Stránka 2 z 2
Napsal: 24 srp 2008, 20:14
od váha
Bugs.Bunny píše:U 3.0 i 2.7 se objevuje ten cvakavý zvuk při startování teplého motoru. Ještě něvím o nikom kdo by to trvale odstranil.

Svezení je v tom velice pěkné, ale když si představím, že bych tomu měl dělat ve 300000 celé rozvody tak to se mi už moc nelíbí.
4.0TDI teplá při startování taky cvaká

Jináč mám A4 2,5TDI BDH a je krásně suchá,ale taky má najeto málo,tak o těch olejničkách a 130000km si myslím svoje
Napsal: 24 srp 2008, 21:21
od Bugs.Bunny
cosby píše:Díval jsem se do Etky a moc moudrý z toho nejsem-neznám audi,ale jeden 3,0-BBJ má rozvod řemenem a potom 2,7 a 3,0 má asi rozvod řetězy.je to tak??že by tem BBJ byl ještě nějaký starý TDI-PD??Nevím-neznám,dík za osvětu
Řemen zepředu a řetězy zezadu. Řetězy jsou "na celou životnost motoru" tj. 300000km. Už jsem to slyšel od více lidí, "že to má normálně řemen". Trochu se zapoměly podívat zezadu.

Napsal: 25 srp 2008, 11:14
od cosby
a ten 2,7 je stejný jako 3,0??Jaký to má interval výměny řemene?
Napsal: 21 pro 2008, 20:50
od spacewerk
jsem si všiml proč myslíte že 3.0 a 2.7 TDI CR maji životnost jenom 300tkm ??????
Jeto myšleno jako živtonost řetezů (doufám)???? nebo celýho agregátu????(to snad neeee)
já si chci neco podobnýho nadelit tak neco kolem 100000 nalitanjech ale asi to bude smotájev o tom si iluze nedelám ale rád bych s ni dalším 200-400tkm nalital
...
jak to je tedy s ou životnosti...
ten motor musí dát tak mega minimáne neee
když je dobře opečovanej to je jasný :-d
s tim tiptronikem to už bude asi horší coo??? chtel bych automata ale prej se serou ......manuál me zase moc nebere

moc nezávodim

Napsal: 21 pro 2008, 21:59
od pasa
Kamarád má A6 3.0 TDI motor BMK 167 kW je CR a bohužel mu odešlo ve 160t vstřikovací čerpadlo a teď mu ho pomáhám shánět,takže kdybyjste někdo věděl byl bych rád nové stojí 35t.Jinak to cvakání pokud vím dělají napínáky rozvodovejch řetězů a AUDI je kvůli tomu stahovala a měnila ty hydraulický za mechanický.Další problém tam je ,a le to je nemoc všech CR že nevytrží vysokotlaký potrubí a mění se po 120 až 150t .Výhoda je že má BOSCH a že je to jenom potrubí oproti DENSO nebo DELPHI kde se to mění i s triskama.Jinak ten motor se s 2,5 nedá srovnávat ,druhej kamarád má ALLROADA a je to úplně něco jinýho už podle zvuku,není tam to jakoby hádání se při prodkém přidání jako má 2.5.
Napsal: 21 pro 2008, 22:14
od MirekX
pasa píše:Kamarád má A6 3.0 TDI motor BMK 167 kW je CR a bohužel mu odešlo ve 160t vstřikovací čerpadlo
myšleno asi vysokotlaké čerpadlo ??

Napsal: 21 pro 2008, 22:30
od pasa
JJ vysokotlaké
Napsal: 21 pro 2008, 22:43
od BH motor
A4 sa robi aj 204 ps verzia 3,0tdi. ale rozdiel je v softe a je to uskrtene. 4,0 tdi cvaka tiez za studena, ale to je predzvest spatneho sponera. ked ti klakne tak si chystaj 80000 korun ako ja na opravu. mal som bse kod motora a jeblo ho po 25000km od prveho sklbnutia na volnobehu.3,0tdi trpi do modeloveho roku 07 nA TO ISTE
Napsal: 22 pro 2008, 08:08
od go.vojta
noo ale já už sem taky pár těchhle třílitrů řešil a cvakali teda všechny.. ale jestli něco povolí na těch rozvodech tak to se majitel pěkně prohne, protože ty rozvody vzadu jsou dost složitý a to nemluvím o tom že musí dolů převodovka.. a taky už jsem na dvou řešil sekající se klapky v sání. u jedné jsem to vyřešil vyčištěním a u druhé to zadím nepomohlo a bude se asi měnit to ovládací servo. jinak motor bude asi cajk, vačky už vychytali, naučili se to snad utesnit ten motor, tak uvidíme.
Napsal: 22 pro 2008, 09:45
od Ficek_007
bezproblemové motory, ještě nebyl žádný vážnější problem , mění se pouze řemen na vysokotlaké čerpadlo po 120 000 , což je otázka půl hodinky ... a ten řetěz vzadu že by byl poruchovej tak to ne , což se o 3.2 fsi nedalo říct . že 60 000 km a šel do kytek ... a co se týče toho tiptronicu - taky bezproblemu