Ja mam v tej priesvitnej hadicke co ide do cerpadla bubliny vzduchu. Palivac aj termoventil su nove. Nevie niekto, kde by to mohlo chytat vzduch? Auto ide normalne, aj start je v poriadku, len ma stvu tie bublinyLadas píše:palivo je bez bublin?
Toledo 81kW kolísání výkonu vyšší rychlosti -- Vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
muze pozadat o nejaky laicky nazor jak to rozebrat?jsem se na to jednou koukal, ale pac nebylo moc casu tak jsem se v tom radsi moc nestoural.nodisco píše:takže to bylo sacím košem byl plnej bordelu, včera jsem ho vyčistil a už to jede zase jak má. Až vyjedu nádrž tak mě čeká její vyčištění. Kdo má nějaké rady ohledně vyčištění nádrže tak kdyžtak poraďte, ještě jsem to nikdy nedělal, ale snad na tom nic nebude, jestli se pletu tak mě někdo opravte.
dam pryc sedadla, vicko, pak odsroubuji tu velkou plastovou matici a co dat?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
misoVW píše:Ja mam v tej priesvitnej hadicke co ide do cerpadla bubliny vzduchu. Palivac aj termoventil su nove. Nevie niekto, kde by to mohlo chytat vzduch? Auto ide normalne, aj start je v poriadku, len ma stvu tie bublinyLadas píše:palivo je bez bublin?[/quote
ty bublinky odstraníš pouze tím,že vyměníš hadici,která není průhledná a dál to neřeš.. nejsi první..
Passat B6 variant CBBB..mini soft,dsg,dpf,navi,atd.. 😊
je to celkem jednoduchý, přesně jak jsi napsal sundáš sedačku odšroubuješ ten kryt pak odpojíš ty dvě hadičky a ten konektor co je k plováku, pak to opatrně povolíš tu černou matici, v servise na to mají spešl klíč, já použil kladívko. Pak to vytáhneš, bacha ať neohneš ten drát na kterým je plovák, budeš to muset trochu vyklopit na stranu, bacha poteče z něj nafta tak si připrav hadr ať ti to nevyteče na koberec. samotný rozebrání toho koše je jednoduchý, odpojíš dva drátky od plováku, nahoře to vycvakneš a je to... na to přijdeš sám až to uvidíšjayd píše:muze pozadat o nejaky laicky nazor jak to rozebrat?jsem se na to jednou koukal, ale pac nebylo moc casu tak jsem se v tom radsi moc nestoural.nodisco píše:takže to bylo sacím košem byl plnej bordelu, včera jsem ho vyčistil a už to jede zase jak má. Až vyjedu nádrž tak mě čeká její vyčištění. Kdo má nějaké rady ohledně vyčištění nádrže tak kdyžtak poraďte, ještě jsem to nikdy nedělal, ale snad na tom nic nebude, jestli se pletu tak mě někdo opravte.
dam pryc sedadla, vicko, pak odsroubuji tu velkou plastovou matici a co dat?
Seat Toledo 1.9 TDI AHF r.v.2000, 81kW + čip
No já to řešil už 3x, zvlášť u neoriginál napínáků, někdy to ani není vidět, dráty jsou zlomený v izolaci, ventil jde opravit a napájet nové dráty + zalít nějakým epoxidem....go.vojta píše:to by mě zajímalo, jak jsi přišel na to, že ten drát může být prodřený od napínáku na plochý řemen???? ty jsi ten motor snad nikdy neviděl..netopier píše:mas predraty kabel nastavenia dynamickeho predstreku , to je kabel ktor yide ODSPODU do vstrekovacieho cerpadla . mas ho predraty o vyvazovaci element drazkovaneho hriadela
G3 Variant synchro