Stránka 2 z 18
Napsal: 20 lis 2008, 22:18
od truck
Já myslel že šikovný český ručičky, ale hovno ještě se musíte moc učit od soudruhů s USA. Ono je to trochu všechno jinak.
Napsal: 20 lis 2008, 23:58
od oldaf
Napsal: 21 lis 2008, 00:02
od tucnak007
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic.php?t=731 Je tu toho hodně na čtení,ale nikde tam neni konečné řešení a ani jsem nenašel,že by tam někdo napsal,že to funguje a šetří palivo.jinak zajímavě članky až trochu sci-fi např.samovýroba vodíku.
Napsal: 21 lis 2008, 07:25
od Pavel
No vypadalo to na inteligentní lidi ale když napsali že to jezdilo ješte dva dny když to vymontovali, tak tím mě dostali. A bohužel tam jsou popisovány jen prvky a celkový systém tam chybí, nenajdeš hlavní schéma zapojení.
Napsal: 21 lis 2008, 07:56
od Pavel
http://atlantislabs.sk/ivanov-vyvijac-vodiku
Hezky a konečně technicky a vědecky popsané ale chybí tam akorát bilance elektrické energie spotřebované na rozklad vody.......
Napsal: 21 lis 2008, 22:01
od Petr H.
Pavel píše:To Petr H:
A mohl b yjsi mi prosím osvětlit co tam ten vodík a kyslík dělají jiného než hoří na vodu?
Děkuji.
kromě toho, že ten vodík do motoru vlastně vůbec nedojde.. dojdou tam vodíkové ionty... a ty tam dělají něco jiného než shoří s kyslíkem. Působí tam za vysoké teploty a tlaku na jiné uhlovodíky. Rozloží je to na jednoduší uhlovodíky, které lépe nebo rychleji prohoří. Tím vznikne ta úspora paliva. Co se tam přesně děje, se ale musíš zeptat nějakého chemika. Konečné řešení není, protože to jaksi zatím nikdo nedotáh tak daleko, aby určil přesné množství. Takže všichni jedou metodou pokus omyl. Není důležité kolik vodíku vyrobíš, ale jestli nasaješ tolik iontů kolik je potřeba. Všiměte si některých tech amerických patentů je tam jen bubler bez vyvíječe a efekt je srovnatelný.
Taky koukám že se Vám tady popletl Joe Cell z vyvíječem vodíku.
Motor na Joe Cell jede na principu IMPLOZE !!!! mrkněte jak se nastavuje předstih!

trošku si to načtěte sám jsem nad tímhle strávil 10tky hodin...
---
Napsal: 21 lis 2008, 22:47
od jist
No jo ale jak to jede na implozi když to vymontujou a ještě 2 dny to maká.Navíc imploze je podtlak tudíž by ten motor makal obráceně sál by výfukem nebo jak?

Někdo taky věří že pro něj přiletí vesmírní lidé ...
Napsal: 22 lis 2008, 16:16
od NEVO
ja som to tiez trosku studoval (par prebdenych noci) a zaujima ma jedna vec ked to ide stym joe cell tak to vlastne ten piest pritahuje nie? a ma napadlo ze ci to vydrziatie skrutky ktorymi je uchytena ojnica ku klukovke cez klzne lozisko?
inac je to zaujimavy princip, len sa mi tomu este akosi nechce celkom verit.
Na co si nesiahnem to sa mi nezda

Re: ---
Napsal: 23 lis 2008, 10:15
od Petr H.
jist píše:No jo ale jak to jede na implozi když to vymontujou a ještě 2 dny to maká.Navíc imploze je podtlak tudíž by ten motor makal obráceně sál by výfukem nebo jak?

Někdo taky věří že pro něj přiletí vesmírní lidé ...

musíš si to přečíst, to snad zvládněš je toho k dispozici dost. Nepracuje obráceně. Saje sáním vyfukuje výfukem. Taky si musíš přečíst co je "palivem" ! Pak zjistíš jestli může nebo nemůže pracovat ještě 2 dny po vymontování.
Nebo taky věříš, že když pojedeš víc ja 30mil v hodině tak ti to roztrhá vnitřnosti a umřeš???

Re: ---
Napsal: 23 lis 2008, 18:53
od jist
Petr H. píše:jist píše:No jo ale jak to jede na implozi když to vymontujou a ještě 2 dny to maká.Navíc imploze je podtlak tudíž by ten motor makal obráceně sál by výfukem nebo jak?

Někdo taky věří že pro něj přiletí vesmírní lidé ...

musíš si to přečíst, to snad zvládněš je toho k dispozici dost. Nepracuje obráceně. Saje sáním vyfukuje výfukem. Taky si musíš přečíst co je "palivem" ! Pak zjistíš jestli může nebo nemůže pracovat ještě 2 dny po vymontování.
Nebo taky věříš, že když pojedeš víc ja 30mil v hodině tak ti to roztrhá vnitřnosti a umřeš???

Tak jsem si to přečet a dospěl jsem k závěru že Joe Cell je vlastně Jára Cimrman
Napsal: 23 lis 2008, 19:20
od Libor Hanzal
Tak můj známej vyrobil takovej jednoduchej vyvíječ a namontil ho do Felicie.Problém je v tom, že toho plynu to moc nevyvinulo,ale na plnou nádrž ujel o 80 kiláků víc. Teď se čeká na objednanej origo kus z USA aby se nevymýšlelo to co už někdo vymyslel.
Napsal: 23 lis 2008, 19:45
od netopier
moj otec niekedy s tymto experimentoval.. este teraz mame na balkone nejaky vyvijac na vodik
ale viem ze su 2 sposoby ako spravit z vody vodik a kyslik a to je 1.elektrolyza ktoa je narocna na vstupny prud atd, a 2. nejake ostrelovanie atomu neviem cim.. tym to vraj ide a su uz aj auta na ktorych to chodi..tak neviem

Napsal: 24 lis 2008, 07:52
od Pavel
Ale elektrickou bilanci rozkladu vody tu ješte nikdo neudělal. Ať vodíku nebo vodíkových iontů. Nějaká el. energie v podobě 12V * pár set milimiampér mi přijde nesmyslná pro nějaký rozklad vody. To je tak na tepelné ztráty způsobené vodivostí vody. No nevím. Chtěl bych v tomhle mít jasno než to začnu montovat.
Napsal: 24 lis 2008, 17:19
od oldaf
Pavel píše:Ale elektrickou bilanci rozkladu vody tu ješte nikdo neudělal. Ať vodíku nebo vodíkových iontů. Nějaká el. energie v podobě 12V * pár set milimiampér mi přijde nesmyslná pro nějaký rozklad vody. To je tak na tepelné ztráty způsobené vodivostí vody. No nevím. Chtěl bych v tomhle mít jasno než to začnu montovat.
Ono je totiž rozdíl cpát do něčeho 12V/ 500mA při frekvenci třeba 50Hz a něco jinýho tam cpát třeba 12V/500mA při frekvenci 42kHz.

Napsal: 24 lis 2008, 22:23
od truck
Libor Hanzal píše:Tak můj známej vyrobil takovej jednoduchej vyvíječ a namontil ho do Felicie.Problém je v tom, že toho plynu to moc nevyvinulo,ale na plnou nádrž ujel o 80 kiláků víc. Teď se čeká na objednanej origo kus z USA aby se nevymýšlelo to co už někdo vymyslel.
No a vo vo votom to je. Nevymýšlet okopírovat když to u Amerických soudruhů funguje. Ti co to mají jezdí ostatní po nocích študují.