Stránka 2 z 3
.
Napsal: 17 črc 2006, 11:03
od radluk
Napsal: 18 črc 2006, 23:29
od TomasB
Reskator píše:Obrazky su na
www.polymerizacia.rasol.eu ako som uz pisal predtym ... Ja mam 36doskovy vymenik a mam teraz podla zataze tak od 47 do 69 stupnov. Ale bacha ja to nemeram pred cerpadlom ale pred vstrekovacom ... Cerpadlo nema problem z olejom pokial ma teplotu aspon 40 ale takto studeny olej sa nedokonale rozprasuje a to je problem ... Nutne je to mat aspon 60.
Jezdím dlouhodobě na 50:50, teď jsem měnil hydroštely a vše naprosto čisté. Byl vidět kov, a to všude v oblasti hydroštelů, vačky,... Předehřev nemám. V zimě jen nafta. Pokud je okolo nuly, tak třeba jen 10-20%. TDI, převážně dlouhé trasy.
Napsal: 21 črc 2006, 06:14
od kartmen
TomasB píše:
Jezdím dlouhodobě na 50:50, teď jsem měnil hydroštely a vše naprosto čisté. Byl vidět kov, a to všude v oblasti hydroštelů, vačky,... Předehřev nemám. V zimě jen nafta. Pokud je okolo nuly, tak třeba jen 10-20%. TDI, převážně dlouhé trasy.
Jee, konečně někdo s TDIčkem! Já se občas odvážím dát poměr nafta:olej 2:1, jelikož vysychají prameny nafty, tak doufám, že nedolítám po pár kilometrech.

Napsal: 21 črc 2006, 09:15
od váha
Reskator píše:Tak na vymenu oleja by som dal zvlast velky bacha pretoze mozte dopadnut ako
www.polymerizacia.rasol.eu ... Ten olej tam mal vraj iba 8500km ... Zatial sa nevie co bolo tomu autu ... Ak mozem tak by som poradil vsetkym co chcu za kazdu cenu usetrit korunu. Ak chcete jazdit lacnejsie, tak radsej zainvestujte do poriadneho vymennika a veci okolo toho. Kadejake domace bastleni je sice pekne a viem ze zlaty cesky rucicky toho lecos dokazou. Ale niekedy sa stane ze ucel neposvati vsetky prostiedky. A usetrena koruna vam vytiahne z vrecka peknych zopar tisic. Inak tuto fotku mi poskytol na uverejnenie Julio_tabi.
co bolo autu?To je jendoduchý,kuchařka by řekla že se to zdrclo:-)asi jezdil na olej nebo nevím a přišli do kontaktu dva různý druhy oleje a ty se "zdrcnou" a udělaj takovouhle sračku neboli polymer:-)už to tady někdo psal...
Napsal: 14 srp 2006, 19:11
od paty
tak co už jste nějak vyřešili životnost motorového oleje ??
mam takovy pocit že mi to někdy zhoustne v okolí vačky při pohledu přes víčko ale někdy to je zase řídké tak nevím
po kolika kilometrech měnite tu hnusnou olejovou náplň v motoru
a zkoušíte ji ještě nějak zužitkovat například namíchat s naftou a vyjet v autě

,
Napsal: 14 srp 2006, 20:13
od radluk
Re: ,
Napsal: 22 srp 2006, 18:10
od qWasyl
radluk píše:pridavat olej do nafty ( vyjety prevodak, motorak ?? )

A proč ne?

Napsal: 22 srp 2006, 23:29
od Tkevlar
Ja nevím, asi bych motorový olej už nelil do nadrže. Vždyt tam musí byt mikro zrna bordelu a ty by pak mohli poskrabat vnitřek vstikovacího čerpadla, což asi není dobré.
I když zas bylo řečeno že čerpadlo děla tlak 800baru a trysky jsou na cca 130 baru, takze mala ztrata tlaku vubec nevadi. (pokud k ní vůbec dojde).
Jen k starým naftakum s predkomurkou
Napsal: 07 zář 2006, 17:36
od KUK
Zdá se mi že mi nějak stoupá hladina mot. oleje. Už to mám tak 5 mm nad max. ryskou. Najeto na něm mám cca 7 tis km. To abych ho radši už vyměnil, co?

Ale na pohled se zdá dobrej, ale pohledem se asi nic nepozná.
Když budu takhle často měnit (dříve po 20 tis km - 0W-30), to abych se poohlédl po nějakém lacinějším mot. oleji.
Nemáte někdo tip?
Napsal: 07 zář 2006, 19:40
od Radim205D
KUK píše:Zdá se mi že mi nějak stoupá hladina mot. oleje. Už to mám tak 5 mm nad max. ryskou. Najeto na něm mám cca 7 tis km. To abych ho radši už vyměnil, co?

Ale na pohled se zdá dobrej, ale pohledem se asi nic nepozná.
Když budu takhle často měnit (dříve po 20 tis km - 0W-30), to abych se poohlédl po nějakém lacinějším mot. oleji.
Nemáte někdo tip?
ajajaj... tak tohodle se tedkom nejvice obavam, jezdim kratke trasy tudiz ten motor poradne ani nezahreji
prosba: vy nemecky mluvici, co doporucuji v elsbettu ohledne vymeny a druhu motoroveho oleje pri provozu na RO ?
predem dik
Napsal: 07 zář 2006, 23:08
od Radim205D
Chemici/tribotechnici, co rikate na tohle, rapidoil: "speciální rostlinný motorový olej jako Plantomot 5w40 odolává polymeraci"
http://cz.rapidoil.cz/index.php?option= ... 7&Itemid=2
http://autonaolej.cz/product_info.php?c ... ucts_id=52
Na strance vyrobce se o zadne polymerizaci nepise resp. nic jsem o tom nenasel.
http://www.fuchs-oil.cz/PL/PI/PI6-0062.pdf
http://rasol.sk/foto/polymer/a.html
s tohodle mi leze mraz po zadech

Napsal: 08 zář 2006, 07:34
od alda164
Kolik ten olej stojí?Já jsem koupil motorový olej v akci Lidl 5l za 199,-, takže žádný problém po 5 tis. tám dát nový.
Napsal: 08 zář 2006, 15:48
od Radim205D
Aby se ten motor s timhle olejem vubec tech dalsich 5tis. km dozil...
ted vazne : nejde mi ani tak o cenu jako o jeho
BEZPROBLEMOVOU chemickou sloucitelnost s RO a taky ostatni fyzikalni vlastnosti jake ma olej pro pouziti v TDI mit.
Napsal: 08 zář 2006, 16:57
od bobyd
to kuk palivo ti redi olej to nebude rostlinou nekudy se ti tam dostava palivo at uz nafta ci olej
Napsal: 08 zář 2006, 19:20
od Radim205D
bobyd: mrkni do soukromych zprav