motory 3,0tdi 150 a 171kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Bugs.Bunny píše:U 3.0 i 2.7 se objevuje ten cvakavý zvuk při startování teplého motoru. Ještě něvím o nikom kdo by to trvale odstranil. :? Svezení je v tom velice pěkné, ale když si představím, že bych tomu měl dělat ve 300000 celé rozvody tak to se mi už moc nelíbí.
4.0TDI teplá při startování taky cvaká ;) Jináč mám A4 2,5TDI BDH a je krásně suchá,ale taky má najeto málo,tak o těch olejničkách a 130000km si myslím svoje
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

cosby píše:Díval jsem se do Etky a moc moudrý z toho nejsem-neznám audi,ale jeden 3,0-BBJ má rozvod řemenem a potom 2,7 a 3,0 má asi rozvod řetězy.je to tak??že by tem BBJ byl ještě nějaký starý TDI-PD??Nevím-neznám,dík za osvětu
Řemen zepředu a řetězy zezadu. Řetězy jsou "na celou životnost motoru" tj. 300000km. Už jsem to slyšel od více lidí, "že to má normálně řemen". Trochu se zapoměly podívat zezadu. (noteeth)
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

a ten 2,7 je stejný jako 3,0??Jaký to má interval výměny řemene?
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2008, 19:53

Příspěvek od spacewerk »

jsem si všiml proč myslíte že 3.0 a 2.7 TDI CR maji životnost jenom 300tkm ??????

Jeto myšleno jako živtonost řetezů (doufám)???? nebo celýho agregátu????(to snad neeee) :-D

já si chci neco podobnýho nadelit tak neco kolem 100000 nalitanjech ale asi to bude smotájev o tom si iluze nedelám ale rád bych s ni dalším 200-400tkm nalital
...

jak to je tedy s ou životnosti...

ten motor musí dát tak mega minimáne neee :-D

když je dobře opečovanej to je jasný :-d

s tim tiptronikem to už bude asi horší coo??? chtel bych automata ale prej se serou ......manuál me zase moc nebere :-D moc nezávodim :-D
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Odpovědi: 0
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Kamarád má A6 3.0 TDI motor BMK 167 kW je CR a bohužel mu odešlo ve 160t vstřikovací čerpadlo a teď mu ho pomáhám shánět,takže kdybyjste někdo věděl byl bych rád nové stojí 35t.Jinak to cvakání pokud vím dělají napínáky rozvodovejch řetězů a AUDI je kvůli tomu stahovala a měnila ty hydraulický za mechanický.Další problém tam je ,a le to je nemoc všech CR že nevytrží vysokotlaký potrubí a mění se po 120 až 150t .Výhoda je že má BOSCH a že je to jenom potrubí oproti DENSO nebo DELPHI kde se to mění i s triskama.Jinak ten motor se s 2,5 nedá srovnávat ,druhej kamarád má ALLROADA a je to úplně něco jinýho už podle zvuku,není tam to jakoby hádání se při prodkém přidání jako má 2.5.
A4 8K5
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pasa píše:Kamarád má A6 3.0 TDI motor BMK 167 kW je CR a bohužel mu odešlo ve 160t vstřikovací čerpadlo
myšleno asi vysokotlaké čerpadlo ?? :o
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Odpovědi: 0
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

JJ vysokotlaké
A4 8K5
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

A4 sa robi aj 204 ps verzia 3,0tdi. ale rozdiel je v softe a je to uskrtene. 4,0 tdi cvaka tiez za studena, ale to je predzvest spatneho sponera. ked ti klakne tak si chystaj 80000 korun ako ja na opravu. mal som bse kod motora a jeblo ho po 25000km od prveho sklbnutia na volnobehu.3,0tdi trpi do modeloveho roku 07 nA TO ISTE
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

noo ale já už sem taky pár těchhle třílitrů řešil a cvakali teda všechny.. ale jestli něco povolí na těch rozvodech tak to se majitel pěkně prohne, protože ty rozvody vzadu jsou dost složitý a to nemluvím o tom že musí dolů převodovka.. a taky už jsem na dvou řešil sekající se klapky v sání. u jedné jsem to vyřešil vyčištěním a u druhé to zadím nepomohlo a bude se asi měnit to ovládací servo. jinak motor bude asi cajk, vačky už vychytali, naučili se to snad utesnit ten motor, tak uvidíme.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Ficek_007
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2008, 10:55

Příspěvek od Ficek_007 »

bezproblemové motory, ještě nebyl žádný vážnější problem , mění se pouze řemen na vysokotlaké čerpadlo po 120 000 , což je otázka půl hodinky ... a ten řetěz vzadu že by byl poruchovej tak to ne , což se o 3.2 fsi nedalo říct . že 60 000 km a šel do kytek ... a co se týče toho tiptronicu - taky bezproblemu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“