Prosím o radu s úpravou VW Bora TDi 66kw - AGR r.v. 99/00

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mara7518
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 čer 2008, 11:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od mara7518 »

MAM TEN SAMEJ MOTOR,TRYSKY NEVIM PRESNE JAKY,ALE TEN CO JE OD NEJ MAM RIKAL ZE JSOU DOST VELKY,SOFT UPRAVENEJ NENI,MAM AUTO 14..TAKZE JEN TRYSKY A ZASLEPENEJ EGR,JEDE TO FAKT PEKNE ALE KDYZ DOJIZDIM NEBO SE OTACIM V KRIZOVATCE,TAK MI MOTOR CHVILI KOLISA,DELA TO AZ PO TRYSKACH A NEVIM CO S TIM VAG BEZ CHYB,FILTRY NOVE..
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

zdravim, mám AGR 66kw. Ted tam mám power box:-!.... chtěl bych kvůli udržbě jiný trysky, samozdřejmě nějaký už lepší, abych to mohl vyhodit ven tu krabičku a trošku to alespon jelo. chci se zeptat, když tam dám ty 520, jaká je cena trysek, cena výměny, a jestli se musí u mojí rv1998 nějak hýbat s nastavením map, nebo počátku vstřiku, či množství vstřikované dávky a jakého výkonu bych asi dosáhl touto upravou, turbo je normální z 66kw. díky moc
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Prostě je tam bouchneš, powerbox hodíš ven a jezdíš.
Ale klidně tam dej 764, kouřivost bude asi jako s tím powerboxem.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kor při těch 370tkm uděláš údržbu :)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

Tomas.cz píše:Kor při těch 370tkm uděláš údržbu :)
ten motor je zajetej:-) a myslim že dobře:-) sání je celkem dost čistý, jsou tam mastný saze ale v dost malým množství:-) raní zahřívání, dotáčení turba, vše se dělá tak jak má a zatim bez problému:-) je to přece moje autíčko:-)

kolik koní to asi bude pak mít? a co je lepší 764 nebo 520?:-)

na kouř kašlu:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

misa.89 píše:
Tomas.cz píše:Kor při těch 370tkm uděláš údržbu :)
ten motor je zajetej:-) a myslim že dobře:-) sání je celkem dost čistý, jsou tam mastný saze ale v dost malým množství:-) raní zahřívání, dotáčení turba, vše se dělá tak jak má a zatim bez problému:-) je to přece moje autíčko:-)

kolik koní to asi bude pak mít? a co je lepší 764 nebo 520?:-)

na kouř kašlu:-)
764... za stejný prachy cca o 10 ps víc... Někdy se Ti budou třeba hodit...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

Thopr píše:
misa.89 píše:
Tomas.cz píše:Kor při těch 370tkm uděláš údržbu :)
ten motor je zajetej:-) a myslim že dobře:-) sání je celkem dost čistý, jsou tam mastný saze ale v dost malým množství:-) raní zahřívání, dotáčení turba, vše se dělá tak jak má a zatim bez problému:-) je to přece moje autíčko:-)

kolik koní to asi bude pak mít? a co je lepší 764 nebo 520?:-)

na kouř kašlu:-)
764... za stejný prachy cca o 10 ps víc... Někdy se Ti budou třeba hodit...

dík to sem chtěl sylšet:-) uprava softu není potřeba? a co spotřeba?:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

jo, 520ky sou menší, 764 větší a mezi nima sou 502ky
CFHC
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Spotřeba bude ok o to se neboj.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

Tomas.cz píše:Spotřeba bude ok o to se neboj.
to doufám, takže jen koupim trysky 764 vyměnim a jezdim?:-)

jaká je jejich cena??? s namontováním na vstřikovač? ostatní bych měl zvládnout asi sám..
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

chce to alespoň vyzkoušet otvírací tlak a případně nechat seřídit

http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
CFHC
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

oktáf píše:chce to alespoň vyzkoušet otvírací tlak a případně nechat seřídit

http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
jasný, proto říkám že si to nechám an vstřikovač dát od někoho do motoru to zvládnu sám:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
sten84
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 21 srp 2008, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od sten84 »

Ahoj kde se dají obědnat ty trysky ?Mám G IV 1.9 tdi 66kw AGR a chtěl bych zvíšit výkon jen tryskama bud 520 nebo 764.A kolik to zhruba stojí?
sten84
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 21 srp 2008, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od sten84 »

Zdravím.Kde se dají obědnat ty trysky? Chtěl bych 764 nebo 520
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

sten84 píše:Zdravím.Kde se dají obědnat ty trysky? Chtěl bych 764 nebo 520
Do AGR bych dal Sprint 502 počítej nárůst výkonu na cca 118 PS. Cena je 5.022,-. Máš-li o ně zájem napiš mi SZ. ;)
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“