Zmena vykonu Golf3 TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

no to mas pravdu ale ja som mechanik a viem si to urobit sam a zadarminko vies len sa musim troska oto zaujimat akoze o motori ja robim v dielni plecharinu lakovacky obcas daku spojku a tak motori moc nie ak tak daku hlavu ale dake prerabacky zatial nie a nemam kedy hladat a citat forum tak sa opytam vas a tu mi niekto poradi. Inac dnes som montoval do golfa to odfukovanie pari na naraznik super to vyzera. Stalo to 1600 sk ale da sa to doma urobit za par suskov zajtra to v praci poratam hadicky ventili a tak a dam vediet ak bude mat niekto zaujem. Este to musim dorobit a urobit dake foto .
admin.ck
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 lis 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od admin.ck »

kde prosím vás zjistím číslo motoru na 1Z
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

caf podla cisla motora do 100000 je 1Z po su uz silnejsie piessty
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

1Z je snad celý špatný, ne??? Ta čísla platí pro motory AHU, kde do čísla 108000 jsou špatné a nad už dobré... Nebo se pletu???
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

hej tak to je ako vravis nepleties sa
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

1Z nie je az taky cely spatny. Niekomu vydrzi aj 500tis. km a nic.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

misoVW píše:1Z nie je az taky cely spatny. Niekomu vydrzi aj 500tis. km a nic.
1z su v serii super motory, ako pises vydrzia toho fakt dost.akurat maju problem s vaznejsimi upravami kvoli tym piestom...
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tomasvw píše:
misoVW píše:1Z nie je az taky cely spatny. Niekomu vydrzi aj 500tis. km a nic.
1z su v serii super motory, ako pises vydrzia toho fakt dost.akurat maju problem s vaznejsimi upravami kvoli tym piestom...
Přesně tak... Sám jsem 1Z měl, natočena půl mega a ještě jsem mu tehda dopřál 764 a v poho... A jezdí dodnes (může mít tak 560tkm...)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
d.d.t
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 16 říj 2007, 06:44
Odpovědi: 0
Bydliště: litvinov

Příspěvek od d.d.t »

nechapu proc tady rikate porad ze ma spatny pisty,ze nekomu odesli do kopru po tom co to honil nekolik minut na maximum tak to muze odejit snad u kterehokoliv motoru ne?
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

d.d.t píše:nechapu proc tady rikate porad ze ma spatny pisty,ze nekomu odesli do kopru po tom co to honil nekolik minut na maximum tak to muze odejit snad u kterehokoliv motoru ne?
Nikdo netvrdí, že jsou špatné.... Spíš se všeobecně nehodí na vyšší úpravu motoru...Jinak je to jednoduché, odlaď na 1Z 180 ps a to samé udělej třeba u motoru ALH..... Pak to jdi prohánět a třeba se výsledek dostaví....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

Thopr píše:
d.d.t píše:nechapu proc tady rikate porad ze ma spatny pisty,ze nekomu odesli do kopru po tom co to honil nekolik minut na maximum tak to muze odejit snad u kterehokoliv motoru ne?
Nikdo netvrdí, že jsou špatné.... Spíš se všeobecně nehodí na vyšší úpravu motoru...Jinak je to jednoduché, odlaď na 1Z 180 ps a to samé udělej třeba u motoru ALH..... Pak to jdi prohánět a třeba se výsledek dostaví....
ja myslim že sa dostaví určite. Ale ked už sme pri tom zaujimalo by ma odkial kto zobral to číslo 108 000? Na fore sa o tom hovori ako o vseobecnej pravde,aj ja tomu samozrejme verim akurat by ma zaujimalo odkial sa o tom vie?
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

v dohledný době budu mít doma Octavii s ASV 81kw a budu jí chtít trochu poladit. Kamarád zas uvažuje o Audi 80 s 1Z tak mě napadlo že bych mu prodal trysky z tý 81. Má cenu do toho 1Z dávat i turbo z 81? Vzhledem k tomu že je to 1Z tak mi to přijde zbytečný. Myslel jsem jenom tam dát ty trysky a pak třeba nechat malinko čipnout aby se to sladilo dohromady a nechat to bejt. Nehledě na to že při výměně turba by se muselo řešit ovládání plechovky...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...140PS vydrží 1Z v pohode a aj životnosť bude slušna,netreba hned zachadzať do extremov,daj trysky a chip a budeš spokojný...a potom časom až budeš chcieť tak aj nejake to turbo nieje to zase taky problem prerobiť ovladanie (plechovku)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Kam se dá dostat s těma 81kw tryskama a čipem?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

cca 130ps
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“