Fabia 1.2 HTP

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

maximalne tam urob softa. ine upravy nemaju zmysel.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Já nevim co si ty lidi pořád myslí. Je to prostě motor na normální ježdění. Když chce někdo jezdit sportovnějš tak ať si nekupuje 1.2 (wallbash) Jsou lidi který sou s tim motorem spokojený protože s tim jezdí z bodu A do bodu B a pak je i spotřeba odpovídající. Je jasný že když něčemu šlapu na krk tak to žere ať je to co je to!
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
kenz007
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 12 črc 2008, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: SK ZA

Příspěvek od kenz007 »

ako my vysvetliš ze svokra pod 8,5L nejde (hm) tasku nohu nema jej maximalka je95km na dialnici tak raz za rok (hm)
VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Bratranec má s timhle motorem fabku v kombíku a že by si nějak stěžoval o tom teda nevim. Když s tim jel na dovču tak měli průměrnou asi 6.7. Jinak to auto jede líp než felda 1.3i a to má ta fábie tak o 200kg víc.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

to htp nejede nejhur, kdo tvrdi ze jo, tak s tim nejezdil, mel jsem jak 6V tak 12V, bylo to celkem svizny, prekvapilo me to, ale samo neda se to srovnavat s jinou kubaturou. Na strece se da zajet za rozumnou spotrebu. Za prijatelnej peniz prijatelny mnozstvi muziky... ;) ;)
Nissan Primera SW 1,9 DCi
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jel jsem s tím, a "svižný" by bylo možná to poslední slovo který by mě napadlo při popisu jízdních dojmů... to by ale tak nevadilo ( co taky čekat od dvanáctikila tříhrnku...), ale ten zvuk :roll: i náš vysavač nebo sekačka má lepší zvuk (crazy) ...jinak upravovat tenhle motor mi příjde přinejmenším jako zbytečně vyhozený peníze.... prostě buď chci HTP a nebo chci auto, tak si ho koupím, a nee z HTP dělat auto :roll:
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ked sa vyrabala fabia htp tak najprv nevedeli ake tomu daju meno tak na nu pozerali a jeden mechanyk hovori no ved hadam to pojde tak dali oznacenie htp alebo hiba tomu pist
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10361
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jezdil jsem s oběma motory (vlastně se všemi - dělal jsem ve škodovce) a taky si nemyslím, že by to nejelo. Jede to, na dvanáctku slušně. Souhlasím s názorem, že je to malý motor pro běžnou jízdu, nejčastěji po městě či na nedlouhé trasy. Žádný sprinter z něj nikdy nebude, k tomu nemá dispozice.
Asi není právě vhodnou volbou pro obchodní zástupce firem nebo taxikáře (to je za chvíli sežere), tam se volí nafta. Nicméně z hlediska jízdních vlastností nejsou špatné. Z hlediska spotřeby je zajímavé, že se dost liší kus od kusu. Někdo jezdí kolem 6,5 - 7 litrů i níž, jiný se pod 8 nedostane. Ale myslím, že je to dáno především způsobem jízdy (a tak je to vždycky). Bohužel - slabší motory jsou na způsob jízdy více náchylné než silnější motory, proto se tady více projevuje rozdíl spotřeby paliva v závislosti na způsobu jízdy.

Jestli chcete někdo vědět, jak nejede Fabia, zkuste motor 1,0 MPi (noteeth) (noteeth) (noteeth) .
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10361
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

kenz007 píše:ako my vysvetliš ze svokra pod 8,5L nejde (hm) tasku nohu nema jej maximalka je95km na dialnici tak raz za rok (hm)

Právě proto, že jezdí tak jak jezdí, má spotřebu výše než jiní lidé. Krátké vzdálenosti, provoz v nižších otáčkách než je elastické pásmo motoru (podtáčení) a jiné aspekty ženám-řidičkám tolik vlastní - to vše má na spotřebu negativní vliv.

Ať tchyně natankuje 40 litrů a jede v jednom tahu z Bratislavy do Prahy a zpět předpisovou rychlostí. Bude na 6,5 litrech naprosto hravě, věř mi.....

Když jsem měl Ladu a osadil ji pěti rychlostmi, bylo mi divné, že při běžné jízdě (mimo dálnici) mám spotřebu vyšší než jsem měl se čtyřmi rychlostmi. Jistě, musel jsem mít, protože při 90 km rychlosti měla čtyřka 3700 rpm, což je nad točivým momentem (správně), zatímco na pětku to při stejné rychlosti bylo pouze 2700 rpm (těžce podtočeno) - proto jsem měl spotřebu vyšší než původně. Na dálnici při rychlosti 140 - 150 km/h trvale jsem však jezdil za spotřebu 6,5 - 6,8 l / 100 km naprosto spolehlivě (a to jsem to nešetřil), protože teprve tam je pětka něco platná.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Miso.S.
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 12 zář 2008, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kuklov

Příspěvek od Miso.S. »

kenz007 píše:ako my vysvetliš ze svokra pod 8,5L nejde (hm) tasku nohu nema jej maximalka je95km na dialnici tak raz za rok (hm)
Bez urážky ale tvoja svokra asi nevie jazdiť pretože môj švager ju má jazdí s tým jak magor. A hovorí, že mu to žierie okolo 6 až 7 litrov. Alebo má niečo s motorom.
Mišo
Miso.S.
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 12 zář 2008, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kuklov

Příspěvek od Miso.S. »

Marek77 píše:
kenz007 píše:ako my vysvetliš ze svokra pod 8,5L nejde (hm) tasku nohu nema jej maximalka je95km na dialnici tak raz za rok (hm)

Právě proto, že jezdí tak jak jezdí, má spotřebu výše než jiní lidé. Krátké vzdálenosti, provoz v nižších otáčkách než je elastické pásmo motoru (podtáčení) a jiné aspekty ženám-řidičkám tolik vlastní - to vše má na spotřebu negativní vliv.

Ať tchyně natankuje 40 litrů a jede v jednom tahu z Bratislavy do Prahy a zpět předpisovou rychlostí. Bude na 6,5 litrech naprosto hravě, věř mi.....

Když jsem měl Ladu a osadil ji pěti rychlostmi, bylo mi divné, že při běžné jízdě (mimo dálnici) mám spotřebu vyšší než jsem měl se čtyřmi rychlostmi. Jistě, musel jsem mít, protože při 90 km rychlosti měla čtyřka 3700 rpm, což je nad točivým momentem (správně), zatímco na pětku to při stejné rychlosti bylo pouze 2700 rpm (těžce podtočeno) - proto jsem měl spotřebu vyšší než původně. Na dálnici při rychlosti 140 - 150 km/h trvale jsem však jezdil za spotřebu 6,5 - 6,8 l / 100 km naprosto spolehlivě (a to jsem to nešetřil), protože teprve tam je pětka něco platná.
Marek jedna otázočka ohladom spotreby,

ked mám 1,9TDI a jazdil by som s ním na 5r.s. aj 60km/h jasné, že na rovine má nižšiu alebo vyšiu spotrebu. Neviem či je lepšie zaradiť 4 alebo nechať 5, zdá sa mi, že to v pohode tahá aj na 5.
Poraď Mišo
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10361
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Miso.S. píše:
ked mám 1,9TDI a jazdil by som s ním na 5r.s. aj 60km/h jasné, že na rovine má nižšiu alebo vyšiu spotrebu. Neviem či je lepšie zaradiť 4 alebo nechať 5, zdá sa mi, že to v pohode tahá aj na 5.
Poraď Mišo

V takovém případě nejde o spotřebu, ale o životnost motoru a jeho příslušenství.
Můj názor je ten, že motor se má provozovat v otáčkách kolem maxima točivého momentu nebo vyšších. Pokud při rychlosti 60 km/h jedeš pětkou, máš otáčky někde kolem 1200 rpm, což je strašně málo (při dvanácti stech otáčkách nejezdím ani na trojku !!!). Nejen že trpí motor, především klikové ústrojí a písty, ale rovněž to neprospívá dvouhmotovému setrvačníku (objeví se na něm vůle a bude třeba ho vyměnit velmi brzy), velmi trpí i převodovka.

Mám TDi 81kW a můj motor NESMÍ pod 1800 rpm (takže po městě na trojku).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...pri 60ke jednoznačne 4ku to ani nešpekuluj 5ku tam davaj od 75 hore
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10361
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

bjukemen píše:...pri 60ke jednoznačne 4ku to ani nešpekuluj 5ku tam davaj od 75 hore

Ono to není o rychlosti, ale o otáčkách motoru. Každá převodovka je jinak odstupňovaná, a proto rychlost není rozhodující - důležité jsou otáčky motoru.
Pětka je natolik těžký převod, že by vůbec neměla pracovat pod 2000 otáčkami, maximálně ji po rovince pustím na 1800, ale to už je extrém.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Miso.S.
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 12 zář 2008, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kuklov

Příspěvek od Miso.S. »

Ja myslím, že to závisí aj od toho aké máš ťažké auto nie?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“