Pada do nudzoveho rezimu...GOLF IV...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Richard Šurek
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2008, 09:17

Čištění turba v amatérských podmínkách .

Příspěvek od Richard Šurek »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

Jestli chceš další fotky , pošlu ti je na SZ . :-D
kkk
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2007, 10:55

Příspěvek od kkk »

He he přileju trochu oleje do ohně mám Golfa 3 1,9 TDI 66Kw naklápění lopatek nemám ale taky my v sobotu padl do nouzáku při 3000 ot a pak ještě i dřív ale to auto se chytlo stačilo trochu ubrat zedvakrát a zase to jelo na hadice v sání se budu dívat až ve středu dřív se k tomu nedostanu ale přišel jsem na zajímavou věc (teda aspon pro mě nejsem automechanik ) pak jsem jel ke známému asi tak 10 kilometrů a zničeho nic to auto jelo jako neřízená střela normálně to točilo 4500 ot. A jelo to fak jak kráva když jsem otevřel kapotu tak jsem si všimnul že ta černá trubička co vede z paroch do řídící jednotky vysela jenom na chlupech toho opředení otázka zní než ta trubička praskla mohla řídící jednotka házet ty Chyby a padat do nuzáku protože když jsem zastavyl tak ta hadice už nebyla nasazená a v chytré knížce pro blbce (jak na to) jsem se dočetl že ta řídící jednotka podle toho dávkuje palivo tomu nerozumím přeci když turbo zvýší tlak v sání tak by ta řídící jednotka měla přidat více paliva a to auto by mělo být živější nebo né
Předem děkuji

JAK JE TO S TOU ŘÍDÍCÍ JEDNOTKOU TA HADICE BYLA ÚPLNĚ DOLE NEROZUMÍM TOMU NA NĚCO TAM TA HADICE PŘECI MUSÍ BÝT NEBO JE TAM JENOM TAK ABY TO VYPADALO SLOŽITĚ
(noteeth)
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Re: Čištění turba v amatérských podmínkách .

Příspěvek od Ivo »

Richard Šurek píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

Jestli chceš další fotky , pošlu ti je na SZ . :-D

Tu je ten návod ako demontuješ turbo.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Rsx18
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2007, 19:19

Příspěvek od Rsx18 »

no tak vypada to tak ze na 99% su pridrete lopatky...v sobotu to rozoberiem a uvidim co z toho bude...Zatial vsetkym vdaka..
wespe1
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2007, 18:29

Příspěvek od wespe1 »

co ked je to snimac tlaku !!! je pri pravom svetle, ukazuje trosku viac,je ko.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

kkk píše:He he přileju trochu oleje do ohně mám Golfa 3 1,9 TDI 66Kw naklápění lopatek nemám ale taky my v sobotu padl do nouzáku při 3000 ot a pak ještě i dřív ale to auto se chytlo stačilo trochu ubrat zedvakrát a zase to jelo na hadice v sání se budu dívat až ve středu dřív se k tomu nedostanu ale přišel jsem na zajímavou věc (teda aspon pro mě nejsem automechanik ) pak jsem jel ke známému asi tak 10 kilometrů a zničeho nic to auto jelo jako neřízená střela normálně to točilo 4500 ot. A jelo to fak jak kráva když jsem otevřel kapotu tak jsem si všimnul že ta černá trubička co vede z paroch do řídící jednotky vysela jenom na chlupech toho opředení otázka zní než ta trubička praskla mohla řídící jednotka házet ty Chyby a padat do nuzáku protože když jsem zastavyl tak ta hadice už nebyla nasazená a v chytré knížce pro blbce (jak na to) jsem se dočetl že ta řídící jednotka podle toho dávkuje palivo tomu nerozumím přeci když turbo zvýší tlak v sání tak by ta řídící jednotka měla přidat více paliva a to auto by mělo být živější nebo né
Předem děkuji
(wallbash)
Tou hadickou jde tlak ze saní do pocitace,informuje jednotku o stavu plnení. Logicky receno,podle toho co v tom saní nameří se zachova,pokud je tlak nízký tak prida naftu,pokud je vysoký tak naftu ubere,reguluje to tak aby to nehulilo. Když tu hadicku sundas a ten vyvod v saní ucpes,tak to jede líp,jednotka si myslí že je nízký tlak a že je treba pridat naftu ale vsechny jednotky prelstít nejdou. Vyhodnotí to jako chybu a vtockach ti to padne stejne do nouzaku,mužes si to i zkusit odpojit a projet co to udela,mam to vyskousený a proto to sem pisu. :P :
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Rsx18 píše:dnes som bol za jednym znamym, sme to napichly na wag a spravili testovaciu jazdu....No zistili sme ze turbo tlaci jak besne....povedzme ze malo tlacit 1,8 a ono tlacilo 2.5... tak asi budu tie lopatky pridrete...neviem pozical som si este novu N75 tak zajtra to vyskusam a pozrem aj hadicky a ked nie tak turbo von...Mozte mi prosim niekto poslat niejaku dokumentaciu ako sa rozobera alebo aspon niejaky link kde sa to uz rozoberalo...dakujem zatial
http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/ ... Vrchem.htm
Rsx18
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2007, 19:19

Příspěvek od Rsx18 »

Tak dnes som to vybral bola to celkom makacka ale dalo sa...Ale turbo jak si nie a nie rozdelit...Zajtra ho budem musiet na hriat...Lebo nechcem donho zbytocne busit kladivom..... :D
wespe1
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2007, 18:29

Příspěvek od wespe1 »

je to zbytocne,ale bude ciste turbo vsak co...
Rsx18
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2007, 19:19

Příspěvek od Rsx18 »

No tak dnes sme to rozobrali nebolo to az tak moc zasrate ale jedna lopatka bola tak pridreta ze az...Po vycisteni a poskladani golfik opat chodi ako maaaa...Dakujem vsetkym za pomoc...Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“