Stránka 2 z 2

Napsal: 24 srp 2008, 20:14
od váha
Bugs.Bunny píše:U 3.0 i 2.7 se objevuje ten cvakavý zvuk při startování teplého motoru. Ještě něvím o nikom kdo by to trvale odstranil. :? Svezení je v tom velice pěkné, ale když si představím, že bych tomu měl dělat ve 300000 celé rozvody tak to se mi už moc nelíbí.
4.0TDI teplá při startování taky cvaká ;) Jináč mám A4 2,5TDI BDH a je krásně suchá,ale taky má najeto málo,tak o těch olejničkách a 130000km si myslím svoje

Napsal: 24 srp 2008, 21:21
od Bugs.Bunny
cosby píše:Díval jsem se do Etky a moc moudrý z toho nejsem-neznám audi,ale jeden 3,0-BBJ má rozvod řemenem a potom 2,7 a 3,0 má asi rozvod řetězy.je to tak??že by tem BBJ byl ještě nějaký starý TDI-PD??Nevím-neznám,dík za osvětu
Řemen zepředu a řetězy zezadu. Řetězy jsou "na celou životnost motoru" tj. 300000km. Už jsem to slyšel od více lidí, "že to má normálně řemen". Trochu se zapoměly podívat zezadu. (noteeth)

Napsal: 25 srp 2008, 11:14
od cosby
a ten 2,7 je stejný jako 3,0??Jaký to má interval výměny řemene?

Napsal: 21 pro 2008, 20:50
od spacewerk
jsem si všiml proč myslíte že 3.0 a 2.7 TDI CR maji životnost jenom 300tkm ??????

Jeto myšleno jako živtonost řetezů (doufám)???? nebo celýho agregátu????(to snad neeee) :-D

já si chci neco podobnýho nadelit tak neco kolem 100000 nalitanjech ale asi to bude smotájev o tom si iluze nedelám ale rád bych s ni dalším 200-400tkm nalital
...

jak to je tedy s ou životnosti...

ten motor musí dát tak mega minimáne neee :-D

když je dobře opečovanej to je jasný :-d

s tim tiptronikem to už bude asi horší coo??? chtel bych automata ale prej se serou ......manuál me zase moc nebere :-D moc nezávodim :-D

Napsal: 21 pro 2008, 21:59
od pasa
Kamarád má A6 3.0 TDI motor BMK 167 kW je CR a bohužel mu odešlo ve 160t vstřikovací čerpadlo a teď mu ho pomáhám shánět,takže kdybyjste někdo věděl byl bych rád nové stojí 35t.Jinak to cvakání pokud vím dělají napínáky rozvodovejch řetězů a AUDI je kvůli tomu stahovala a měnila ty hydraulický za mechanický.Další problém tam je ,a le to je nemoc všech CR že nevytrží vysokotlaký potrubí a mění se po 120 až 150t .Výhoda je že má BOSCH a že je to jenom potrubí oproti DENSO nebo DELPHI kde se to mění i s triskama.Jinak ten motor se s 2,5 nedá srovnávat ,druhej kamarád má ALLROADA a je to úplně něco jinýho už podle zvuku,není tam to jakoby hádání se při prodkém přidání jako má 2.5.

Napsal: 21 pro 2008, 22:14
od MirekX
pasa píše:Kamarád má A6 3.0 TDI motor BMK 167 kW je CR a bohužel mu odešlo ve 160t vstřikovací čerpadlo
myšleno asi vysokotlaké čerpadlo ?? :o

Napsal: 21 pro 2008, 22:30
od pasa
JJ vysokotlaké

Napsal: 21 pro 2008, 22:43
od BH motor
A4 sa robi aj 204 ps verzia 3,0tdi. ale rozdiel je v softe a je to uskrtene. 4,0 tdi cvaka tiez za studena, ale to je predzvest spatneho sponera. ked ti klakne tak si chystaj 80000 korun ako ja na opravu. mal som bse kod motora a jeblo ho po 25000km od prveho sklbnutia na volnobehu.3,0tdi trpi do modeloveho roku 07 nA TO ISTE

Napsal: 22 pro 2008, 08:08
od go.vojta
noo ale já už sem taky pár těchhle třílitrů řešil a cvakali teda všechny.. ale jestli něco povolí na těch rozvodech tak to se majitel pěkně prohne, protože ty rozvody vzadu jsou dost složitý a to nemluvím o tom že musí dolů převodovka.. a taky už jsem na dvou řešil sekající se klapky v sání. u jedné jsem to vyřešil vyčištěním a u druhé to zadím nepomohlo a bude se asi měnit to ovládací servo. jinak motor bude asi cajk, vačky už vychytali, naučili se to snad utesnit ten motor, tak uvidíme.

Napsal: 22 pro 2008, 09:45
od Ficek_007
bezproblemové motory, ještě nebyl žádný vážnější problem , mění se pouze řemen na vysokotlaké čerpadlo po 120 000 , což je otázka půl hodinky ... a ten řetěz vzadu že by byl poruchovej tak to ne , což se o 3.2 fsi nedalo říct . že 60 000 km a šel do kytek ... a co se týče toho tiptronicu - taky bezproblemu