Napsal: 20 lis 2008, 20:42
No nebude se tak moc ochlazovat vzduch,ktery jde do motoru.
ten je myslim od turba a od egru ohraty az dost...LUCAS píše:No nebude se tak moc ochlazovat vzduch,ktery jde do motoru.
kde je vubec u pašíka, abych ho nehledal jak u feliny kde je dole u vanyautoelektrika píše:Máš orig. termostat?Kámoš koupil repliku,bylo to špatný tak ji vyreklamoval a furt stejně špatný.Až po koupi original termostatu to bylo O.K..
BLBOST ! zakryvat intercooler ti figu pomoze.LUCAS píše:Ja mám egr odpojený a když šáhnu po jízdě na sání tak je studené.To zakrytí byla jen úvaha.Ale zkusím to!
Skoušel sem to ,ohřátí vzduch s turba prostě motoru dodá teploeste píše:Proč IC? intercooler je na vzduch... jinak mam vše ok a taky sem mel ted problem když sem jel praha - hradec - kopřivnice že mi místy padla teplota pod 90LUCAS píše:A co takhle zadělat kartonem intercoler?Nepude teplota rychlejší nahoru?
Mam A4 85Kw a dela mi to samy ale prej je vse ok.Doba nez to zahreju ale o neco mensi nez u tebeDozbec píše:Zdarec mam takovej malej dotazek zhruba po 15km jizdy nemam podle teplomeru na palubce zahratej motor je mezi 70-80 je to jizda lehce pomeste pri cca 7 stupnu teplotni cilo a termostat jsou vymeneny je to normalni nebo ne?? A3 rok:99 1,9TDi 81kW Sprint 764 predem diky za odpovedi
jj to je normální teploměr na palubáku ukazuje 90 i při 77 opravdových to už mi tu někdo vysvětlovallive 69 píše:ted jsem honil auto hodinu celkem svižně s napojeným vagem a teplota nebyla více jak 77! to je normální? budík sice ukazuje 90 asle vag 77! čidlo??? či co ko?