Bublání při stud. motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

A co jineho to muze byt kdyz ne tesneni?
VW Passat 3C 2008 BMP
Srdcař
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 07 kvě 2006, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od Srdcař »

Kámoš říkal, že to může být i zašvihaným topením, ale to bys musel vytáhnout celou palubovku.. Ale je to za předpokladu, že se Ti neztrácí voda..
SpeedyS4
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 03 lis 2008, 23:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SpeedyS4 »

Taky mi to porad bubla, v nizkych otackach, motor ma jen 200000km najeto, skutecnych, nikdo to nehohonil.

Pumpa nova, topeni nove, chladic novej, proplach systemu, CO test a tesneni je ok. Tak co jeste mam delat

Dnes jsem odvzdusnival i topeni z najezdu na ktere jsem nacouval, vytahnul hadici s dirkou a drzel 2000otacek nekolik min. Obcas to trochu prsklo ven, a po sundani nohy z plynu gejzir z te dirky. Nemela by strikat porad i v otackach? Nebo odvzdusnit nekolikrat? Bubla to i s vyplym topenim.

Jo akorat expanzka je porad studena. Ta voda v ni asi moc nekoluje, nemuze byt vadny termostat? Kterej je treba porad zavrenej?(pokud ho teda nekdo nedal obracene)
Subaru Impreza WRX STI 02
Audi A4 B7 - 2.0Tdi - 103Kw ... spolehlivě a úsporně :)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

to spis vypada jako, ze ti to nehoni vodni pumpa :? Termostat na to nema vliv, ten at je zvrenej nebo ne, voda stale koluje pouze se meni okruh na maly ci velky pres chladic.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
SpeedyS4
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 03 lis 2008, 23:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SpeedyS4 »

Pumpu delali ve VW. (Doufam, kdyz uz jsem to platil)

Mozma ze jsem jen spatne odvzdusnil....delal jsem to sam.

Sice s bublanim ma problem kazdy druhy co tak ctu ale ja to chci vyresit.

A kdyby termostat oteviral az treba pres 90stupnu tak by to nemohlo byt tim?

Ale je divny ze v otackych z toho odvzdusnovaju kapalina nestrika, az kdyz pustim plyn. Nebo to je tak ok?
Subaru Impreza WRX STI 02
Audi A4 B7 - 2.0Tdi - 103Kw ... spolehlivě a úsporně :)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

a co ti jde z vracecky do nadobky?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
SpeedyS4
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 03 lis 2008, 23:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SpeedyS4 »

Vicemene nic, kdyz ale pomackam hadice tak tam voda strika... Ale voda vubec nechodi pres expanzku. Nechapu proc
Subaru Impreza WRX STI 02
Audi A4 B7 - 2.0Tdi - 103Kw ... spolehlivě a úsporně :)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

co je to za auto?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
SpeedyS4
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 03 lis 2008, 23:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SpeedyS4 »

Passat b5.5 1.9tdi 96kw 2001 AVF

Ps: bubla mi to ale porad i po hodinove jizde. Topi to normalne, i kdyz audi mi topi o neco vic ale to adi nebude takovej problem.
Subaru Impreza WRX STI 02
Audi A4 B7 - 2.0Tdi - 103Kw ... spolehlivě a úsporně :)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

bud mas nekde bublinu, cemu se mi nechce verit. Nebo je v prdeli vodni pumpa, ovsem tu ti zase menili, no pak zbejva tesneni pod hlavou ;) jako resil kolega nahore.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
SpeedyS4
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 03 lis 2008, 23:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SpeedyS4 »

Ten Co test je na co? S tim se pozna asi jen praskla hlava ne? Nebo tesneni sle ne mezi valci, rikam to spravne?
Subaru Impreza WRX STI 02
Audi A4 B7 - 2.0Tdi - 103Kw ... spolehlivě a úsporně :)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

to meri zda jdou do vody vyfukove plyny, nevim zda je to 100%, jeste jsem nemel tu zkusenost.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
SpeedyS4
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 03 lis 2008, 23:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SpeedyS4 »

No a studena expanzka s tim asi nesouvisi ne? Jak je teda mozny ze se ani neohreje?

Stejne si rikam pri skutecnych 200tisicich a tesneni v pr... Se mi nejak nezda
Subaru Impreza WRX STI 02
Audi A4 B7 - 2.0Tdi - 103Kw ... spolehlivě a úsporně :)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

expanzka se nemusi zahrivat protoze se tam ani poradne nedostane voda diky spatnymu tesneni pod hlavou. Nevidim duvod proc by ve 200tis nemohlo bejt spatny tesneni :)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
SpeedyS4
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 03 lis 2008, 23:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SpeedyS4 »

Tak jako muze to tak byt, netvrdim ze ne. Ale hadice jsou natlakovane normalne, topi to, nehreje se to, jen to bublani.
Subaru Impreza WRX STI 02
Audi A4 B7 - 2.0Tdi - 103Kw ... spolehlivě a úsporně :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“