Toledo 81kW kolísání výkonu vyšší rychlosti -- Vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ladas píše:palivo je bez bublin?
Ja mam v tej priesvitnej hadicke co ide do cerpadla bubliny vzduchu. Palivac aj termoventil su nove. Nevie niekto, kde by to mohlo chytat vzduch? Auto ide normalne, aj start je v poriadku, len ma stvu tie bubliny :x
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

nodisco píše:takže to bylo sacím košem byl plnej bordelu, včera jsem ho vyčistil a už to jede zase jak má. Až vyjedu nádrž tak mě čeká její vyčištění. Kdo má nějaké rady ohledně vyčištění nádrže tak kdyžtak poraďte, ještě jsem to nikdy nedělal, ale snad na tom nic nebude, jestli se pletu tak mě někdo opravte.
muze pozadat o nejaky laicky nazor jak to rozebrat?jsem se na to jednou koukal, ale pac nebylo moc casu tak jsem se v tom radsi moc nestoural.

dam pryc sedadla, vicko, pak odsroubuji tu velkou plastovou matici a co dat? :D
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
mr.bora
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 27 črc 2007, 07:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Kravaře u Op..

Příspěvek od mr.bora »

misoVW píše:
Ladas píše:palivo je bez bublin?
Ja mam v tej priesvitnej hadicke co ide do cerpadla bubliny vzduchu. Palivac aj termoventil su nove. Nevie niekto, kde by to mohlo chytat vzduch? Auto ide normalne, aj start je v poriadku, len ma stvu tie bubliny :x[/quote

ty bublinky odstraníš pouze tím,že vyměníš hadici,která není průhledná a dál to neřeš.. nejsi první.. ;)
Passat B6 variant CBBB..mini soft,dsg,dpf,navi,atd.. 😊
Uživatelský avatar
nodisco
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 28 črc 2006, 14:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od nodisco »

jayd píše:
nodisco píše:takže to bylo sacím košem byl plnej bordelu, včera jsem ho vyčistil a už to jede zase jak má. Až vyjedu nádrž tak mě čeká její vyčištění. Kdo má nějaké rady ohledně vyčištění nádrže tak kdyžtak poraďte, ještě jsem to nikdy nedělal, ale snad na tom nic nebude, jestli se pletu tak mě někdo opravte.
muze pozadat o nejaky laicky nazor jak to rozebrat?jsem se na to jednou koukal, ale pac nebylo moc casu tak jsem se v tom radsi moc nestoural.

dam pryc sedadla, vicko, pak odsroubuji tu velkou plastovou matici a co dat? :D
je to celkem jednoduchý, přesně jak jsi napsal sundáš sedačku odšroubuješ ten kryt pak odpojíš ty dvě hadičky a ten konektor co je k plováku, pak to opatrně povolíš tu černou matici, v servise na to mají spešl klíč, já použil kladívko. Pak to vytáhneš, bacha ať neohneš ten drát na kterým je plovák, budeš to muset trochu vyklopit na stranu, bacha poteče z něj nafta tak si připrav hadr ať ti to nevyteče na koberec. samotný rozebrání toho koše je jednoduchý, odpojíš dva drátky od plováku, nahoře to vycvakneš a je to... na to přijdeš sám až to uvidíš
Seat Toledo 1.9 TDI AHF r.v.2000, 81kW + čip
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

go.vojta píše:
netopier píše:mas predraty kabel nastavenia dynamickeho predstreku , to je kabel ktor yide ODSPODU do vstrekovacieho cerpadla . mas ho predraty o vyvazovaci element drazkovaneho hriadela :)
to by mě zajímalo, jak jsi přišel na to, že ten drát může být prodřený od napínáku na plochý řemen???? ty jsi ten motor snad nikdy neviděl..
No já to řešil už 3x, zvlášť u neoriginál napínáků, někdy to ani není vidět, dráty jsou zlomený v izolaci, ventil jde opravit a napájet nové dráty + zalít nějakým epoxidem....
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

niektore auta tam nemaju tu umelohmotnu "ciapku" na tom kovovom telese... a ta to prederie
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“