCI od Fordu. Ford pouziva vstrekovaci system Delphi, preto je tak citlivy na kvalitu nafty a poruchovy. Inac Ducato dostalo CR druhej generacie, nie tretej! Ducato je dodavka a ta musi driet ako mulica, a koli spolahlivosti sa do dodavok montuju sice starsie, ale uz osvedcene technologie. V osobnych autach pouzivaju tretiu generaciu CR.

Napsal: 11 srp 2008, 22:30
od pajda
Nemluvim jen o Ducatu.Jenom říkám,že Ducato je jedinej model,kterej má motor s piezovtřikama.Fiatí motory je nepoužívaji.Používaji klasický vytřikovače s cívkou

Napsal: 13 srp 2008, 19:30
od bjukemen
...prosím surne potrebujem zistiť typ a čislo vstrekovačov na motor1.9tdid viem že sú Bosh a začína to:KDEL ?? a dalej neviem

Napsal: 14 srp 2008, 07:41
od Lubosko105
neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???

csala

Napsal: 14 srp 2008, 13:30
od Csala
Lubosko105 píše:neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???
Ja v Crome TDid sytic nemam. Aspon o nom neviem. Mam len rucny plyn. Rucny plyn je koliesko pod volantom vpravo. A cez prevod taha lankom za plynovy pedal.

Re: csala

Napsal: 14 srp 2008, 21:22
od TDI tech
Csala píše:
Lubosko105 píše:neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???
Ja v Crome TDid sytic nemam. Aspon o nom neviem. Mam len rucny plyn. Rucny plyn je koliesko pod volantom vpravo. A cez prevod taha lankom za plynovy pedal.
Ziaden vznetovy motor (diesel) na svete nema sytic. Sytic maju iba zazihove motory. U diesela sa jedna o tzv. PREDVSTREK t.j. ze za studena posunie uhol vstreku o urceny pocet stuponov na uhlovom diagrame dopredu. Napr. dajme tomu, ze za normalnych okolnosti (pri zohriatom motore) na volnobeu cerpadlo vstrekuje davku nafty 7 stupnov pred hornov uvratov piesta na uhlovom diagrame, no pri studenom motore vstrekuje naftu cerpadlo napr 15 stupnov pred hornov uvratou, t.j. o 8 stupnov skor. To maten efekt ze sa motor lahsie startuje (skor naskoci) a ma pravidelnejsi chod za studena, ale ovela ostrejsi a tvrdsi zvuk.

Croma rucny sitic nema. Sak to neje polnohospodarska technika, ale osobny automobil. Satra croma ma mechanicky ovladany predvstrek cez lanko a bymetalicku sondu("rucny plyn" (noteeth) (noteeth) (noteeth) (LOL) ). Nova Croma ma predvstrek ovladany elektricky podla teploty motora. Je to taka cievka zboku v cerpadle a ide do nej jeden drotik. Po privedeni +12V v nom (v cerpadle) tak cvakne a to posunie uhol vstreku dopredu. Odporucam to prerobyt na vypinac cez 7A poistku od 15stky na spinacke. Ked startujem studeny motor tak zapnem vypinac nastartujem necham motor bezat na predvstrek tak prvu 1-2 min. a potom ho vypnem.

Napsal: 14 srp 2008, 21:27
od raara
bjukemen píše:...prosím surne potrebujem zistiť typ a čislo vstrekovačov na motor1.9tdid viem že sú Bosh a začína to:KDEL ?? a dalej neviem
Tak já tam ma KDEL 65 P 8

Napsal: 14 srp 2008, 21:46
od raara
Lubosko105 píše:neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???
no je to na zvětšení předvstřiku,musí do toho jít +12,aby se to ohřálo,jak to nezapojíš,nebo vypneš,tak budeš jezdit na velký předvstřik,který je na startování,jestli se to prohřeje naftou a posune to předsuvník,to jsem nezkoušel,prostě jak zapnu klíček,tak mě do toho jde +12

Napsal: 26 srp 2008, 19:23
od raara
jojo píše:Prave som hovoril s clovekom co je maniak na Cromy TDI a on mi potvrdil, ze Croma pilotny a hlavny vstrek nevie. Ta druha maksia pruzina tam je iba preto aby vo vyssich otackach utlmila zakmity ihly v dyze.
a jen se chci zeptat šlo by použít takové pilotní vstřikovače,nehodili by se tam třeba z něčeho?

Napsal: 19 zář 2008, 21:35
od bjukemen
...pasuju do Cromy vstreky z Octavky???mam možnosť zohnať lacnejšoe octavkove a za origo croma sa mi nechce davať 1800sk za kus!!

Napsal: 19 zář 2008, 21:38
od TDI tech
Na tuto otazku ti neviem odpovedat, ale urcite by som do nej dal vstreky PAL

http://www.motorpal.cz/cz/produkty/nahr ... rysky.aspx

Napsal: 19 zář 2008, 22:14
od bjukemen
...kolko asi stoja tieto pal ?

Napsal: 19 zář 2008, 22:24
od TDI tech
Neviem, ale do sierry 1.8TD som kupil najpv BOSCH made in India po 700SK/ks a asi po 1500km som ich vyhodil a supol do nej PALky po 300SK/ks a auto fachci dodnes.