Stránka 2 z 5
Napsal: 11 lis 2008, 19:59
od mara7518
MAM TEN SAMEJ MOTOR,TRYSKY NEVIM PRESNE JAKY,ALE TEN CO JE OD NEJ MAM RIKAL ZE JSOU DOST VELKY,SOFT UPRAVENEJ NENI,MAM AUTO 14..TAKZE JEN TRYSKY A ZASLEPENEJ EGR,JEDE TO FAKT PEKNE ALE KDYZ DOJIZDIM NEBO SE OTACIM V KRIZOVATCE,TAK MI MOTOR CHVILI KOLISA,DELA TO AZ PO TRYSKACH A NEVIM CO S TIM VAG BEZ CHYB,FILTRY NOVE..
Napsal: 12 lis 2008, 21:35
od misa.89
zdravim, mám AGR 66kw. Ted tam mám power box:-!.... chtěl bych kvůli udržbě jiný trysky, samozdřejmě nějaký už lepší, abych to mohl vyhodit ven tu krabičku a trošku to alespon jelo. chci se zeptat, když tam dám ty 520, jaká je cena trysek, cena výměny, a jestli se musí u mojí rv1998 nějak hýbat s nastavením map, nebo počátku vstřiku, či množství vstřikované dávky a jakého výkonu bych asi dosáhl touto upravou, turbo je normální z 66kw. díky moc
Napsal: 12 lis 2008, 21:37
od Tomas.cz
Prostě je tam bouchneš, powerbox hodíš ven a jezdíš.
Ale klidně tam dej 764, kouřivost bude asi jako s tím powerboxem.
Napsal: 12 lis 2008, 21:37
od Tomas.cz
Kor při těch 370tkm uděláš údržbu

Napsal: 12 lis 2008, 21:47
od misa.89
Tomas.cz píše:Kor při těch 370tkm uděláš údržbu

ten motor je zajetej:-) a myslim že dobře:-) sání je celkem dost čistý, jsou tam mastný saze ale v dost malým množství:-) raní zahřívání, dotáčení turba, vše se dělá tak jak má a zatim bez problému:-) je to přece moje autíčko:-)
kolik koní to asi bude pak mít? a co je lepší 764 nebo 520?:-)
na kouř kašlu:-)
Napsal: 12 lis 2008, 21:52
od Thopr
misa.89 píše:Tomas.cz píše:Kor při těch 370tkm uděláš údržbu

ten motor je zajetej:-) a myslim že dobře:-) sání je celkem dost čistý, jsou tam mastný saze ale v dost malým množství:-) raní zahřívání, dotáčení turba, vše se dělá tak jak má a zatim bez problému:-) je to přece moje autíčko:-)
kolik koní to asi bude pak mít?
a co je lepší 764 nebo 520?:-)
na kouř kašlu:-)
764... za stejný prachy cca o 10 ps víc... Někdy se Ti budou třeba hodit...
Napsal: 12 lis 2008, 22:04
od misa.89
Thopr píše:misa.89 píše:Tomas.cz píše:Kor při těch 370tkm uděláš údržbu

ten motor je zajetej:-) a myslim že dobře:-) sání je celkem dost čistý, jsou tam mastný saze ale v dost malým množství:-) raní zahřívání, dotáčení turba, vše se dělá tak jak má a zatim bez problému:-) je to přece moje autíčko:-)
kolik koní to asi bude pak mít?
a co je lepší 764 nebo 520?:-)
na kouř kašlu:-)
764... za stejný prachy cca o 10 ps víc... Někdy se Ti budou třeba hodit...
dík to sem chtěl sylšet:-) uprava softu není potřeba? a co spotřeba?:-)
Napsal: 12 lis 2008, 22:05
od oktáf
jo, 520ky sou menší, 764 větší a mezi nima sou 502ky
Napsal: 12 lis 2008, 22:06
od Tomas.cz
Spotřeba bude ok o to se neboj.
Napsal: 12 lis 2008, 22:09
od misa.89
Tomas.cz píše:Spotřeba bude ok o to se neboj.
to doufám, takže jen koupim trysky 764 vyměnim a jezdim?:-)
jaká je jejich cena??? s namontováním na vstřikovač? ostatní bych měl zvládnout asi sám..
Napsal: 12 lis 2008, 22:13
od oktáf
chce to alespoň vyzkoušet otvírací tlak a případně nechat seřídit
http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
Napsal: 12 lis 2008, 22:18
od misa.89
jasný, proto říkám že si to nechám an vstřikovač dát od někoho do motoru to zvládnu sám:-)
Napsal: 26 lis 2008, 18:37
od sten84
Ahoj kde se dají obědnat ty trysky ?Mám G IV 1.9 tdi 66kw AGR a chtěl bych zvíšit výkon jen tryskama bud 520 nebo 764.A kolik to zhruba stojí?
Napsal: 26 lis 2008, 18:57
od sten84
Zdravím.Kde se dají obědnat ty trysky? Chtěl bych 764 nebo 520
Napsal: 26 lis 2008, 19:20
od Dukes
sten84 píše:Zdravím.Kde se dají obědnat ty trysky? Chtěl bych 764 nebo 520
Do AGR bych dal Sprint 502 počítej nárůst výkonu na cca 118 PS. Cena je 5.022,-. Máš-li o ně zájem napiš mi SZ.
