Prosím o radu s úpravou VW Bora TDi 66kw - AGR r.v. 99/00
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MAM TEN SAMEJ MOTOR,TRYSKY NEVIM PRESNE JAKY,ALE TEN CO JE OD NEJ MAM RIKAL ZE JSOU DOST VELKY,SOFT UPRAVENEJ NENI,MAM AUTO 14..TAKZE JEN TRYSKY A ZASLEPENEJ EGR,JEDE TO FAKT PEKNE ALE KDYZ DOJIZDIM NEBO SE OTACIM V KRIZOVATCE,TAK MI MOTOR CHVILI KOLISA,DELA TO AZ PO TRYSKACH A NEVIM CO S TIM VAG BEZ CHYB,FILTRY NOVE..
zdravim, mám AGR 66kw. Ted tam mám power box:-!.... chtěl bych kvůli udržbě jiný trysky, samozdřejmě nějaký už lepší, abych to mohl vyhodit ven tu krabičku a trošku to alespon jelo. chci se zeptat, když tam dám ty 520, jaká je cena trysek, cena výměny, a jestli se musí u mojí rv1998 nějak hýbat s nastavením map, nebo počátku vstřiku, či množství vstřikované dávky a jakého výkonu bych asi dosáhl touto upravou, turbo je normální z 66kw. díky moc
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
ten motor je zajetej:-) a myslim že dobře:-) sání je celkem dost čistý, jsou tam mastný saze ale v dost malým množství:-) raní zahřívání, dotáčení turba, vše se dělá tak jak má a zatim bez problému:-) je to přece moje autíčko:-)Tomas.cz píše:Kor při těch 370tkm uděláš údržbu
kolik koní to asi bude pak mít? a co je lepší 764 nebo 520?:-)
na kouř kašlu:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
764... za stejný prachy cca o 10 ps víc... Někdy se Ti budou třeba hodit...misa.89 píše:ten motor je zajetej:-) a myslim že dobře:-) sání je celkem dost čistý, jsou tam mastný saze ale v dost malým množství:-) raní zahřívání, dotáčení turba, vše se dělá tak jak má a zatim bez problému:-) je to přece moje autíčko:-)Tomas.cz píše:Kor při těch 370tkm uděláš údržbu
kolik koní to asi bude pak mít? a co je lepší 764 nebo 520?:-)
na kouř kašlu:-)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

Thopr píše:764... za stejný prachy cca o 10 ps víc... Někdy se Ti budou třeba hodit...misa.89 píše:ten motor je zajetej:-) a myslim že dobře:-) sání je celkem dost čistý, jsou tam mastný saze ale v dost malým množství:-) raní zahřívání, dotáčení turba, vše se dělá tak jak má a zatim bez problému:-) je to přece moje autíčko:-)Tomas.cz píše:Kor při těch 370tkm uděláš údržbu
kolik koní to asi bude pak mít? a co je lepší 764 nebo 520?:-)
na kouř kašlu:-)
dík to sem chtěl sylšet:-) uprava softu není potřeba? a co spotřeba?:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
to doufám, takže jen koupim trysky 764 vyměnim a jezdim?:-)Tomas.cz píše:Spotřeba bude ok o to se neboj.
jaká je jejich cena??? s namontováním na vstřikovač? ostatní bych měl zvládnout asi sám..
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
chce to alespoň vyzkoušet otvírací tlak a případně nechat seřídit
http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
CFHC
jasný, proto říkám že si to nechám an vstřikovač dát od někoho do motoru to zvládnu sám:-)oktáf píše:chce to alespoň vyzkoušet otvírací tlak a případně nechat seřídit
http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.